zoiets eerder ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook niet. Ik had meer het idee dat ze veel op de achtergrond bezig is waardoor niet opvalt dat ze alles goed in de gaten heeft en dat Debra dit wel ziet waardoor ze wellicht een nieuwe aanwinst zal worden voor het team.
Nou, we hebben in Miami al de Ice Truck Killer gehad, Trinity, die gast in seizoen 3 die allemaal mensen vermoorde, de Moerasvatenkiller (sterke naam hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:25 schreef Laureline het volgende:
Tot nu toe heb ik nog niet veel origineels kunnen ontdekken aan het nieuwe seizoen: Quinn wordt blijkbaar de nieuwe Doakes, Dexter die worstelt met de combinatie moorden/babyopvang hebben we vorig seizoen tot vermoeiens toe gezien, en het vers ontdekte meisje lijkt ook een Doakes-achtige verhaallijn te krijgen als getuige die even 'opgeborgen' moet worden.
Ik ben ook bang dat Dexter nu verdacht gaat worden van de dames in de vaatjes, soort omgekeerde Bay Harbour Butcherstory.
Ook bijzonder onwaarschijnlijk dat die Moerasvatenkiller al die tijd onopgemerkt zijn gang heeft kunnen gaan: in de meeste steden zijn twéé knappe verdwenen blondines na elkaar al direct voorpaginanieuws, laat staan een stuk of 20
dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaaldequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
En tóch vertrouw ik 'r niet. Ze heeft dat laatste interview in haar eentje gedaan en daarna werd die man dood aangetroffen. Wie zegt wat ze tegen Deb vertrekt heeft klopt?
Of misschien willen de schrijvers wel dat ik zo denk (net zoals met de nanny).
hij kent haar ook, want ze komt uit de buurt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaalde
t leek alsof hij haar (her)kende
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar ja, als het politiebureau bestaat uit types als Quinn kan ik wel begrijpen dat de meeste seriemoordenaars naar Miami trekken.
Zij kent die mensen ook, zij nam Debra daar toch juist mee naar toe?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaalde
t leek alsof hij haar (her)kende
Balen, moet ik m'n verhuisplannen voor na mijn pensioen toch omgooien! Dan maar naar Baltimorequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou, we hebben in Miami al de Ice Truck Killer gehad, Trinity, die gast in seizoen 3 die allemaal mensen vermoorde, de Moerasvatenkiller (sterke naam hoor), en Dexter zelf natuurlijk. Vijf seriemoordenaars in evenzoveel jaar. Miami is blijkbaar een tamelijk populaire stad onder seriemoordenaars, geen wonder dat het het nieuws niet meer haalt. Maar ja, als het politiebureau bestaat uit types als Quinn kan ik wel begrijpen dat de meeste seriemoordenaars naar Miami trekken.
i knowquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
hij kent haar ook, want ze komt uit de buurt.
Ik heb alles gekeken, maar n ben ik toch even kwijt welk personage Rachel is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heerlijk aflevering! Ben benieuwd naar hoe het verder gaat met Rachel.
En Masuka, wat een baas is het toch!Er ging toch wel bier over mijn scherm bij de Justin Bieber opmerking
die meid op het laatst die vluchtequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb alles gekeken, maar n ben ik toch even kwijt welk personage Rachel is?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zou wel sick zijn als die nanny de moeder is van Laila en somehow erachter is gekomen dat zij contact had met Dexter aan het eind van haar leven.
Huh, dat slachtoffer van die dead-animal-pick-up-man? daar weten we toch geen naam van? Of ben ik nu zo enorm in de warquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die meid op het laatst die vluchte
Dexter vroeg haar naam aan het eindequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, dat slachtoffer van die dead-animal-pick-up-man? daar weten we toch geen naam van? Of ben ik nu zo enorm in de war
Normaal krijg ik altijd alles mee van Dexter
Oja, kloptquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dexter vroeg haar naam aan het einde
Dat zou echt geniaal zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zou wel sick zijn als die nanny de moeder is van Laila en somehow erachter is gekomen dat zij contact had met Dexter aan het eind van haar leven.
Ik ben dus niet de enige die constant naar haar lichaam staart.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nieuwe latina-cop is echt super trouwens. Ze heeft precies het juiste vet-percentage.
hell no she isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die constant naar haar lichaam staart.
fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!
Overigens denk ik dat de promo de toon voor de rest van het seizoen heeft gezet (nee, ik kijk nooit promos maar was niet snel genoeg met wegklikken dit keer)spoiler omdat het reactie is op info uit promo en ik het geduld van anderen niet wil verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Wíe was Prado ook al weer?quote:
Dat gaat huilen wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te wordenDus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel
?
dan neemt Harrison het stokje overquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te wordenDus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel
?
Of hij wordt zelf vermoord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft
Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
?
Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieberquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.
En die ons ongeveer al veertig keer op het scenario: - Dexter is halverwege/middenin een kill - Dexter krijgt telefoontje over baby/voedingsschema/boodschappen/middagtukje/kinderenuitschoolhalen - Dexter moet in de haast improviseren - Dexter moet midden in de nacht terug om het klusje af te maken hebben getracteerd. Het is inmiddels al gedurfd als tijdens zijn bezigheden de telefoon niet afgaat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft
hoe ze sowieso bij die grap zijn gekomen vind ik al geniaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieber
DAt is het enige wat me steeds een beetje tegenvalt aan Dexter...het is élke keer zó voorspelbaar...dat is wel jammer. Maar ook al weet je steeds wat er gaat gebeuren, ze weten het wel elke keer erg mooi te brengenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die zogenaamde vriend van Dexter die dexter ging meehelpen met moorden.
Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
DAt is het enige wat me steeds een beetje tegenvalt aan Dexter...het is élke keer zó voorspelbaar...dat is wel jammer. Maar ook al weet je steeds wat er gaat gebeuren, ze weten het wel elke keer erg mooi te brengen
Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgowquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komen
Seizoen 3 was ruk, seizoen 4 was mede door John Lithgow een fantastisch seizoen jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgow.
season 3 was niet ruk hoor...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen 3 was ruk, seizoen 4 was mede door John Lithgow een fantastisch seizoen ja
Hoe laat wordt ie verwacht? Misschien ga ik er wel op wachten.quote:
Nog 2.5u, dan wordt hij uitgezonden (3.00 NL tijd)quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe laat wordt ie verwacht? Misschien ga ik er wel op wachten.
Ik vond seizoen 2 beter, en 4 denk ik op hetzelfde niveau als 1 (of net iets minder)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgow.
Ik ga er ook niet op wachten ga zo pitten, morgenochtend lekker croissaintje halen dan dexter kijken..heerlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:27 schreef JamieC het volgende:
ik ga er niet op wachten vannacht, maar het is wel het eerste wat ik morgen ochtend ga doen; dexter met een kop thee en een peukje. heerlijk zo'n vrije maandag
hij zal pas rond 5 uur a 5:30 op usenet staan vermoed ik?quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wacht misschien wel. We zijn wel heel benieuwd.
jawel joh, ik miss Doakes een beetjequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Zolang Quinn geen 2e Doakes wordt vind ik alles best
Hoezo seizoen 2 niet? Doakes die achter Dexter aan zit, een medewerker op Miami-metro is de bayharbour-butcher, Dexter wordt uiteraard niet opgesloten, lijkt me maar 1 oplossing mogelijk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |