fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!
Overigens denk ik dat de promo de toon voor de rest van het seizoen heeft gezet (nee, ik kijk nooit promos maar was niet snel genoeg met wegklikken dit keer)spoiler omdat het reactie is op info uit promo en ik het geduld van anderen niet wil verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Wíe was Prado ook al weer?quote:
Dat gaat huilen wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te wordenDus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel
?
dan neemt Harrison het stokje overquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te wordenDus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel
?
Of hij wordt zelf vermoord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft
Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
?
Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieberquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.
En die ons ongeveer al veertig keer op het scenario: - Dexter is halverwege/middenin een kill - Dexter krijgt telefoontje over baby/voedingsschema/boodschappen/middagtukje/kinderenuitschoolhalen - Dexter moet in de haast improviseren - Dexter moet midden in de nacht terug om het klusje af te maken hebben getracteerd. Het is inmiddels al gedurfd als tijdens zijn bezigheden de telefoon niet afgaat!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft
hoe ze sowieso bij die grap zijn gekomen vind ik al geniaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieber
DAt is het enige wat me steeds een beetje tegenvalt aan Dexter...het is élke keer zó voorspelbaar...dat is wel jammer. Maar ook al weet je steeds wat er gaat gebeuren, ze weten het wel elke keer erg mooi te brengenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die zogenaamde vriend van Dexter die dexter ging meehelpen met moorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |