Die gast was dus nu bij DWDDquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:00 schreef Cassius het volgende:
Soggy pork!
Tja, wat verwacht je anders van een links programma als "the daily show"?quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef Irien het volgende:
Fantastisch hoe ze inderdaad de vloer aanvegen met het minarettenverbod in Zwitserland. Kan me voorstellen dat de handen gingen jeuken op de redactie. Er zijn 4 minaretten in dat land!!?
En de ambassadeur speelde prachtig mee
Mja, ik vind een afkeer voor facisme niet echt een uitgesproken links trekje, hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 11:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je anders van een links programma als "the daily show"?
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.quote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, ik vind een afkeer voor facisme niet echt een uitgesproken links trekje, hoor.
quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.
Ik mis zijn grapjes over Obama daarentegen weer wel.
Mwa in deze aflevering gaan ze toch behoorlijk in op de situatie in Iran waar de geestelijke macht totaal is doorgeslagen:quote:[
Gelukkig niet, maar ter linkerzijde is er bijvoorbeeld helaas geen echte oppositie tegen islamitisch facisme en andere vormen ervan. Een beetje hangen in het verleden he.
Om er een punt aan te breien, en er niet een groot discussiepunt van te maken:quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Irien het volgende:
[..]
Mwa in deze aflevering gaan ze toch behoorlijk in op de situatie in Iran waar de geestelijke macht totaal is doorgeslagen:
http://www.thedailyshow.c(...)0-2009-maziar-bahari
Ja, die minaretten zijn echt fascistisch. Gister kwam nog een minaret bij mij langs, of ik niet per direct wilde stoppen met het lezen van de Bijbel. Nee, zei ik, en als hij nog een keer langs zou komen, zou ik in naam van de vrijheid de Koran gaan verbieden. Toen ging die minaret weer verder.quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
My godquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Irien het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)8-2009-mike-huckabee
Gretchen, baby... come back! You don't have to stash your IQ in an offshore account.![]()
Shockerend stukje, je publiek zo dom inschatten. (Fox)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Weer een nieuwe aflevering.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |