Ik vind dat anders weinig speculatief. Hij heeft zelf vaak genoeg de media opgezocht en niet op altijd even subtiele wijze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:03 schreef TjilpTjilp het volgende:
Wat wordt dit een domme discussie, zeg!Iedereen zit maar een beetje te gissen en is overtuigd van zijn eigen gelijk; de enige feiten die we echt kennen, zijn dat Joran bij de verdwijning/moord van twee meisjes betrokken is geweest. Daar heeft lichaamstaal of het argument ' een jongen als Joran kan zoiets niet' niks mee te maken. En het is ook lekker speculatief om te zeggen dat Joran dom/mediageil is...
John van den Heuvel spreekt met Joran van der Sloot #2
Aan de andere kant is het hem 5 jaar lang gelukt om uit de cel te blijven, ondanks dat alle verdenkingen tegen hem waren. Joran speelt en spel, en ik heb mensen dat wel eens dommer zien doen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dat anders weinig speculatief. Hij heeft zelf vaak genoeg de media opgezocht en niet op altijd even subtiele wijze.
Een rijtje minder slimme acties van Joran:
- beweren dat hij Natalee bij het hotel had afgezet (hij moest toch weten dat er camera's hingen)
- Peter R. de Vries wijn in het gezicht mikken was niet bijster slim
- het hele verhaal en gedoe met meneer van der Eem was niet heel intelligent
- het proberen af te zetten van de familie Holloway was niet erg slim.
- die afpersing bekennen in een interview is bijzonder dom
- betrokken raken bij een dood meisje in een hotel in een land als Peru is al niet slim, maar zeker niet na zijn voorgeschiedenis
- Overigens zegt Joran over veel van zijn acties zelf ook dat ze heel erg dom zijn
Zo moeilijk is dat niet als al het bewijs ontbreekt. Ik denk dat hij daar zijn vader eerder voor te danken heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:01 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het hem 5 jaar lang gelukt om uit de cel te blijven, ondanks dat alle verdenkingen tegen hem waren. Joran speelt en spel, en ik heb mensen dat wel eens dommer zien doen...
't Zijn geen slimme dingen. Maar voor hem kennelijk wel, door alle interviews en oplichtingen krijg hij bakken met geld die hij vervolgens er weer door heen kan jagen met pokeren. De rest zal hem een worst wezen, echte narcist.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dat anders weinig speculatief. Hij heeft zelf vaak genoeg de media opgezocht en niet op altijd even subtiele wijze.
Een rijtje minder slimme acties van Joran:
- beweren dat hij Natalee bij het hotel had afgezet (hij moest toch weten dat er camera's hingen)
- Peter R. de Vries wijn in het gezicht mikken was niet bijster slim
- het hele verhaal en gedoe met meneer van der Eem was niet heel intelligent
- het proberen af te zetten van de familie Holloway was niet erg slim.
- die afpersing bekennen in een interview is bijzonder dom
- betrokken raken bij een dood meisje in een hotel in een land als Peru is al niet slim, maar zeker niet na zijn voorgeschiedenis
- Overigens zegt Joran over veel van zijn acties zelf ook dat ze heel erg dom zijn
Nee. Het zijn geen slimme dingen. Dus ook niet voor hem. Hij kan ook zo lekker met die bakken met geld (wat volgens mij ook nog wel meevalt) omgaan. Hij probeert een spel te spelen, omdat hij niet zou weten hoe hij het anders moet doen. En dankzij het gebrek aan bewijs is hij inderdaad niet opgepakt. Met vriendelijke dank aan wijlen zijn vader. Volgens mij zit hij nu toch echt in de bak.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:14 schreef Rubsy het volgende:
[..]
't Zijn geen slimme dingen. Maar voor hem kennelijk wel, door alle interviews en oplichtingen krijg hij bakken met geld die hij vervolgens er weer door heen kan jagen met pokeren. De rest zal hem een worst wezen, echte narcist.
En wat al eerder is gezegd, die kerel speelt een spel. Heeft dit dan ook jaren goed gespeeld, door niet opgepakt te worden.
Wel nee, dat was zijn stoere jongens praat houding. Dat hebben wel meer niet al te volwassen jonge mannen. Daar hoef je maar een avondje voor op stap te gaan om het tegen te komen. (Mijn bescheiden mening althans).quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:53 schreef ia het volgende:
Hij weet hoe die zich representatief op moet stellen, eerlijk, beleefd, gevoelig, maar het is hartstikke nep.. Zijn ware karakter heb je kunnen zien met die verborgen camera in de auto..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |