# breeders - cannonballquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik zat half te slapen en de radio stond heel zachtjes. Ik vond het wel op Iron Maiden lijken, maar zij waren het niet ben ik net achter gekomen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Moet trouwens nummer 12 zijn maar daar was je zo te zien al achter.
En godverdomme nu staan die voorgaande topics weer door elkaar in de OP. Begrijp niet hoe je die gewoon mooi onder elkaar kunt krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Negeren die kleuters, de mods zorgen er wel voor.
Godverquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Limburgse tetten. Dan zie je wat je mist .
[ afbeelding ]
we hebben vast wel betere boobs als die toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*denkt aan foto van mondial ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we hebben vast wel betere boobs als die toch?
En de rest van NLquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We zien je wel als Noord Holland onder water staat
Wist niet dat Sieneke een limburger wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende keer maken er 1 waar we alle 3 op flashen
Ik zie jouw ondertitel... Wikimaster? Misschien dat jij dan weet hoe we de voorgaande topics zo in de wiki kunnen zetten dat ze netjes onder elkaar staan in de OP zoals nu dus niet het geval is...?quote:
Of je paint creatief mijn tettenmondial fotoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
volgende keer maken er 1 waar we alle 3 op flashen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie jouw ondertitel... Wikimaster? Misschien dat jij dan weet hoe we de voorgaande topics zo in de wiki kunnen zetten dat ze netjes onder elkaar staan in de OP zoals nu dus niet het geval is...?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, negeer die Limburg-bashers a.u.b., zal straks vast een modje wel even naar kijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, negeer die Limburg-bashers a.u.b., zal straks vast een modje wel even naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Kijk eens aan, dat ziet een stuk netter uit. Bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
Wiki lijkt weer te kloppen.
Nou waar blijft die foto![]()
?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat ziet een stuk netter uit. Bedankt!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
?
die blijft in mijn prive collectiequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef MPG het volgende:
?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die blijft in mijn prive collectie
Creatief mijn gezicht wegpaintenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die blijft in mijn prive collectie
Ik ben bezig. Heb al een voorselectie gemaakt en moet nu eens kijken wat echte de moeite waard is om hier te showen.quote:
quote:
haha oke danquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bezig. Heb al een voorselectie gemaakt en moet nu eens kijken wat echte de moeite waard is om hier te showen.
politiek correct antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef sproetjes het volgende:
de blousjes zijn mijn smaak niet, maar jij moet je er happy in voelen!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Tism het volgende:
WTF!?..![]()
Elke keer dat ik thuis kom moet ik naar een nieuw topic zoeken..![]()
..
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit er mee door, bij de laatste 2 gaat het over de shorts.
Tja, mijn smaak is het ook niet, zou niet weten hoe ik dat zou kunnen combineren met mijn ultra gave gesp..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef solaire het volgende:
[..]
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen worden
Die blousjes kunnen echt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super leuk! Vooral die grijze trui met knopen!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef solaire het volgende:
[..]
Solaire zou hier nog niet dood in gevonden willen worden
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zie ik dan weer niet op m'n itouch
quote:
ben vandaag nog in Sittard geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de stad dus ik zou zeggen kom maar mee
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
Die oranje janiet altijd even handig though
Ja dat heb ik weleens gezien toen ik daar naar de bios ben geweest. Zelf ben ik er nog nooit geweest om kleren te kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ben vandaag nog in Sittard geweestwil weer eens langs Maasmechelen village ofzo... 1 keer in t half jaar is dat wel tof
Ik zeg kom maar naar de mondiquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mobiele (oranje) layout?
Die gebruik ik op mn Xperia.
[..]
. Jij weet er blijkbaar meer van?
Ik ben nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg kom maar naar de mondi
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mondial party waar we dus met 4 Limburgse fokkers aanwezig waren.
Misschien de volgende eerste vrijdag van de maand weer, maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En waar is dat en wanneer zijn jullie er weer?
Ja ik las het alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
Eerste vrijdag van de maand is dance classics in de mondial in beek
trouwens TLK: 1 juli mag ik op gesprek komen bij noord
haha I'm def. therequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien de volgende eerste vrijdag van de maand weer, maar dat is nog niet zeker.
Beekquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:32 schreef sproetjes het volgende:
Eerste vrijdag van de maand is dance classics in de mondial in beek
quote:trouwens TLK: 1 juli mag ik op gesprek komen bij noord
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Beek. Das wel een endje rijden
, maargoed, we'll see.
[..]
noord? als in Noord-Limburg?
Succesquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ook
dankje! Word de komende weken even wat meer verdiepen in noord ipv zuid, jaarverslag opzoeken en m'n rapport goed blijven doorlezen enzoquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep , toevallig nog gesprek in Venlo ook
dit keer is m'n gesprek in Venlo, waar de rest gaat plaatsvinden is niet bekend en niet zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo.
Wie wat waar als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dit keer is m'n gesprek in Venlo, waar de rest gaat plaatsvinden is niet bekend en niet zeker
ik moet me melden op de rijnbeekstraat 1
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten (pasta met gerookte zalm en scampi) en daarna de stad in geweest en daar trok vriendlief me mijn favo schoenenwinkel in en kocht me een paar killer heels![]()
![]()
Daarna naar huis gegaan en daar kreeg ik nog een toetje![]()
![]()
Hij had wat goed te maken....maar heeft nu toch wel credits opgebouwd weer
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebbenquote:
Ja gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebben
Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Daarna naar huis gegaan en daar kreeg ik nog een toetje![]()
![]()
Hij had wat goed te maken....maar heeft nu toch wel credits opgebouwd weer
Ik had iig niks te vertellen en kon mijn handen niet gebruiken gedurendequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..
BUCHTEN ZEI IEMAND DAAR BUCHTEN!!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebben
Ik woon daar ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jaaaa ik![]()
Goede vrienden van me wonen daar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:03 schreef friekin_ het volgende:
![]()
En nu ben ik hitsig. Slaap lekker almaol!
quote:
Nieuwe UI!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:57 schreef nattermann het volgende:
Wat een gedate hier
Ik voel wat koppeltjes opbloeien
Zie ik je straks in Eindhovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sterkte.
[..]
Bweheh, het is bijna 11 uur...
[..]
In Venlo is het nog zonnig. Hopelijk blijft dat zo, en heb ik dat zometeen in Eindhoven ook.
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Gezicht het volgende:
Straks met Nattermann, Lauuuwtje en moedertjelief naar Den Haag voor nogmaals een open dag.
Hoezo zou ik sterkte nodig hebben? Wordt gezellig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgs) En dan naar Eindhoven. Sta nu al strak van de zenuwen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Argo het volgende:
(Zet zonnebril op) en nu wil ik graag weten waarom niemand mij gemist heeft, behalve Limbofan en Solaire!
Shout out naar Limbofan en Solaire: Bedankt voor de steun heh jongens!
hoe kunnen we je missen als je er gewoon bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Argo het volgende:
(Zet zonnebril op) en nu wil ik graag weten waarom niemand mij gemist heeft, behalve Limbofan en Solaire!
Shout out naar Limbofan en Solaire: Bedankt voor de steun heh jongens!
Maar niet voor lang!quote:
Ik was er niet sssht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoe kunnen we je missen als je er gewoon bent
Je hebt me niet eens gemist!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geshopt![]()
wie wil zien wat ik heb gekocht ? foto's post ik anders straks gewoon
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Iedereen heeft je gemist
2 korte broeken, 1 lange broek, t-shirt en schoenen. 2 boxers maar die zijn kut dus die ruil ik en dan haal ik me wel ergens een wat duurder paar, dat zit altijd wel goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Had echt niet gehoeven mensen! Had echt niet gehoeven!
Maar hmm wat heb je dan precies gekocht beste vrind ?
Lekkere pijn is dat hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:50 schreef sproetjes het volgende:
wooooooh niceeeee!!!
heelsik draag ze veel te weinig omdat ik zulke pijnlijke voeten van krijg (paar jaar geleden kon ik er wel uren op rondrennen..)
Wat doe je mijn mooie Buchten vervuilen ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef sproetjes het volgende:
ik denk dat ik vanavond weer de zaal uitdrijf van al het gezweet
ben dan altijd zó blij dat het uur om is
Hey welkom terug! Wanneer mag ik bij je op de thee komen ?quote:
I'm so sorry :p maar ik kom indd je mooie buchten weer even storen straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe je mijn mooie Buchten vervuilen ?Ik heb nog op school gezeten daar waar jij doet thai bokse. Mijn zweet lag daar al eerder! Dit kun je niet maken!!
[..]
Hey welkom terug! Wanneer mag ik bij je op de thee komen ?
Ik heb een groepje boze boeren met reken geplaatst op het eind van iedere straat. Maar ik kan niet rustig even als ik weet dat jij 500 meter verderop zit!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
I'm so sorry :p maar ik kom indd je mooie buchten weer even storen straks
Wij trainen kwartier langer..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef sproetjes het volgende:
ik denk dat ik vanavond weer de zaal uitdrijf van al het gezweet
ben dan altijd zó blij dat het uur om is
Nice en nu ben je zeker arm ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit heb ik gekocht
En nieuwe schoenen
Leer mij dat dan maar eens mijn beste vrind!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gekIk weet wel hoe ik met geld moet omgaan.
Ik spaar gewoon een vast bedrag ( 500+ ) en weet hoeveel ik nog over heb na alle betaalde rekeningen. Daarna weet ik hoeveel kleren kosten en hoeveel ik ongeveer uitgeef wekelijks tijdens het uitgaan. Wat ik daarna nog over heb spaar ik ook, dus ik plan een beetje mijn uitgavenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Leer mij dat dan maar eens mijn beste vrind!
btw groetjes terug van markquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer uitzoeken
aansteller! je bent 1 dag "terug" begin je alweer met onzin te verkopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een groepje boze boeren met reken geplaatst op het eind van iedere straat. Maar ik kan niet rustig even als ik weet dat jij 500 meter verderop zit!
Onzin en ik ? Dat gaat niet samen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aansteller! je bent 1 dag "terug" begin je alweer met onzin te verkopen
Ik wil er wel weer een maken want mijn leven is toch oh zo moeilijk! Maar er komt nog wel iets. Morgen of vanavondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:31 schreef LimboFan het volgende:
Hey Argo is er weer WOOOOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komen je topics weer over hoe moeilijk je leven is?
Hij kent me nogquote:
Kom dan gewoon naar die 80's partij. Met een groep komen we nog gratis binnen ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
godver ben ik verliefd op sproetjes , gaat ze er vandoor met een kereld die tim heet
huh? wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
godver ben ik verliefd op sproetjes , gaat ze er vandoor met een kereld die tim heet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar MArc zei toch geen slechte dingen over mij he?
Dunno, dat is iets van postmortum.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef sproetjes het volgende:
nee hoor, alleen groetjes terug
maar wtf? ik ga er vandoor met ene tim? wat?
Dat dacht ik tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heet geen tim.
[..]
Ik zou niet durven.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Het was kut. Ik ben definitief single en dat blijf ik ook.
Ik ga me lam zuipen op het terras nu. Djeez wat een domper!
Vrijwilliger meld zich aan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Jammer dat je geen 21 bent anders kon je mee naar de 80's partij.quote:
Ja man.. 2 zijn er meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef sproetjes het volgende:
ja want anders blijven we straks alleen over met 10 katten enzo
Bon Jovi have a nice day !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef ManianMan het volgende:
Weet iemand nog een leuk lied waarmee je wakker kunt worden?Normaal slaap ik zaterdags lekker uit tot een uur of 10,11
maar morgen stap ik om 9 uur uit bed.
Thanks even op mijn phone zetten als wekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bon Jovi have a nice day !
Die titel zegt t hem
I say .... have a nice dayquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Thanks even op mijn phone zetten als wekker
Begon die je te vergelijken met zn moeder? Slechte adem? Wilde die hockeyen met je amandels? Had die een snor met etensresten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Mag 18 dan niet ? Ik ben toch ook een fan van Billy Idol etc..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen 21 bent anders kon je mee naar de 80's partij.
Daarnaast ben jij nog jong en onervaren. Wij oudjes zoeken nu een serieuze relatie.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag 18 dan niet ? Ik ben toch ook een fan van Billy Idol etc..Komt daar ook Aha met crying in the rain enzo ?
Nog 3 jaar wachten en dan mag je met de grote mensen op stapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag 18 dan niet ? Ik ben toch ook een fan van Billy Idol etc..Komt daar ook Aha met crying in the rain enzo ?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 3 jaar wachten en dan mag je met de grote mensen op stap
Maar als het niet lukt dan staat hij daarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
arme vent, we smokkelen hem gewoon mee naar binnen met de groep
Nee heeft hij en ja kan hij krijgen....dus als hij die kans wil nemen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als het niet lukt dan staat hij daar
als hij er piepjong uitziet dan vragen ze zeker om ze ID ja... maar als hij voor 21 doorkan en we komen met hele groep denk ik niet dat het een probleem isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan moet hij baardgroei laten staan.
dat is nou niet bepaald iets waar ik op zit te wachtenquote:
heeft iemand dat fimpje van de onzmeet nog?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:06 schreef solaire het volgende:
dansende fokkers op tv
oehlalaa dat moet ik zien
oef ja die heb ik wel eens gezien, dat is nou niet direct voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
heeft iemand dat fimpje van de onzmeet nog?
Dat doet mij denken aan een msn gesprek wat op youtube staatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
heeft iemand dat fimpje van de onzmeet nog?
Nou ja. We hebben uren gebeld... a4tjes aan mails verzonden. Alles was gewoon top. Maar gister zei hij gewoon niets. Helemaal niets. Hij zat me gewoon maar non-stop aan te staren, en dan kreeg ik te horen dat ik een geile lach had. En dat was het dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef huize het volgende:
[..]
Begon die je te vergelijken met zn moeder? Slechte adem? Wilde die hockeyen met je amandels? Had die een snor met etensresten?
Vertel!
Ik ben een bij gebrek aan beterquote:Ik heb het kei leuk gehad, maar de magische klik was idd nog niet aanwezig. Dat kan natuurlijk nog komen, wie weet. Je bent een moordwijf, een “lekker ding,” en bovendien hebben we zoveel dingen gemeen dat het zeker wat kan worden.
quote:Misschien moeten we eerst als kameraden gezellige dingen doen en daarna als lovers? Of iig geleidelijk elkaar beter leren kennen voordat we overhaaste dingen gaan doen. Dan kan ik mezelf weer worden (wat dankzij jou wel gaat lukken. Echt goed bezig! Thanx) en jij kan dan wennen aan mij, zodat er geen angst voor het gekwetst worden kan zijn. Ik denk dat dat de juiste tactiek is. Of wil je direct meer en dat ik op je spring?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
Mijn hoofd is zwaar. Kater. Intense kater..
Het was zo'n afknapper dat ik zijn familie echt niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat een idioot....vooral dat stukje of je liever hebt dat hij meteen op je springt
verdorie zeg, niet vragen maar gewoon doen als je een echte vent bent en anders mond houden
![]()
Ga je wel gewoon nog mee naar de efteling? Dan is iig dat hele eerste date gebeuren al achter de rug en voelt het misschien anders?
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef sproetjes het volgende:
wat een butweer zeg
maar yay mn bloedneus is weer overthaiboksen
edit: change of plans, ik wilde ivm het het huidige but weer even afwachten en pas vanmiddag naar outdoor housefeestje gaan (of als het bleef regenen helemaal niet, we hadden vrijkaartjes dus dat scheelt) maar vriendinnetje vond het nodig er ruzie om te trappen
dusss: lekker douchen, joggingbroek aan en bankhangen dan![]()
Wat een gare ventquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja. We hebben uren gebeld... a4tjes aan mails verzonden. Alles was gewoon top. Maar gister zei hij gewoon niets. Helemaal niets. Hij zat me gewoon maar non-stop aan te staren, en dan kreeg ik te horen dat ik een geile lach had. En dat was het dan.
Hij heeft me meegevraagd naar de Efteling morgen, zodat ik zijn familie kan ontmoeten. Check dit:
[..]
Ik ben een bij gebrek aan beter
[..]
Mijn hoofd is zwaar. Kater. Intense kater..
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een gare ventJe verdient beter
was je vanmorgen niet gaan rennen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel balen
Vanavond ga ik rennenLekker zo rond 8 of 9 uur.
Nee ik ben weggeweest de hele dag, dus het ging niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was je vanmorgen niet gaan rennen?
we gaan misschien straks toch nog een uurtje of 2, maar ik heb eeeeecht geen zin meer
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was zo'n afknapper dat ik zijn familie echt niet hoef te zien.
En idd. Een echte vent die vraagt niet. Djeez. Ik ben er nog kapot van. Kater is wel bijna weg nu
Ik las strippers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb me nieuwe slippers gekocht. Deze passen beter bij mijn zomerkleding.
adidas neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die koop je niet voor 2 tientjes
Achter station Heerlen, de tandloze hoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die koop je niet voor 2 tientjes
Daar durf ik niet eens naartoe te gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Achter station Heerlen, de tandloze hoek.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Achter station Heerlen, de tandloze hoek.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
brengt het akelige herinneringen naar boven bij je dan...?
die zijn leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zomers uit.
@ sproetjes: Hopelijk is het dan wel nog leuk daar.
Je moet de kleren zien ik ik gister heb gekocht ! Ik show ze wel via msnquote:
Ja sorry, ik moet het ook even leuk houden voor mezelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is.....
[..]
TMI![]()
....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik zit ook nog in badjas met nat haar
Ik weet niet of ik nou weer misselijk ben.. of dat ik honger heb. Tis een flinke kater.
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Kater? Dan waarschijnlijk het tweede. Goed eten helpt enorm tegen kater.
meh als ik nu weer afzeg dan flipt ze weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je echt geen zin hebt dan kun je beter thuis blijven
Buikpijn ofzo
Ja. en ik zit nu in de twijfelachtige fase : is het honger of kotsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.
Koffie is het slechtste ooit bij een kater, droogt de hersenen nog verder uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Als ik flink gezopen heb, begin ik de volgende ochtend met VEEL koffie en water, en tegen het middaguur dan gaat er toch wel een flinke hap in![]()
Misschien is het wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
meh als ik nu weer afzeg dan flipt ze weer
t zonnetje begint met schijnen dus misschien is het nogwat, ik ben gewoon lui
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:54 schreef sproetjes het volgende:
als je v eel drinkt gewoon vóór je gaat slapen een flesje water achterover gooien, smorgens (bijna) nergens last van
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Koffie is het slechtste ooit bij een kater, droogt de hersenen nog verder uit.
Ik ook niet, daarom drink ik tegenwoordig vrijwel nooit meer teveel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom drink ik tegenwoordig vrijwel nooit meer teveel.
Of nodig..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leuk
Maar er met een zwaar hoofd achterkomen dat je idd een epic fail hebt gehad en dat het misschien door jezelf komt dat je van die kneuzen aan trekt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan hopen dat je alles de dag erna vergeten bent.
Maar ik blijf je tof vindenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar er met een zwaar hoofd achterkomen dat je idd een epic fail hebt gehad en dat het misschien door jezelf komt dat je van die kneuzen aan trekt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik blijf je tof vindenDat is anders, tenzij je mij een kneus vind
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]Nee, ik zou je geven. Dat heb ik al eens gezegd
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Wel met tepelklemmen he !
quote:
Ik kan er echt geen lol aan beleven, dan begint mijn maag te protesteren en is de lol snel over.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leuk
Ik heb pizza gegetenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd
Ik ga frietjes halen. Met mayo. En een kaassouflé.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd
Ik ga frietjes halen. Met mayo. En een kaassouflé.
Je hebt lekkere drankquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen lol aan beleven, dan begint mijn maag te protesteren en is de lol snel over.
Veel plezier !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:ik ben aan het wachten op mn lift... "ben er rond half 7" .... dit is niet rond half 7
![]()
oke ze is er
Ik verveel me ook. Straks ga ik wat rennen, heb nu nog geen zin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:03 schreef postmortum het volgende:
ik verveel me![]()
nog 1,5 uur tot er een bazenwedtrijd komt
ok hoeveel km?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Straks ga ik wat rennen, heb nu nog geen zin.
Dunno ik ga vandaag ermee startenquote:
oh ok , is dat thaiboksen bij de dojo in de buurt van het station?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dunno ik ga vandaag ermee starten
Ik wil buiten het thaiboksen en voetballen wat extra gaan rennen.
Nee wat ze daar doen weet ik niet. Ik hou niet zo van die aikido en karate dingen/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ok , is dat thaiboksen bij de dojo in de buurt van het station?
ik heb weleens gekeken daar het enige wat ik zou willen doen is aikido
ik hou van bodyboarden , maar dat kan dus hier nergensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wat ze daar doen weet ik niet. Ik hou niet zo van die aikido en karate dingen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |