Ik heb een groepje boze boeren met reken geplaatst op het eind van iedere straat. Maar ik kan niet rustig even als ik weet dat jij 500 meter verderop zit!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
I'm so sorry :p maar ik kom indd je mooie buchten weer even storen straks
Wij trainen kwartier langer..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef sproetjes het volgende:
ik denk dat ik vanavond weer de zaal uitdrijf van al het gezweet
ben dan altijd zó blij dat het uur om is
Nice en nu ben je zeker arm ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit heb ik gekocht
En nieuwe schoenen
Leer mij dat dan maar eens mijn beste vrind!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gekIk weet wel hoe ik met geld moet omgaan.
Ik spaar gewoon een vast bedrag ( 500+ ) en weet hoeveel ik nog over heb na alle betaalde rekeningen. Daarna weet ik hoeveel kleren kosten en hoeveel ik ongeveer uitgeef wekelijks tijdens het uitgaan. Wat ik daarna nog over heb spaar ik ook, dus ik plan een beetje mijn uitgavenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Leer mij dat dan maar eens mijn beste vrind!
btw groetjes terug van markquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer uitzoeken
aansteller! je bent 1 dag "terug" begin je alweer met onzin te verkopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een groepje boze boeren met reken geplaatst op het eind van iedere straat. Maar ik kan niet rustig even als ik weet dat jij 500 meter verderop zit!
Onzin en ik ? Dat gaat niet samen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aansteller! je bent 1 dag "terug" begin je alweer met onzin te verkopen
Ik wil er wel weer een maken want mijn leven is toch oh zo moeilijk! Maar er komt nog wel iets. Morgen of vanavondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:31 schreef LimboFan het volgende:
Hey Argo is er weer WOOOOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komen je topics weer over hoe moeilijk je leven is?
Hij kent me nogquote:
Kom dan gewoon naar die 80's partij. Met een groep komen we nog gratis binnen ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
godver ben ik verliefd op sproetjes , gaat ze er vandoor met een kereld die tim heet
huh? wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
godver ben ik verliefd op sproetjes , gaat ze er vandoor met een kereld die tim heet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef postmortum het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar MArc zei toch geen slechte dingen over mij he?
Dunno, dat is iets van postmortum.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef sproetjes het volgende:
nee hoor, alleen groetjes terug
maar wtf? ik ga er vandoor met ene tim? wat?
Dat dacht ik tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heet geen tim.
[..]
Ik zou niet durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |