quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn eerste OP. Ziet ie er een beetje goed uit?
Dan is dat netjes geluktquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaakt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 'm gister weer up-to-date gemaakt
Vet gepiel om die UI's netjes onder elkaar te krijgen en 4 op een rij.quote:
Ricky!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Elke keer komt die wel weer voorbij
Waarom is dat?
Als ik het allemaal hier zo lees weet ik niet of ik hier wel iemand wil kennenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Crutch het volgende:
Nou, om dan maar even een conversatie te starten; wie kent wie in dit topic irl?
25 en ja wat een kutweer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Plantenpot het volgende:
En wat zijn de leeftijden dan eigenlijk?
Het spoelt hier van de regen trouwens
Handen aan het stuur houden dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
Ik ben lekker in de auto naar het werk, al die mensen zo lekker door de regen fietsen en ik maar lachen
Daten?quote:
Nee ondertussen even sjekkie draaien en zo, sturen met de knieeenquote:
Haha, handje langs de vangrail, André Hazes uut de box'n.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ondertussen even sjekkie draaien en zo, sturen met de knieeen
Ow wacht, ik rook niet eens
Ja dat jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Opdekop het volgende:
Wat is een kwekerijkas OH KLEMTOON. kwekerij-kas. SORRY HOOR
Ik ken :
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Justmattie
Socios
;D
Nou, ik dacht ik ga even stangenquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef nattermann het volgende:
Alle limburg-haters in dit topic
Ga weg.
quote:
Doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik dacht ik ga even stangen
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb met zowel DevilsWhore, Opdekop als Paladijn in één bed gelegen, ben ik nu de grootste hoer van dit topic?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Crutch het volgende:
Nou, om dan maar even een conversatie te starten; wie kent wie in dit topic irl?
Als ie startkabels nodig heeft omdat jullie niet weg komen, bel me maar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Opdekop het volgende:
HENDIGGGG
Laten jullie justmattie even met rust? Hij komt mij zo ophalen in zijn BMW als hij klaar is met iets - geen idee wat - dus svp niet afleiden.
THANKS
Ben jij bi dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb met zowel DevilsWhore, Opdekop als Paladijn in één bed gelegen, ben ik nu de grootste hoer van dit topic?![]()
de rest ken ik niet
nee, heteroquote:
Oh weet ik veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, heteroniet iedereen met wie ik in bed lig heb ik sex mee, heb nog nooit met een Fries sex gehad zelfs
![]()
Soms is het gewoon practischer om als je een weekend weg bent één kamer te huren... En in ons vaste Gasthaus hebben ze gelukkig breeeede bedden
Op een of andere manier val ik vaak op vrouwen die ver weg wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Oh weet ik veel.
Niet eens met een Fries? Waarom dat niet, niet onverdienstelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE BENT ZO MN HUIS VOORBIJ GEREDEN, IK RENDE NAAR BUITEN MAAR JIJ REED ZO HET DORP WEER UIT GELOOF IK WAAR BEN JE WAAROM BEL JE NIETquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef justmattie het volgende:
Ja hoooor, waar was het ook alweer?
Limburg #9 Waar Ensaf in het geheim ook Limburger is!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
En niks mis met Limburg, had weinig gescheeld of ik had er gewoond
jijbent beter in huizen vinden!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JE BENT ZO MN HUIS VOORBIJ GEREDEN, IK RENDE NAAR BUITEN MAAR JIJ REED ZO HET DORP WEER UIT GELOOF IK WAAR BEN JE WAAROM BEL JE NIET
er is hier maar één straatquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef Opdekop het volgende:
Sssht Alex, jij woont gewoon ergens wat onvindbaar is
NOU - JUSTMATTIE EN IK BIN EVEN MOOI FUT WEEST ! ;D
Machtig mooi, goede coureur.
Ik heb nooit seks gehad met Alex!quote:
Ik hef haar toch weer thuus bracht, en mien handtsjes thuus houden. DUSquote:
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Opdekop het volgende:
JAA maar stiekem, ik zag dat mes wel hoor. Maar je durfde niet he, de twijfel sloeg toe.
Pics van je bolide?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekeken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pics van je bolide?
(En de 'on board' verborgen camera pics kunnen wel via PM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |