abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 6 februari 2023 @ 16:12:15 #251
35723 crew  GGMM
pi_207880312
quote:
Showtime is exploring a ‘DEXTER’ prequel spin-off focused on The Trinity Killer.
https://www.wsj.com/artic(...)lowstone-11675659107
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_213114953
Voor de geïnteresseerden; Dexter staat sinds kort op Netflix.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:00:58 #253
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214519853
quote:
Michael C. Hall uit 'Dexter' beantwoordt de vraag die hij altijd krijgt

Kort nadat de prequelserie over seriemoordenaar Dexter werd aangekondigd, kwam hier een onverwachte aankondiging bij: er komt een vervolg op de oorspronkelijke serie! Deze zal verdergaan waar Dexter: New Blood in 2021 eindigde.

Hoofdrolspeler Michael C. Hall bevestigde zijn terugkeer in een interview met Variety. De acteur kreeg de vraag hoe zijn terugkeer überhaupt mogelijk is.

Hint
Clyde Phillips, de showrunner, bevestigde immers Dexters dood aan het einde van Dexter: New Blood Hall laat echter een hint vallen wanneer naar Phillips' uitspraak wordt verwezen.

Hall: "Is hij [echt wel dood]? Ik weet niet hoeveel ik hierover mag zeggen, behalve dit: het is behoorlijk koud buiten". De fans moeten het voorlopig hiermee doen.

Geen verklaring
Hall heeft geen verklaring voor de populariteit van de moordlustige Dexter. "Ik weet het echt niet. Iedereen heeft een schaduwzijde en misschien voelen kijkers daardoor een vorm van binding. Dit is iemand die zijn duistere kant wil omzetten, ondanks alle [slechte] dingen die hij doet," aldus de acteur.

Dexter: Resurrection wordt in 2025 verwacht.
https://www.serietotaal.n(...)ie-hij-altijd-krijgt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')