quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn eerste OP. Ziet ie er een beetje goed uit?
Dan is dat netjes geluktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaakt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaakt
Vet gepiel om die UI's netjes onder elkaar te krijgen en 4 op een rij.quote:
Ricky!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Elke keer komt die wel weer voorbij
Waarom is dat?
Als ik het allemaal hier zo lees weet ik niet of ik hier wel iemand wil kennenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Crutch het volgende:
Nou, om dan maar even een conversatie te starten; wie kent wie in dit topic irl?
25 en ja wat een kutweer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Plantenpot het volgende:
En wat zijn de leeftijden dan eigenlijk?
Het spoelt hier van de regen trouwens
Handen aan het stuur houden dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
Ik ben lekker in de auto naar het werk, al die mensen zo lekker door de regen fietsen en ik maar lachen
Daten?quote:
Nee ondertussen even sjekkie draaien en zo, sturen met de knieeenquote:
Haha, handje langs de vangrail, André Hazes uut de box'n.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ondertussen even sjekkie draaien en zo, sturen met de knieeen
Ow wacht, ik rook niet eens
Ja dat jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Opdekop het volgende:
Wat is een kwekerijkas OH KLEMTOON. kwekerij-kas. SORRY HOOR
Ik ken :
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Justmattie
Socios
;D
Nou, ik dacht ik ga even stangenquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef nattermann het volgende:
Alle limburg-haters in dit topic
Ga weg.
quote:
Doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ik ga even stangen
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb met zowel DevilsWhore, Opdekop als Paladijn in één bed gelegen, ben ik nu de grootste hoer van dit topic?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Crutch het volgende:
Nou, om dan maar even een conversatie te starten; wie kent wie in dit topic irl?
Als ie startkabels nodig heeft omdat jullie niet weg komen, bel me maar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Opdekop het volgende:
HENDIGGGG
Laten jullie justmattie even met rust? Hij komt mij zo ophalen in zijn BMW als hij klaar is met iets - geen idee wat - dus svp niet afleiden.
THANKS
Ben jij bi dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb met zowel DevilsWhore, Opdekop als Paladijn in één bed gelegen, ben ik nu de grootste hoer van dit topic?![]()
de rest ken ik niet
nee, heteroquote:
Oh weet ik veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, heteroniet iedereen met wie ik in bed lig heb ik sex mee, heb nog nooit met een Fries sex gehad zelfs
![]()
Soms is het gewoon practischer om als je een weekend weg bent één kamer te huren... En in ons vaste Gasthaus hebben ze gelukkig breeeede bedden
Op een of andere manier val ik vaak op vrouwen die ver weg wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Oh weet ik veel.
Niet eens met een Fries? Waarom dat niet, niet onverdienstelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE BENT ZO MN HUIS VOORBIJ GEREDEN, IK RENDE NAAR BUITEN MAAR JIJ REED ZO HET DORP WEER UIT GELOOF IK WAAR BEN JE WAAROM BEL JE NIETquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef justmattie het volgende:
Ja hoooor, waar was het ook alweer?
Limburg #9 Waar Ensaf in het geheim ook Limburger is!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
En niks mis met Limburg, had weinig gescheeld of ik had er gewoond
jijbent beter in huizen vinden!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JE BENT ZO MN HUIS VOORBIJ GEREDEN, IK RENDE NAAR BUITEN MAAR JIJ REED ZO HET DORP WEER UIT GELOOF IK WAAR BEN JE WAAROM BEL JE NIET
er is hier maar één straatquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef Opdekop het volgende:
Sssht Alex, jij woont gewoon ergens wat onvindbaar is
NOU - JUSTMATTIE EN IK BIN EVEN MOOI FUT WEEST ! ;D
Machtig mooi, goede coureur.
Ik heb nooit seks gehad met Alex!quote:
Ik hef haar toch weer thuus bracht, en mien handtsjes thuus houden. DUSquote:
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Opdekop het volgende:
JAA maar stiekem, ik zag dat mes wel hoor. Maar je durfde niet he, de twijfel sloeg toe.
Pics van je bolide?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekeken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pics van je bolide?
(En de 'on board' verborgen camera pics kunnen wel via PM)
ik heb Ilse vandaag een paar bossen touw in de kofferbak van mijn auto laten zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekeken
Tof hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Best tof, voor een E36. Zuinig op zijn, over 5 jaarishet een klassieker.
Het is ''maar'' een 316 he, maar rijdt nog prima.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Best tof, voor een E36. Zuinig op zijn, over 5 jaarishet een klassieker.
Ja jonguh, BMW staat ook voor Back Motor Wheelaandaaivungquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja jonguh, BMW staat ook voor Back Motor Wheelaandaaivung![]()
Oh wat slecht dit
NEEquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Opdekop het volgende:
Porsches ook!
Ik zei net tegen Alex; de dag dat ik in mijn papa's Porsche mag rijden, eet ik hem op.
JUSTMATTIE JE KAN ME WEL LEREN AUTORIJDEN IN DIE BAK VAN JE ;D
Nee.quote:
't Geeft veel voldoeningquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gelukkig word het gewaardeerd
Uitrusten na de tijd is echt een lekker gevoel
Omdat er in Leeuwarden niet veel te doen is de laatste tijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Ensaf het volgende:
Waarom gaat het in dit topic de laatste tijd enkel over auto's en sm?
Marathon van Leeuwarden, Congres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, bouwers bij het Zaailand en het Provinciehuis, Straatfestival, prachtig weer, Musea met tentoonstellingen, mooie terrasjes maar hij vindt dat er niets te beleven valt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat er in Leeuwarden niet veel te doen is de laatste tijd
Tsja, genoeg tokkiewijken hier. Ik heb SP gestemdquote:
Zou een 48 uurs ban op moeten staan inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
In een Liwwadden topic Fries gaan praten.
Wanneer gaan wij eens afspreken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Opdekop het volgende:
justmattie, gedraag je even. Anders gebruik ik die zweep straks op jou
Dat dacht jequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Opdekop het volgende:
justmattie, gedraag je even. Anders gebruik ik die zweep straks op jou
Ik durf niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Opdekop het volgende:
Die datum ken ik niet ? Kun je dat misschien in het Nederlands herhalen?
Hij durft toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Opdekop het volgende:
Oke. Dan niet. Jongen. Must ut self wetuh.
Geheimtipsquote:
Daar is nooit geluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef justmattie het volgende:
Hier op school is weer eens geen geluid, dus vanavond thuis maar kijken
Jaaaaah!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
Green zone schijnt ook vet te zijn trouwens.
Geen cam versie tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaaaaah!Die ben ik nu ook aan het kuiken.
Er staat DVDrip bij, heeft een shitload aan seeders en de torrentpagina staat vol met links naar screencaps. Zit wel goed enk ik.quote:
Is dat met Mel Gibson?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Paladijn het volgende:
Green zone moet ik ook nog zien ja, Ghost writer (nu nog in de bios) schijnt ook erg goed te zijn.
Afgelopen week nog Defendor gezien, dat was ondanks een traag begin een prima film.
Torrentsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er staat DVDrip bij, heeft een shitload aan seeders en de torrentpagina staat vol met links naar screencaps. Zit wel goed enk ik.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Opdekop het volgende:
Jammer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Opdekop het volgende:
Hihiihhihihi. Ik ben ongesteld. Mag ik chagrijnig doen? Ik voel me niet chagrijnig. KOMT NOG WEL
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Dangel het volgende:
Ik ben de schaduw in de nacht. De brekende tak vlak achter je als je door het bos loopt. Het vreemde rammeltje onder de motorkap van je BMW.
Die bloedvlekken moet je zelf opruimen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Je mag mijn kamer wel komen schoonmaken/bedverschonen enz?
Ben net zelf bezig een was te draaien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Je mag mijn kamer wel komen schoonmaken/bedverschonen enz?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Die bloedvlekken moet je zelf opruimen.
Haha, nice. Als je vanuit de kroeg een superchill bed in wil rollen, weet je waar je moet zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Opdekop het volgende:
Is er zaterdagnacht nog wat te beleven in Ljouwert? Ik ga dan OP STAP NOUUU WEEST WEL!
Als ze minderjarig is in Mammaloe wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:03 schreef Opdekop het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik met haar uit ga.
Ik denk dat we even de Doelesteeg induiken. Ik hoop dat ze er in komt.
Moet je ook een korter rokje aandoen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Opdekop het volgende:
Daar vergis je je nog raar in hoor. Laatste keer dat ik daar kwam was ik .. vijftien zoiets, en mn vriendin was net zestien geworden. Ik was al binnen en zij stond nog buiten
RAAR
FYPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Crutch het volgende:
Pagina 5 alweer; kan merken dat Ensaf weer terug is
Thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Het WK is begonnen!!
maandag op tijd thuis zijn voor het voetbal
Staat genoteerd. Mocht ik ooit Homo-erotisch-gefascineerd raken dan ben jij de eerste.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil mijn piemeltje wel in jou stoppen hoor Crutch.
Opnames van de verborgen camera in de Bie-em-dobbeljoe van mattie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef Opdekop het volgende:
Iew, hoe weet jij dat? Wanneer heb jij onder mijn rokje gekeken?
geen van drieenquote:
Ik heb van de week een film met Mel Gibson gezien, is een nieuwe film. Was wel nice.quote:
Ik hoop het ook voor je, justmattie. Anders ; zweep!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef justmattie het volgende:
Zo weer lekker natgeregend thuis. Examen was pittighoop dat ik geslaagd ben
Koot & Biequote:
Daar zit ik nu binnen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Opdekop het volgende:
CJIB? Centraal Juridisch Incasso Bureau?
Ik zou gas geven.
Owquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
Voor jou !
Nicequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Nee dan stopt mijn mama mij in bed maar dan vlucht ik stiekem via het raam naar buiten!
Ik ben schoner dan jijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Hier is het grijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Echt wel5 uur lang in de sauna gelegen
Zou kunnen, maar als er iets mis gaat ben ik niet verzekerd en kun jij de komende jaren zwaaien naar een rijbewijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:37 schreef Opdekop het volgende:
Wat ben jij gemeen. Jij kan het me toch leren
Samen gaan dan maar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu niet
Zullen wij dan samenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Dan ga ik wel alleen met Opdekop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Is goed.quote:
Ga jij maar met Opdekop, dan ga ik met Mattie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |