Hilaaaaarische vergelijking.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we dus een rechtsconservatieve bal.. Boekestijn is net zo liberaal als Roemer's navel.
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je drong er zo op aan....
Hij zit nog altijd op de bank en is nog niet ontslagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef megamandy het volgende:
Ik ben het eens met Roemer, Rutten heeft het nu wel lang genoeg geprobeerd. Waarom zou de PvdA niet ook mogen proberen als eerste partij.
Je drong er wel op aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).
Wie zegt dat ik ze eerst niet kon geven? Moet ik hier een heel pleidooi houden over waarom ik Arend Jan Boekesteijn een Rechtsconservatieve bal vind? Kom op, dat kan toch niemand ontkennen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).
Ja sorry hoor maar privatiseringen steunen ten goede van een uiteindelijk monopolistisch grootbedrijf kan ik weinig liberaal noemen. Maar geeft niks, die fout maken meer mensen, om privatisering te verwarren met liberalisme. Boekesteijn is geen, ik herhaal, GEEN man van minder regels, van minder controle. Van respect voor het individu. Zijn opstelling, stemgedrag en open sollicitatie bij de PVV van vanavond onderstrepen dat. Blijven alleen de termen rechts en conservatief over. Enja, dan mag je in het geval van Boekesteijn met recht spreken van een rechtsconservatieve bal. If it walks like one, it talks like one, it probably is one.quote:
jaja Ruttequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zit nog altijd op de bank en is nog niet ontslagen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze eerst niet kon geven?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).
Hij is idd rechts en soms conservatief, maar waarom 'bal'? Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.quote:Moet ik hier een heel pleidooi houden over waarom ik Arend Jan Boekesteijn een Rechtsconservatieve bal vind? Kom op, dat kan toch niemand ontkennen?
Het is ook heel lastig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
jaja RutteBen een beetje moe, en al die namen met of zonder n
Een SP'er in een VVD kostuum. Ik blijf het mooi vinden. Net als die andere SP gozer, Ewout Irrgang.quote:
Opstelten moet zijn eindverslag gaan aanbieden en dan is het aan de koningin om de volgende stap te zetten. Niet aan Rutte om daar een voorschot op te nemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
Rutte zei alleen dat 'ie dat ging voorstellen aan de Koningin. Hoezo te snel?
Gelukkig doen rechtse kiezertjes dat nou helemaal nooit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.
Ja, sorry dat ik die kwalificering op een type als Boekesteijn toepas. Als je het wil, laat ik dat in vervolg weg. Het blijft een Rechtsconservatieve politicus die mijns inziens Nederland onwaardig is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is idd rechts en soms conservatief, maar waarom 'bal'? Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.
Met beide vetgedrukte dingen ben ik het oneens. Dit is ook geen open sollicitatie, zoals eerder gezegd. Dat jullie er zo op willen hameren dat het een rechtse bal is vind ik een beetje makkelijk. Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar privatiseringen steunen ten goede van een uiteindelijk monopolistisch grootbedrijf kan ik weinig liberaal noemen. Maar geeft niks, die fout maken meer mensen, om privatisering te verwarren met liberalisme. Boekesteijn is geen, ik herhaal, GEEN man van minder regels, van minder controle. Van respect voor het individu. Zijn opstelling, stemgedrag en open sollicitatie bij de PVV van vanavond onderstrepen dat. Blijven alleen de termen rechts en conservatief over. Enja, dan mag je in het geval van Boekesteijn met recht spreken van een rechtsconservatieve bal. If it walks like one, it talks like one, it probably is one.
En dan ben jij de eerste om je daartegen uit te spreken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig doen rechtse kiezertjes dat nou helemaal nooit.
Zoals gewoon verder op de weg voortgaan die net mislukt is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Met beide vetgedrukte dingen ben ik het oneens. Dit is ook geen open sollicitatie, zoals eerder gezegd. Dat jullie er zo op willen hameren dat het een rechtse bal is vind ik een beetje makkelijk. Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.
Waarom niet? Akkoord was dichtbij, alleen het ging fout intern bij CDA, en niet inhoudelijk tussen de onderhandelaars. WIl je dan weer middenkabinet proberen? Of Paars+? Da's ook allebei faliekant mislukt, en wel op inhoudelijke gronden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals gewoon verder op de weg voortgaan die net mislukt is?
Dat vind jij een zinnige opmerking?
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Al zou ik het liefst zien dat er opnieuw gestemd wordt.
Ah, we zijn weer bij de persoonlijke verwijten. Wat jij zegt klopt en wie het hiermee oneens is, is naief. Prima.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |