Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
Daarna naar huis gegaan en daar kreeg ik nog een toetje![]()
![]()
Hij had wat goed te maken....maar heeft nu toch wel credits opgebouwd weer
Ik had iig niks te vertellen en kon mijn handen niet gebruiken gedurendequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja, dat zal dan wel geileneuksex met z'n toeter zijn geweest zekers!?..
BUCHTEN ZEI IEMAND DAAR BUCHTEN!!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en misschien nog een koppel vrienden van ons (uit Buchten) zodat de mannen wat meer steun aan elkaar hebben
Ik woon daar ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jaaaa ik![]()
Goede vrienden van me wonen daar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:03 schreef friekin_ het volgende:
![]()
En nu ben ik hitsig. Slaap lekker almaol!
quote:
Nieuwe UI!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:57 schreef nattermann het volgende:
Wat een gedate hier
Ik voel wat koppeltjes opbloeien
Zie ik je straks in Eindhovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sterkte.
[..]
Bweheh, het is bijna 11 uur...
[..]
In Venlo is het nog zonnig. Hopelijk blijft dat zo, en heb ik dat zometeen in Eindhoven ook.
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Gezicht het volgende:
Straks met Nattermann, Lauuuwtje en moedertjelief naar Den Haag voor nogmaals een open dag.
Hoezo zou ik sterkte nodig hebben? Wordt gezellig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb mijn date. Ik ga nu maar even poeletoeren (Limburgs) En dan naar Eindhoven. Sta nu al strak van de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |