Dat weet ik juist niet , maar vorige week stond er ook al een fout in de TT waardoor hij hem niet meenam maar nu weet ik niet wat er fout zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Mike het volgende:
Wat is de fout in de bovenste titel?
Wij hebben overigens niks met de stats verder te maken, dus meer dan een titel aanpassen kunnen we niet voor je.
Ik hoorde geen bezwaren, dus Studio Brussel moet Stubru worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar de meesten kennen studio brussel als zijnde stubru, dus dan zullen ze dit topic niet snel vinden... Bezwaar tegen als er een TT change komt, waar studio brussel naar stubru gaat?
De afgelopen maand niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Is er al ergens een topic waar je kan laten zien wat je hebt gestemd voor de radioring en de tv ring ed?
Thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
24 [usa] #83 Never thought it was you who watched my back
Geen idee voor een NL topic. [24-NL] #2: Mayhem in LA of zoiets?
Je weet dat het programma nog gewoon bezig is? En op RTL5 is?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Verminkt door mijn ex (SBS 6)
Kan dicht.
Kut.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:27 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je weet dat het programma nog gewoon bezig is? En op RTL5 is?
Zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef victorinox het volgende:
Kan een mod het topic over deze geniale film openzetten.![]()
Kung Fu Hustle
En 2010 mag erbij.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef EvanStone het volgende:
FOK! Movie Trivia - September XV maar naar categorie films.
Zeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:15 schreef Arcee het volgende:
De Madiwodovrijdagshow met Paul de Leeuw,Filemon en Erben #3
Kan iemand daar zonder Erben van maken?
Kan men even van RTL5 Comedy Central maken? RTL5 heeft het nooit uitgezonden, en Comedy Central gaat het vanaf november uitzenden.quote:Introductie
De comedy-actieserie Chuck wordt vanaf 2007 in de VS uitgezonden door NBC in HD1080i. In Nederland wordt Chuck door RTL5 uitgezonden.
Koningquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef PiRANiA het volgende:
Graag hierna:
[USA] Dexter #16 - He's CSI'ing me
een link naar:
[USA] Dexter #17 - The best blowjobs in Miami!
Ik zie dat-ie al geband is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef alors het volgende:
De Gouden Televizierring 2010.
En dat post hij overal, ik heb er niet op geklikt hoor dus weet niet of het spam of iets anders is, maar zinloos is het iig.
Er zijn er op zich al meer geweest. Maar okay, het is weer gemerged.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Arcee het volgende:
De Gouden Televizierring 2010.
http://forum.fok.nl/topic/1546202/
Dubbel/merge, wellicht?
quote:Ik zag het!Op woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee wat het probleem is/was.
Het lijkt nu verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |