Voor zover je de PVV 'rechts' kan noemen. Ik denk dat ze meer overeenkomsten hebben met de SP, dan met de VVD. Alleen willen ze dat zelf, en de kiezers met hen, niet inzien omdat ze maar blijven hameren op de Islam.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.
Probeer die eerst zelf eens op te brengen. Jouw mening is 'nuance', die van een ander is 'Calimero'. Erg treurig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een geheel links kabinet zou de SP, GL, PvDA en ach, D66 ofzo moeten zijn en dat zien er maar weinig zitten hoor. Waar jij het over hebt is centrumlinks maar goed, nuance, wat heb je er ook aan.
Ik wil die Boekesteijn ook wel heel genuanceerd een flapdrol vinden, hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Probeer die eerst zelf eens op te brengen.
Rouvoet is niet lelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zat er een PVV'er aan tafel?
Ik vond ze allemaal sneu. En lelijk.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:07 schreef golfer het volgende:
Nu gelukkig weer vanaf maandag Pauw en Witteman.
Neuh, hij misschien niet. En ik ken iemand die Koenders fucking lekker vindt. Maar hem vind ik toch wel de opperfarizeeër van het Binnenhof.quote:
Die rol had Wilders zich sowieso toebedacht. Weliswaar in een luxe, gedogende rol maar nog altijd roeptoeterend vanaf de zijlijn. Dat bleek iets teveel gevraagd van het CDA. Nu kan Wilders weer zijn ouwe zelf zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef KingOfMars het volgende:
Overigens nog een reden dat dat centrumrechts niet doorgaat: de PVV heeft zich volgens mij berust in een rol in de oppositie. Want Wilders is ook niet gek (...), hij snapt prima dat dat het beste is voor de PVV.
Op elk potje een dekseltje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neuh, hij misschien niet. En ik ken iemand die Koenders fucking lekker vindt. Maar dat vind ik toch wel de opperfarizeeër van het Binnenhof..
niet mee eens maar snap het wel, volgens mij komt dat ook een beetje door zijn manier van praten waar veel vrouwen gevoelig voor zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neuh, hij misschien niet. En ik ken iemand die Koenders fucking lekker vindt. Maar dat vind ik toch wel de opperfarizeeër van het Binnenhof..
Zoveel moois valt daar ook niet over te zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op elk potje een dekseltje?
Trouwens, volgens mij gebeurt het niet vaak op Fok!, dat de aantrekkelijkheid van mannelijke politici wordt besproken.
Ik denk dat meningen daarover ook wel vrij eensgezind en helder zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, volgens mij gebeurt het niet vaak op Fok!, dat de aantrekkelijkheid van mannelijke politici wordt besproken.
Dat vind ik nu juist zo griezelig. Neus in de lucht, met zo'n betweterig slisbekkie. Obama heeft daar ook een handje van. Maar dat is tenminste een mooie neger.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:16 schreef Manono het volgende:
[..]
niet mee eens maar snap het wel, volgens mij komt dat ook een beetje door zijn manier van praten waar veel vrouwen gevoelig voor zijn
Als je Bert moet geloven heeft hij ook altijd met iedereen bijzonder vruchtbaar en prettig samengewerkt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo griezelig. Neus in de lucht, met zo'n betweterig slisbekkie. Obama heeft daar ook een handje van. Maar dat is tenminste een mooie neger.
En Van den Brink.quote:
Dat lijkt me dan een mooie kandidaat voor Welke mening wordt door iedereen gedeeld?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:18 schreef Stirner het volgende:
Ik denk dat meningen daarover ook wel vrij eensgezind en helder zijn.
ja betweterig, geruststellend en vaderlijk met een vleugje vrouwelijk wijs, dat vinden veel vrouwen fijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo griezelig. Neus in de lucht, met zo'n betweterig slisbekkie. Obama heeft daar ook een handje van. Maar dat is tenminste een mooie neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |