Niet waar, je zei ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik zeg meteen dat die post ook geëdit is en dat je niet zo overspannen moet reageren. That's all.
quote:Daarnaast was jouw opmerking veel erger
Dus that is niet all. Je meet met twee maten. Ongeschikt als mod, dus.quote:en b) is dat een gevleugelde FOK! uitspraak waar je nu niet opeens verontwaardigd over hoeft te doen.
Ja, onwijs leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Mike het volgende:
Ok. Nou, mooi dat je toch nog iets positiefs ziet aan m'n aanwezigheid hier.
Nog een keer? Jahoor, prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ga je ook nog even in op mijn post daarboven?
Je had stap 3 met een stuk meer overtuiging kunnen zetten. Laten we het voor de rest maar achter ons latenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Nog een keer? Jahoor, prima.
Laten we het nog eens een keertje grondig bekijken:
1. Jij komt hier half overspannen het topic binnen dat je post geëdit is en dat een andere post is blijven staan.
2. Ik geef aan dat ik de andere post niet gezien had, dat je dat ook best normaal kon vertellen en dat je post nog veel meer over de top was dan de andere.
3. Daarna geef ik aan dat ook die post aangepast is.
4. Jij vindt het allemaal onterecht, hypocriet en inconsequent.
5. Ik geef aan waarom ik dat niet vind.
6. Jij geeft aan waarom je dat wel vindt.
7. Ga terug naar 5.
Het is al gewijzigd zag ik, er stond een spatie teveel in de TT waardoor de topics niet in de stats werden meegenomenquote:
Dat weet ik juist niet , maar vorige week stond er ook al een fout in de TT waardoor hij hem niet meenam maar nu weet ik niet wat er fout zitquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Mike het volgende:
Wat is de fout in de bovenste titel?
Wij hebben overigens niks met de stats verder te maken, dus meer dan een titel aanpassen kunnen we niet voor je.
Ik hoorde geen bezwaren, dus Studio Brussel moet Stubru worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar de meesten kennen studio brussel als zijnde stubru, dus dan zullen ze dit topic niet snel vinden... Bezwaar tegen als er een TT change komt, waar studio brussel naar stubru gaat?
De afgelopen maand niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Is er al ergens een topic waar je kan laten zien wat je hebt gestemd voor de radioring en de tv ring ed?
Thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
24 [usa] #83 Never thought it was you who watched my back
Geen idee voor een NL topic. [24-NL] #2: Mayhem in LA of zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |