Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Triggershot het volgende:
Dat er verschillende meningen zijn?
quote:
quote:
Zou je een platte aarde een feit willen noemen dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef Kreator het volgende:
Als iedereen dezelfde mening heeft, dan lijkt het mij een feit en geen mening. Mening houdt in mijn optiek toch in dat er automatisch andere meningen zijn.
Is iedereen van mening dat de aarde plat is dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef Triggershot het volgende:
Zou je een platte aarde een feit willen noemen dan?
Voor veel geïsoleerde groepen en iedereen die zich in deze groepen bevinden wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is iedereen van mening dat de aarde plat is dan?
Vroegâh wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is iedereen van mening dat de aarde plat is dan?
Daarmee geef je dus zelf al antwoord op de vraag van TS.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef Triggershot het volgende:
Voor veel geïsoleerde groepen en iedereen die zich in deze groepen bevinden wel.
Doe ik ook in reply 1.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus zelf al antwoord op de vraag van TS..
Nee hoor. Dat is een leuke mythe maar totaal niet op waarheid gestoeld.quote:
Nee dat klopt niet, het is een fabeltje dat de middeleeuwers dachten dat de aarde plat was. Dat idee heeft een negentiende eeuwse schrijver de wereld in geholpen onder het mom van 'achterlijke middeleeuwen'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paar mensen op een boot die er anders over dachten, niet.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Frollo het volgende:
Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden.
Daar kan toch niemand het mee oneens zijn? Helaas is er toch nog wat interpretatieruimte mogelijk.
Sinds wanneer leer je mythen als waarheid op school?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is een leuke mythe maar totaal niet op waarheid gestoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |