quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:17 schreef FoXje het volgende:
Der HobbitIch muss der ring haben mein Fuhrer
![]()
Maakt dat wat uit, dan? Er zijn zoveel films die digitaal geschoten worden. Dat een film daadwerkelijk in 3D gemaakt wordt, in plaats van de standaard post-productie conversie, is alleen maar goed voor het format.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef Fantastique het volgende:
Hij wordt dus in 3D opgenomen. En digitaal...
Met de huidige HDTV technieken zie ik dat niet als een probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef Fantastique het volgende:
Hij wordt dus in 3D opgenomen. En digitaal...
Inmiddels zitten digitaal en film zo dichtbij, dat je amper het verschil kan zien. Of zit je je ook te ergeren bij films als Zodiac, of The Social Network?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Fantastique het volgende:
Ik vind digitaal opgenomen films er over het algemeen ontzettend lelijk uitzien. Kaboom is eigenlijk de enige digitaal opgenomen film waarbij ik het digitale wel wist te waarderen, verder blijft film er toch mooier uitzien, het leeft meer.
Zodiac heb ik niet in de bioscoop gezien, en bij the social network en alle andere films die digitaal zijn opgenomen viel het me inderdaad op. Het heeft gewoon geen film-gevoel.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:59 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Inmiddels zitten digitaal en film zo dichtbij, dat je amper het verschil kan zien. Of zit je je ook te ergeren bij films als Zodiac, of The Social Network?
Hopelijk niet. Net als dat ik niet tevreden ben met de komst van Cate Blanchett. Wellicht is zij alleen de narrator, maar ik heb alweer het gevoel alsof er onnodig wat vrouwelijke personages in de film zullen voorkomen die totaal geen rol hadden in het boek. Ik zie gelijkenissen met Arwin, wat mij betreft nog steeds met afstand het minste punt uit de LOTR trilogie.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Orlando Bloom zou toch terug (even) meedoen.
hoera:quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef merry77 het volgende:
Ik hoop dat Ian McKellen terugkeert. Hij was een goede Gandalf.
http://www.hollywoodrepor(...)return-gandalf-69960quote:It's Official: Ian McKellen to Return as Gandalf in 'The Hobbit'
Ian McKellen has signed on to return as wizard Gandalf in The Hobbit, the two-pic adaptation of the J.R.R. Tolkien novel being directed by Peter Jackson.
The dealmaking on Hobbit for a slew of Jackson veterans from his Lord of the Rings trilogy has been coming fast and furious and comes on the heels of Andy Serkis finally inking his deal to reprise Gollum.
The Hobbit book introduced Gandalf and Gollum, with both characters going on to become part of literature’s most popular characters. Gandalf sets the adventure going in the story and appears throughout the novel. Gollum appears in a chapter that has gone on to be one of the most memorable in all of fantasy literature.
Elijah Wood signed his deal to return as Frodo last week, and Cate Blanchett will play Galadriel once again. Orlando Bloom has an offer to return as elf archer Legolas, though it’s too early to tell if a deal will be made.
McKellen, who was nominated for an Oscar for his portrayal of Gandalf, has spent recent years doing mostly voice work for film and TV, although he did star in the remake of AMC's The Prisoner. His last major film role was in 2006’s X-Men: The Last Stand.
Hobbit starts shooting Feb. 14 in New Zealand.
Wat is er mis met Frodo? Of bedoel je dat Frodo eigenlijk helemaal niet in de Hobbit zit in het boek?quote:
Jeej, goed nieuws.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoera:
[..]
http://www.hollywoodrepor(...)return-gandalf-69960
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:53 schreef picodealion het volgende:
Tof, McKellen is een held. Maar wat is dat memorabele hoofdstuk met Gollum dan ook alweer? Ik heb 'm echt 10 jaar geleden gelezen,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Nou ja, een verplichting van 18 maanden aan gaan, op die leeftijd. Zeker na al die keren uitstel. Ik kan me voorstellen dat hij zijn bedenkingen had. Natuurlijk is McKellen de enige echte Gandalf, en is het niet meer dan logisch dat hij terugkeert, maar goed, ik snap dat hij z'n twijfels gehad kan hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef wonderer het volgende:
http://www.mckellen.com/cinema/hobbit-movie/index.htm
Dat ie uberhaupt overwoog om niet mee te doen vond ik een beetje gek. Aan de ene kant wel begrijpelijk, maar ik zou me als acteur wel verplicht voelen, eigenlijk.
Ik kan het me ook niet herinneren, maarja het worden twee delen dus er zal ook een overloop richting LOTR komen en dan heb je hem wel nodig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Adelante het volgende:
Wat was Saruman's rol in The Hobbit dan? Kan me niet meer indenken dat ie er in voor kwam
Zal wel gewoon weer in de stijl van LOTR zijn, en Jackson kennende met kleine horrorachtige-elementen (Denk aan de spinnen in Mirkwood...)quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe "volwassen" ze de films gaan maken. De hobbit is duidelijk veel meer als een kinderboek/sprookje geschreven dan LOTR.
Mijn vent suggereerde dat ze misschien de samenwerking (of was het nou vete?) tussen Gandalf en Saruman zouden gaan laten zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren, maarja het worden twee delen dus er zal ook een overloop richting LOTR komen en dan heb je hem wel nodig.
quote:Opnames The Hobbit vertraagd
De opnames van de tweedelige prequel van de Lord of the Rings trilogy zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld nadat Peter Jackson eerder deze week werd geopereerd aan een geperforeerde maagzweer. Jackson ligt nog in het ziekenhuis.
Jackson werd eerder deze week met spoed opgenomen in het Wellington Hospital in Nieuw-Zeeland. Jackson is momenteel herstellende. Verwacht wordt dat hij volledig zal herstellen.
Ik denk dat het ten tijde van 'The Hobbit' een samenwerking was.quote:
Tofquote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
set foto's:
http://www.theonering.net(...)hares-miramar-shots/
Van die paar pilaren wordt ik nog niet heel blij.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
set foto's:
http://www.theonering.net(...)hares-miramar-shots/
Er is al een tekenfilm vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef BadWaffel het volgende:
Is er al een film van of is dit gewoon deeltje 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |