Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.
Mwoah.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.
Namen in ieder geval wel, al helemaal als ik meninkjes ga poneren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jij typt alles perfect als je moe bent.
Doe niet zo Calimero joh. Boekesteijn zit haast voor spek en bonen aan tafel. Iets kritischer mág hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer bij de persoonlijke verwijten. Wat jij zegt klopt en wie het hiermee oneens is, is naief. Prima.
De onderhandelingen met Paars+ zijn volgens mij stukgelopen omdat de PvdA niet aan de 18mrd bezuinigingen wilde. Gezien de uitspraken van Cohen vandaag in de media, lijkt me dit overkomelijk (De PvdA zal moet moeten inleveren op dit punt).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarom niet? Akkoord was dichtbij, alleen het ging fout intern bij CDA, en niet inhoudelijk tussen de onderhandelaars. WIl je dan weer middenkabinet proberen? Of Paars+? Da's ook allebei faliekant mislukt, en wel op inhoudelijke gronden.
Al zou ik het liefst zien dat er opnieuw gestemd wordt.
Je moet dan minstens 3 maanden wachten weer. En hoogstwaarschijnlijk krijg je ongeveer dezelfde uitslag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.
Hadden we het niet over. Ik vind het gewoon bullshit dat dit een open sollicitatie bij de PVV zou zijn. Dat slaat nergens op. Heeft niks met Calimero te maken. Wel een leuk cliche, tho.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero joh. Boekesteijn zit haast voor spek en bonen aan tafel. Iets kritischer mág hoor.
Verwacht jij dat het beter wordt met nieuwe verkiezingen? De PVV zal groter worden. Na de gebeurtenissen de afgelopen weken is de VVD de enige realistische coalitiepartner die over is gebleven. Die gaan never nooit op 76 zetels uitkomen met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Al zou ik het liefst zien dat er opnieuw gestemd wordt.
Arend Jan Boekesteijn heeft nooit veel realiteitszin getoond. Hij was bijvoorbeeld één van de grootste pleitbezorgers voor het steunen van de Amerikanen wat betreft de inval in Afghanistan en Irak, en staat nog altijd achter die mening, ondanks dat de realiteit hem allang achterhaald heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.
Jaja, je kunt wel in de slachtofferrol kruipen continue en doen alsof de rest van de wereld gek is maar Boekesteijn wordt na zijn laatste relaas door helemaal niemand meer aan tafel serieus genomen en doet het centrum rechtse kabinet wat hij zo graag wenst meer kwaad dan goed op deze manier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hadden we het niet over. Ik vind het gewoon bullshit dat dit een open sollicitatie bij de PVV zou zijn. Dat slaat nergens op. Heeft niks met Calimero te maken. Wel een leuk cliche, tho.
Boekesteijn blijft denken dat dat nog mogelijk is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
Boekestijn draaft door als een kind over centrum-rechts.
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Paars+ zijn volgens mij stukgelopen omdat de PvdA niet aan de 18mrd bezuinigingen wilde. Gezien de uitspraken van Cohen vandaag in de media, lijkt me dit overkomelijk (De PvdA zal moet moeten inleveren op dit punt).
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef KingOfMars het volgende:
Roemer blijft ook maar proberen he. Nog zo'n hangende plaat.
Dat het hier op uit gaat draaien wil niet zeggen dat het er werkbaarder op wordt. Juist niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.
Hmmmz, ze zijn wel negatief over nieuwe verkiezingen. Ik blijf er toch bij dat het hier best eens op uit zou kunnen draaien.
Je hebt het nu over Boekesteijn en de PVV?quote:
Ik kruip niet in een slachtofferrol, ik vind die zgn. PVV-sollicitatie gewoon dikke onzin. Daar hadden we het over. Haal jij er maar weer allerlei andere dingen bij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jaja, je kunt wel in de slachtofferrol kruipen continue en doen alsof de rest van de wereld gek is maar Boekesteijn wordt na zijn laatste relaas door helemaal niemand meer aan tafel serieus genomen en doet het centrum rechtse kabinet wat hij zo graag wenst meer kwaad dan goed op deze manier.
Wat hebben nieuwe verkiezingen voor zin? De uitslag zal totaal niet realistisch zijn en alleen maar op sentiment van nu gebaseerd zijn. Niet op programmainhoud.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.
Hmmmz, ze zijn wel negatief over nieuwe verkiezingen. Ik blijf er toch bij dat het hier best eens op uit zou kunnen draaien.
Mwoch. Als de winnaars er niet uitkomen vind ik niet dat de verliezers per definitie niet zouden mogen regeren hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?
Ik 'hoef' hem niet, ik heb alleen een andere mening over hem, en die is iets positiever.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef KingOfMars het volgende:
My dear God! In de laatste minuut moét Boekesteijn er zelfs nog iets infrommelen over de Linkse Kerk. Wát een sneu figuur. Omnifacer, je mag 'm hebben hoor..
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
. afgezien van mijn persoonlijke voorkeur,maar ongelofelijk toch dat linksvindt dat ze nu gewoon moet kunnen reageren, totaal negerend dat Nederland duidelijk rechts (en pvv) heeft gekozen - dat men het zonder blikken of blozen zijn strot uit krijgt..
de kiezer heeft gesproken,klaar
De PvdA heeft meer zetels dan de PVV anders. Onzin dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
. afgezien van mijn persoonlijke voorkeur,maar ongelofelijk toch dat linksvindt dat ze nu gewoon moet kunnen reageren, totaal negerend dat Nederland duidelijk rechts (en pvv) heeft gekozen - dat men het zonder blikken of blozen zijn strot uit krijgt..
Zat er een PVV'er aan tafel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Boekesteijn en de PVV?
Ja, inderdaad.
Een stuk minder dan het CDA dat zo nodig van de rechtse clubjes moet meeregeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?
ja echte slechte promoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dit voor een promo? Ik dacht dat we eindelijk een tijdje van Knevel en Inteelthoofd af waren.
Onzin. Nederland heeft helemaal niet per definitie voor rechts gekozen, er zijn genoeg linkse meerderheden te maken in de kamer. Net als rechtse, ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stuk minder dan het CDA dat zo nodig van de rechtse clubjes moet meeregeren.
Wij hebben de laatste 3 pagina's een poging gedaan om jou te overtuigen waarom we Arend Jan Boekesteijn een fladrol is. Doe jij nu eens een poging om een goed woordje voor hem te doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik 'hoef' hem niet, ik heb alleen een andere mening over hem, en die is iets positiever.
"Ons past terughoudendheid" (of woorden van die strekking). Ik hoor het die Verhagen nog zeggen he.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...
Psies jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Ons past terughoudendheid" (of woorden van die strekking). Ik hoor het die Verhagen nog zeggen he.
Het CDA blijft de macht houden in dit land als Paars+ niet doorgaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
De PvdA heeft meer zetels dan de PVV anders. Onzin dus.
nee hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.
Maarja, rechts komt er niet uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.
Een geheel links kabinet zou de SP, GL, PvDA en ach, D66 ofzo moeten zijn en dat zien er maar weinig zitten hoor. Waar jij het over hebt is centrumlinks maar goed, nuance, wat heb je er ook aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |