Maar er met een zwaar hoofd achterkomen dat je idd een epic fail hebt gehad en dat het misschien door jezelf komt dat je van die kneuzen aan trekt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan hopen dat je alles de dag erna vergeten bent.
Maar ik blijf je tof vindenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar er met een zwaar hoofd achterkomen dat je idd een epic fail hebt gehad en dat het misschien door jezelf komt dat je van die kneuzen aan trekt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik blijf je tof vindenDat is anders, tenzij je mij een kneus vind
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]Nee, ik zou je geven. Dat heb ik al eens gezegd
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Wel met tepelklemmen he !
quote:
Ik kan er echt geen lol aan beleven, dan begint mijn maag te protesteren en is de lol snel over.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms is veel drinken wel leuk
Ik heb pizza gegetenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd
Ik ga frietjes halen. Met mayo. En een kaassouflé.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd
Ik ga frietjes halen. Met mayo. En een kaassouflé.
Je hebt lekkere drankquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen lol aan beleven, dan begint mijn maag te protesteren en is de lol snel over.
Veel plezier !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:ik ben aan het wachten op mn lift... "ben er rond half 7" .... dit is niet rond half 7
![]()
oke ze is er
Ik verveel me ook. Straks ga ik wat rennen, heb nu nog geen zin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:03 schreef postmortum het volgende:
ik verveel me![]()
nog 1,5 uur tot er een bazenwedtrijd komt
ok hoeveel km?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Straks ga ik wat rennen, heb nu nog geen zin.
Dunno ik ga vandaag ermee startenquote:
oh ok , is dat thaiboksen bij de dojo in de buurt van het station?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dunno ik ga vandaag ermee starten
Ik wil buiten het thaiboksen en voetballen wat extra gaan rennen.
Nee wat ze daar doen weet ik niet. Ik hou niet zo van die aikido en karate dingen/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ok , is dat thaiboksen bij de dojo in de buurt van het station?
ik heb weleens gekeken daar het enige wat ik zou willen doen is aikido
ik hou van bodyboarden , maar dat kan dus hier nergensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wat ze daar doen weet ik niet. Ik hou niet zo van die aikido en karate dingen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |