Dat weet ik juist niet , maar vorige week stond er ook al een fout in de TT waardoor hij hem niet meenam maar nu weet ik niet wat er fout zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Mike het volgende:
Wat is de fout in de bovenste titel?
Wij hebben overigens niks met de stats verder te maken, dus meer dan een titel aanpassen kunnen we niet voor je.
Ik hoorde geen bezwaren, dus Studio Brussel moet Stubru worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar de meesten kennen studio brussel als zijnde stubru, dus dan zullen ze dit topic niet snel vinden... Bezwaar tegen als er een TT change komt, waar studio brussel naar stubru gaat?
De afgelopen maand niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Is er al ergens een topic waar je kan laten zien wat je hebt gestemd voor de radioring en de tv ring ed?
Thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
24 [usa] #83 Never thought it was you who watched my back
Geen idee voor een NL topic. [24-NL] #2: Mayhem in LA of zoiets?
Je weet dat het programma nog gewoon bezig is? En op RTL5 is?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Verminkt door mijn ex (SBS 6)
Kan dicht.
Kut.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:27 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je weet dat het programma nog gewoon bezig is? En op RTL5 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |