Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Daarna naar huis gegaan en daar kreeg ik nog een toetje![]()
![]()
Hij had wat goed te maken....maar heeft nu toch wel credits opgebouwd weer
Ik had iig niks te vertellen en kon mijn handen niet gebruiken gedurendequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..
BUCHTEN ZEI IEMAND DAAR BUCHTEN!!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebben
Ik woon daar ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jaaaa ik![]()
Goede vrienden van me wonen daar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:03 schreef friekin_ het volgende:
![]()
En nu ben ik hitsig. Slaap lekker almaol!
quote:
Nieuwe UI!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:57 schreef nattermann het volgende:
Wat een gedate hier
Ik voel wat koppeltjes opbloeien
Zie ik je straks in Eindhovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sterkte.
[..]
Bweheh, het is bijna 11 uur...
[..]
In Venlo is het nog zonnig. Hopelijk blijft dat zo, en heb ik dat zometeen in Eindhoven ook.
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Gezicht het volgende:
Straks met Nattermann, Lauuuwtje en moedertjelief naar Den Haag voor nogmaals een open dag.
Hoezo zou ik sterkte nodig hebben? Wordt gezellig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgs) En dan naar Eindhoven. Sta nu al strak van de zenuwen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Argo het volgende:
(Zet zonnebril op) en nu wil ik graag weten waarom niemand mij gemist heeft, behalve Limbofan en Solaire!
Shout out naar Limbofan en Solaire: Bedankt voor de steun heh jongens!
hoe kunnen we je missen als je er gewoon bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Argo het volgende:
(Zet zonnebril op) en nu wil ik graag weten waarom niemand mij gemist heeft, behalve Limbofan en Solaire!
Shout out naar Limbofan en Solaire: Bedankt voor de steun heh jongens!
Maar niet voor lang!quote:
Ik was er niet sssht!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoe kunnen we je missen als je er gewoon bent
Je hebt me niet eens gemist!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geshopt![]()
wie wil zien wat ik heb gekocht ? foto's post ik anders straks gewoon
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Iedereen heeft je gemist
2 korte broeken, 1 lange broek, t-shirt en schoenen. 2 boxers maar die zijn kut dus die ruil ik en dan haal ik me wel ergens een wat duurder paar, dat zit altijd wel goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
Had echt niet gehoeven mensen! Had echt niet gehoeven!
Maar hmm wat heb je dan precies gekocht beste vrind ?
Lekkere pijn is dat hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:50 schreef sproetjes het volgende:
wooooooh niceeeee!!!
heelsik draag ze veel te weinig omdat ik zulke pijnlijke voeten van krijg (paar jaar geleden kon ik er wel uren op rondrennen..)
Wat doe je mijn mooie Buchten vervuilen ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef sproetjes het volgende:
ik denk dat ik vanavond weer de zaal uitdrijf van al het gezweet
ben dan altijd zó blij dat het uur om is
Hey welkom terug! Wanneer mag ik bij je op de thee komen ?quote:
I'm so sorry :p maar ik kom indd je mooie buchten weer even storen straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe je mijn mooie Buchten vervuilen ?Ik heb nog op school gezeten daar waar jij doet thai bokse. Mijn zweet lag daar al eerder! Dit kun je niet maken!!
[..]
Hey welkom terug! Wanneer mag ik bij je op de thee komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |