abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:26:21 #1
154052 RobertVH
I am your father
pi_86035023
Met zulke nieuwsberichten:
'Programma RTL stimuleert alcoholmisbruik'

En zulke 'trailers':

Dit gaat leuk worden :D

Tijd om mensen uit te lachen... hard...

De peepz:

Joker (Robert) 20 Jr

Sniper (Vincent) 23 Jr

Matsoe Matsoe (Joey) 19 Jr

Sterretje (Tony) 24 Jr

Little Princess (Roos) 21 Jr

Kabouter (Bibi) 19 Jr

Barbie (Samantha) 20 Jr

geen bijnaam (Elize) 18 Jr

OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/Oh_ho_cherso

Vorige topic(s):
Oh oh Cherso part 1

Voor de gene die het heeft gemist:
RTL GEMIST

En verder, met Joker als mascotte

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertVH op 03-09-2010 19:40:48 ]
pi_86035061
Joker _O-.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:29:13 #3
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86035154
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:35:50 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_86035439
Zagen jullie de ogen van Bibi toen ze zei dat ze niet vreemd zou gaan..? De camera bleef nog ff iets langer opnemen en je zag haar ogen naar linksboven draaien alsof ze twijfelde aan haarzelf _O-
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_86035729
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
Zagen jullie de ogen van Bibi toen ze zei dat ze niet vreemd zou gaan..? De camera bleef nog ff iets langer opnemen en je zag haar ogen naar linksboven draaien alsof ze twijfelde aan haarzelf _O-
Tuurlijk gaat ze vreemd :') .

Koningsshow!
pi_86035774
Geniaal die Joker. :D
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:48:06 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_86035943
quote:
Al een tijd gonst internet ervan: het nieuwe programma Oh Oh Cherso. Het is de Nederlandse Jersey Shore: acht jongeren die in één huis de zomer doorbrengen in een hysterisch ordinair feestoord. In Amerika waren het Guido’s en Guidette’s die naar de kust van New Jersey vertrokken, in Oh Oh Cherso zijn het Hagenezen en Scheveningers die een paar weken hun lever maltraiteren in Chersonissos. De subcultuur waar de jongeren toe behoren heeft niet echt een naam, maar de kernwoorden zijn Zonnebank, Sportschool en Gewoon Helemaal Lekker Leip.

De stukjes castingvideo die als sneak preview dienden, werden door iedereen doorgestuurd. En terecht. Ik kan me zo voorstellen dat de crew bij die opnames soms op zijn vuist heeft moeten bijten om de pure extase te verbergen. Bijvoorbeeld bij het Showgirls-moment waarin Barbie zegt dat ze het luchtje van ‘Versaasje’ wel lekker vindt. Als groot bewonderaar van Jersey Shore en van hormonale door drank overgoten groepsprocessen in het algemeen, kon ik niet wachten.

In de (heerlijke) eerste aflevering is het leuk om te zien hoeveel dingen overeenkomen met de Amerikaanse versie. Ook hier is het soms alsof je naar een natuurprogramma van National Geographic aan het kijken bent. Met name de jongens lopen meteen als opgeblazen makaken rond en proberen met snelle afzeikgrappen de rol van alfamannetje te bezetten. Verder heeft iedereen een bijnaam en bestaat er een eigen lingo (‘daggeren’: dansen alsof je seks hebt, en Barbie wil graag ooit een ‘anabool’ trouwen). En natuurlijk is er de obsessie met het uiterlijk. Ik dacht dat alleen corpsballen in verkleinwoorden praatten, maar ook de Hagenezen kunnen er wat van: de mannen gebruiken cremetjes, elk haartje moet goed zitten, ze willen een vrouwtje met een strak lijfje en een lekker laagje make-up. Uitgaan kan pas als iedereen uren voor de spiegel heeft gestaan, en eenmaal in de club is het de bedoeling zo snel mogelijk weer alle decorum te verliezen.

Maar er is ook een groot verschil. Dat verschil heet Joker. Joker heet eigenlijk Robert, is twintig jaar, heeft een tepelpiercing en als hij praat houdt hij altijd zijn kin omhoog, een beetje zoals Stevie Wonder zingt. Daarbij lijkt hij op een vrolijk, continu verbaasd uit het nest gevallen vogeltje. Tussen de andere mannen valt hij op: ik ken maar weinig mensen die zo olijk en onschuldig in het rond kunnen kijken. Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”

Ik ben inmiddels een beetje verliefd geworden op Joker. Op een moederlijke manier. Ik wil hem omhelzen en wiegen. Ik wil hem weghalen bij de wet T-shirt contests, de baco’s en de Barbies. Ik wil hem en zijn tepelpiercing zacht toestoppen. En als hij dan zegt: „Maar de lekkere wijven dan?” zeg ik: „Misschien morgen weer, snoes.”
nrcnext
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86036104
quote:
Dat was echt te mooi :D
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_86037967
In hoeverre Renske (NRC) er ook maar interessant over wil gaan doen, vond ik het cliche, voorspelbaar, hersenloos, totaal niet interessant en een niet aanwezige verhaallijn of karakterontwikkeling om (uberhaupt) nog verder te kijken. Ben meer geinteresseerd in de morele afweging en dat we blijkbaar al in een stadium zijn dat dit als entertainment wordt ervaren.

Wat mij betreft verdient de serie de spreekwoordelijke internetterm, *ploink*.
pi_86040305
Jokertje _O_
pi_86046408
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jokertje _O_
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:49:14 #12
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_86050423
heeft jokertje al een managementbureau in de arm genomen ? Want die moet straks natuurlijk het land in om winkels en discotheken te gaan openen samen met Barbie
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_86054469
Vermakelijk allemaal :P Die Matsoe Matsoe of zo is wel echt té dom voor woorden.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_86054579
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jokertje _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86055279
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef speknek het volgende:

[..]

nrcnext
top-analyse _O-
  FOK!fotograaf zaterdag 4 september 2010 @ 12:20:16 #16
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_86056496
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_86056907
mooi stukje op RTL Boulevard! :D

"ja, ik heb een hartslag"
"Ga dan maar mee naar huis"
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:38:18 #18
177948 Daskaar
cake or death?
pi_86057097
holy shit...
ik heb medelijden met ze.

maar ik kan dat filmpje van jokertje niet vaak genoeg zien, geweldig en schattig tegelijk!

[ Bericht 54% gewijzigd door Daskaar op 04-09-2010 12:57:40 ]
  ESF Reporter zaterdag 4 september 2010 @ 12:47:06 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_86057368
quote:
Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”
Treffend! _O-
pi_86057437
quote:
Yep... Bibi... ja... die naam doet veel goeds voorspellen... in een huis vol verzengende hormonen, testosteron en feromonen... bi...bi, ga je gang meid. We beloven het nooit door te vertellen schatje. O~)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_86059328
Jokertje is cool :D
  zaterdag 4 september 2010 @ 14:30:39 #22
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86060460
Heeft die joker een spraakgebrek ofzo, lijkt net een autist als die zijn bek opentrekt :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_86064361
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Raven_ het volgende:
In hoeverre Renske (NRC) er ook maar interessant over wil gaan doen, vond ik het cliche, voorspelbaar, hersenloos, totaal niet interessant en een niet aanwezige verhaallijn of karakterontwikkeling om (uberhaupt) nog verder te kijken. Ben meer geinteresseerd in de morele afweging en dat we blijkbaar al in een stadium zijn dat dit als entertainment wordt ervaren.

Wat mij betreft verdient de serie de spreekwoordelijke internetterm, *ploink*.
Ach ja. Het is al eens eerder gezegd. Het kansloos van toen is het kansrijk van nu. Dat dit ook als vermaak wordt gezien is verschrikkelijk triest. Maar gezien de samenleving van nu is het niet gek dat programma's als dit (en Jersey Shore) veel bekijks trekken. En maar klagen over domme jongeren, no wonder met dit soort kuddegedrag tv kijkers :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:09:04 #24
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_86069247
Geniaal programma _O_
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:17:37 #25
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86069446
quote:
Maar er is ook een groot verschil. Dat verschil heet Joker. Joker heet eigenlijk Robert, is twintig jaar, heeft een tepelpiercing en als hij praat houdt hij altijd zijn kin omhoog, een beetje zoals Stevie Wonder zingt. Daarbij lijkt hij op een vrolijk, continu verbaasd uit het nest gevallen vogeltje. Tussen de andere mannen valt hij op: ik ken maar weinig mensen die zo olijk en onschuldig in het rond kunnen kijken. Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”
O+ _O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')