Kan men even van RTL5 Comedy Central maken? RTL5 heeft het nooit uitgezonden, en Comedy Central gaat het vanaf november uitzenden.quote:Introductie
De comedy-actieserie Chuck wordt vanaf 2007 in de VS uitgezonden door NBC in HD1080i. In Nederland wordt Chuck door RTL5 uitgezonden.
Koningquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef PiRANiA het volgende:
Graag hierna:
[USA] Dexter #16 - He's CSI'ing me
een link naar:
[USA] Dexter #17 - The best blowjobs in Miami!
Ik zie dat-ie al geband is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef alors het volgende:
De Gouden Televizierring 2010.
En dat post hij overal, ik heb er niet op geklikt hoor dus weet niet of het spam of iets anders is, maar zinloos is het iig.
Er zijn er op zich al meer geweest. Maar okay, het is weer gemerged.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Arcee het volgende:
De Gouden Televizierring 2010.
http://forum.fok.nl/topic/1546202/
Dubbel/merge, wellicht?
quote:Ik zag het!Op woensdag 27 oktober 2010 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee wat het probleem is/was.
Het lijkt nu verdwenen.
Oh is dat het officiele topicquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Groeten van lilliputters uit de Rimboe
Dat was toch niet zo moeilijk?
Je had er wat bij gezet in de TT, neit het nummer veranderdquote:Op zondag 7 november 2010 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oeps, ik dacht dat ik dit al had gedaan.
http://zoeken.fok.nl/quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:14 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe zoek ik nou topics? Als ik de zoekfunctie van mijn browser gebruik en ik typ (in dit geval) 'californication' geeft hij aan dat het trefwoord niet is gevonden. Maar ik kan me niet voorstellen dat er op Fok nog geen topic over geopend is... Dit gebeurt me vaker, dan open ik heel enthousiast een topic die vervolgens een minuut erna wordt gesloten omdat er al een topic was wat ik niet kon vinden. Dus, hoe?
Bedankt Tegan, maar heb je die zoekfunctie al een keer gebruikt? Ik vind deze uiterst ongebruiksvriendelijk. Ik typ bijv. Californication in en krijg talloze hits en vooral gesloten topics.quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef Mike het volgende:
Wat ik zelf meestal doe, is dit:
Laat alle topics van de laatste 3 maanden weergeven en zoek op je trefwoord met CTRL-F. Het is meestal sneller dan de zoekfunctie.
Wat wil je anders dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bedankt!
Het is me uiteindelijk toch gelukt met de zoekfunctie van het forum, maar je moet toegeven dat deze niet optimaal werkt.
Toch raar, want met de nieuwe layout vind ik het forum er qua gebruiksvriendelijkheid flink op vooruit gegaan! Zoekengines zullen wel wat moeilijker te programmeren zijn.
Ik weet niet precies wat het probleem is, maar ik vond het topic met de zoekmachine binnen 10 seconden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:34 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bedankt!
Het is me uiteindelijk toch gelukt met de zoekfunctie van het forum, maar je moet toegeven dat deze niet optimaal werkt.
Toch raar, want met de nieuwe layout vind ik het forum er qua gebruiksvriendelijkheid flink op vooruit gegaan! Zoekengines zullen wel wat moeilijker te programmeren zijn.
Zeker!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef roos85 het volgende:
Komt in dit forumgedeelte de mogelijkheid om mee te doen aan de Sintactie?
Ja, vond het een beetje een aparte actie alleen. Ik wou posten, zag ik dat hij op slot was, keek ik waren er nog maar 296 posts.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Mike het volgende:
Die vier posts overleven we nog wel.
Maar daar gaan we inderdaad geen gewoonte van maken.
Je bent echt een heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |