WOOOW jij bent lucky zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben er dit jaar live bij... wordt afgezet met een limousine en mag tussen de BN'rs aan een tafeltje zitten als eregast van Televizier. Ontzettend gaaf! Vrijdag is het zo ver!
Lid worden van de televiziergids, en je stem uitbrengen, tadaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:02 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
WOOOW jij bent lucky zeghoe heb je dat voor mekaar gekregen??
wie is de mol is saaaai.... weet je hoe geniaal de tv kantine is, zij zijn echt zoooo goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:57 schreef Grunsfan het volgende:
Het is toch echt te bidden dat Wie is de Mol? eindelijk wint!
De tvkantine...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:37 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
wie is de mol is saaaai.... weet je hoe geniaal de tv kantine is, zij zijn echt zoooo goed
quote:dat was bagger hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Jantje Smit, wat een talent, zijn hypnose-show is iedere week weer genieten.
quote:Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Dat dusOp vrijdag 22 oktober 2010 12:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kent het woord cynisme nog niet?
quote:Wat is er zo vernieuwend aan de TV Kantine dan? Heb al zat programma's gezien die draaiden om de typetjes die erin voorkwamen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik voorspel dat de TV-Kantine de ring gaat winnen. Niet alle typetjes zijn goed, maar een groot deel wel (zie de Rene van de Gijp imitatie van woensdag in DWDD) En Carlo en Irene verdienen het, het is een vernieuwend programma, en er zit veel werk in. Wie is de Mol gaat hem denk ik niet worden, dat is een te selecte groep kijkers (daar zitten er hier ook veel van op FOK!
), en de meanstream kijkers die stemmen kijken waarschijnlijk eerder naar de TV Kantine, of zelfs Ik Hou Van Holland.
quote:Dit is meer een comedy serie met karikaturen van BNers, als je het met koefnoen vergelijkt dat zie je daarin enkel fragmenten, plus dat het niet om BNers draait. Plus de hele sfeer en opzet komt totaal anders over dan andere persiflage shows. Ik kan daarnaast trouwens niet een vergelijkbare serie bedenken. Neonletter en draadstaal zijn ook series met typetjes er in, maar niet persiflages op BNers.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er zo vernieuwend aan de TV Kantine dan? Heb al zat programma's gezien die draaiden om de typetjes die erin voorkwamen.
quote:Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit is meer een comedy serie met karikaturen van BNers, als je het met koefnoen vergelijkt dat zie je daarin enkel fragmenten, plus dat het niet om BNers draait. Plus de hele sfeer en opzet komt totaal anders over dan andere persiflage shows. Ik kan daarnaast trouwens niet een vergelijkbare serie bedenken. Neonletter en draadstaal zijn ook series met typetjes er in, maar niet persiflages op BNers.
quote:Wat was er zo triest aan de imitatie?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.
quote:In kopspijkers waren het gewoon een paar persiflages aan een tafel bij Jack, geen sitcom achtige serie.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kopspijkers werd het allang gedaan, en daarvoor ook al. Ik vind het maar een afgezaagd programma. Die Gijp imitatie was dan ook erg triest vind ik. Als mensen het leuk vinden moeten ze er vooral naar kijken. Het programma verdient m.i totaal geen prijs.
quote:Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat was er zo triest aan de imitatie?
quote:Ik vraag me af naar welke imitatie jij hebt zitten kijken, want die Van der Gijp imitatie was bijna perfect.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.
quote:Niets, hij was geniaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was er zo triest aan de imitatie?
quote:Dat was een van zijn beste imitaties, het was gewoon spot on.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij heeft heel makkelijk proberen Gijp na te doen, en faalde daarin ook nog eens grotendeels.
quote:Als je de imitatie van Van de Gijp uit Koefnoen ziet, dan zie je pas hoe geniaal Carlo hem na doet. De imitatie uit Koefnoen leek totaal niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
quote:Ja dat was nog slechter inderdaad. Verder vraag ik me af of bovenstaande personen ooit een uitzending van VI hebben gezien of zo want ze slaan compleet de plank mis.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je de imitatie van Van de Gijp uit Koefnoen ziet, dan zie je pas hoe geniaal Carlo hem na doet. De imitatie uit Koefnoen leek totaal niet.
quote:Ja ik heb VI gezien, maar kom op, je kunt nog zo fan zijn van Gijp en hem willen beschermen enzo maar dit was gewoon goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat was nog slechter inderdaad. Verder vraag ik me af of bovenstaande personen ooit een uitzending van VI hebben gezien of zo want ze slaan compleet de plank mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |