quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Achter station Heerlen, de tandloze hoek.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
brengt het akelige herinneringen naar boven bij je dan...?
die zijn leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zomers uit.
@ sproetjes: Hopelijk is het dan wel nog leuk daar.
Je moet de kleren zien ik ik gister heb gekocht ! Ik show ze wel via msnquote:
Ja sorry, ik moet het ook even leuk houden voor mezelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is.....
[..]
TMI![]()
....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik zit ook nog in badjas met nat haar
Ik weet niet of ik nou weer misselijk ben.. of dat ik honger heb. Tis een flinke kater.
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Kater? Dan waarschijnlijk het tweede. Goed eten helpt enorm tegen kater.
meh als ik nu weer afzeg dan flipt ze weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je echt geen zin hebt dan kun je beter thuis blijven
Buikpijn ofzo
Ja. en ik zit nu in de twijfelachtige fase : is het honger of kotsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb dan eet ik tot de avond niets meer. Dan krijg ik echt niets naar binnen.
Koffie is het slechtste ooit bij een kater, droogt de hersenen nog verder uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Als ik flink gezopen heb, begin ik de volgende ochtend met VEEL koffie en water, en tegen het middaguur dan gaat er toch wel een flinke hap in![]()
Misschien is het wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
meh als ik nu weer afzeg dan flipt ze weer
t zonnetje begint met schijnen dus misschien is het nogwat, ik ben gewoon lui
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:54 schreef sproetjes het volgende:
als je v eel drinkt gewoon vóór je gaat slapen een flesje water achterover gooien, smorgens (bijna) nergens last van
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Koffie is het slechtste ooit bij een kater, droogt de hersenen nog verder uit.
Ik ook niet, daarom drink ik tegenwoordig vrijwel nooit meer teveel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom drink ik tegenwoordig vrijwel nooit meer teveel.
Of nodig..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |