# breeders - cannonballquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik zat half te slapen en de radio stond heel zachtjes. Ik vond het wel op Iron Maiden lijken, maar zij waren het niet ben ik net achter gekomen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Moet trouwens nummer 12 zijn maar daar was je zo te zien al achter.
En godverdomme nu staan die voorgaande topics weer door elkaar in de OP. Begrijp niet hoe je die gewoon mooi onder elkaar kunt krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Negeren die kleuters, de mods zorgen er wel voor.
Godverquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Limburgse tetten. Dan zie je wat je mist .
[ afbeelding ]
we hebben vast wel betere boobs als die toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*denkt aan foto van mondial ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we hebben vast wel betere boobs als die toch?
En de rest van NLquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
Wist niet dat Sieneke een limburger wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende keer maken er 1 waar we alle 3 op flashen
Ik zie jouw ondertitel... Wikimaster? Misschien dat jij dan weet hoe we de voorgaande topics zo in de wiki kunnen zetten dat ze netjes onder elkaar staan in de OP zoals nu dus niet het geval is...?quote:
Of je paint creatief mijn tettenmondial fotoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende keer maken er 1 waar we alle 3 op flashen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie jouw ondertitel... Wikimaster? Misschien dat jij dan weet hoe we de voorgaande topics zo in de wiki kunnen zetten dat ze netjes onder elkaar staan in de OP zoals nu dus niet het geval is...?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, negeer die Limburg-bashers a.u.b., zal straks vast een modje wel even naar kijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, negeer die Limburg-bashers a.u.b., zal straks vast een modje wel even naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Kijk eens aan, dat ziet een stuk netter uit. Bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
Wiki lijkt weer te kloppen.
Nou waar blijft die foto![]()
?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat ziet een stuk netter uit. Bedankt!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
?
die blijft in mijn prive collectiequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die blijft in mijn prive collectie
Creatief mijn gezicht wegpaintenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die blijft in mijn prive collectie
Ik ben bezig. Heb al een voorselectie gemaakt en moet nu eens kijken wat echte de moeite waard is om hier te showen.quote:
quote:
haha oke danquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bezig. Heb al een voorselectie gemaakt en moet nu eens kijken wat echte de moeite waard is om hier te showen.
politiek correct antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
de blousjes zijn mijn smaak niet, maar jij moet je er happy in voelen!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Tism het volgende:
WTF!?..![]()
Elke keer dat ik thuis kom moet ik naar een nieuw topic zoeken..![]()
..
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit er mee door, bij de laatste 2 gaat het over de shorts.
Tja, mijn smaak is het ook niet, zou niet weten hoe ik dat zou kunnen combineren met mijn ultra gave gesp..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef solaire het volgende:
[..]
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen worden
Die blousjes kunnen echt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super leuk! Vooral die grijze trui met knopen!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef solaire het volgende:
[..]
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen worden
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zie ik dan weer niet op m'n itouch
quote:
ben vandaag nog in Sittard geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de stad dus ik zou zeggen kom maar mee
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
Die oranje janiet altijd even handig though
Ja dat heb ik weleens gezien toen ik daar naar de bios ben geweest. Zelf ben ik er nog nooit geweest om kleren te kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ben vandaag nog in Sittard geweestwil weer eens langs Maasmechelen village ofzo... 1 keer in t half jaar is dat wel tof
Ik zeg kom maar naar de mondiquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mobiele (oranje) layout?
Die gebruik ik op mn Xperia.
[..]
. Jij weet er blijkbaar meer van?
Ik ben nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar naar de mondi
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mondial party waar we dus met 4 Limburgse fokkers aanwezig waren.
Misschien de volgende eerste vrijdag van de maand weer, maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En waar is dat en wanneer zijn jullie er weer?
Ja ik las het alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
Eerste vrijdag van de maand is dance classics in de mondial in beek
trouwens TLK: 1 juli mag ik op gesprek komen bij noord
haha I'm def. therequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien de volgende eerste vrijdag van de maand weer, maar dat is nog niet zeker.
Beekquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
Eerste vrijdag van de maand is dance classics in de mondial in beek
quote:trouwens TLK: 1 juli mag ik op gesprek komen bij noord
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Beek. Das wel een endje rijden
, maargoed, we'll see.
[..]
noord? als in Noord-Limburg?
Succesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ook
dankje! Word de komende weken even wat meer verdiepen in noord ipv zuid, jaarverslag opzoeken en m'n rapport goed blijven doorlezen enzoquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ook
dit keer is m'n gesprek in Venlo, waar de rest gaat plaatsvinden is niet bekend en niet zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo.
Wie wat waar als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dit keer is m'n gesprek in Venlo, waar de rest gaat plaatsvinden is niet bekend en niet zeker
ik moet me melden op de rijnbeekstraat 1
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten (pasta met gerookte zalm en scampi) en daarna de stad in geweest en daar trok vriendlief me mijn favo schoenenwinkel in en kocht me een paar killer heels![]()
![]()
Daarna naar huis gegaan en daar kreeg ik nog een toetje![]()
![]()
Hij had wat goed te maken....maar heeft nu toch wel credits opgebouwd weer
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebbenquote:
Ja gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |