ik heb Ilse vandaag een paar bossen touw in de kofferbak van mijn auto laten zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet in het dashboard kastje gekeken
Tof hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Best tof, voor een E36. Zuinig op zijn, over 5 jaarishet een klassieker.
Het is ''maar'' een 316 he, maar rijdt nog prima.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Best tof, voor een E36. Zuinig op zijn, over 5 jaarishet een klassieker.
Ja jonguh, BMW staat ook voor Back Motor Wheelaandaaivungquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja jonguh, BMW staat ook voor Back Motor Wheelaandaaivung![]()
Oh wat slecht dit
NEEquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Opdekop het volgende:
Porsches ook!
Ik zei net tegen Alex; de dag dat ik in mijn papa's Porsche mag rijden, eet ik hem op.
JUSTMATTIE JE KAN ME WEL LEREN AUTORIJDEN IN DIE BAK VAN JE ;D
Nee.quote:
't Geeft veel voldoeningquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gelukkig word het gewaardeerd
Uitrusten na de tijd is echt een lekker gevoel
Omdat er in Leeuwarden niet veel te doen is de laatste tijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Ensaf het volgende:
Waarom gaat het in dit topic de laatste tijd enkel over auto's en sm?
Marathon van Leeuwarden, Congres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, bouwers bij het Zaailand en het Provinciehuis, Straatfestival, prachtig weer, Musea met tentoonstellingen, mooie terrasjes maar hij vindt dat er niets te beleven valt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat er in Leeuwarden niet veel te doen is de laatste tijd
Tsja, genoeg tokkiewijken hier. Ik heb SP gestemdquote:
Zou een 48 uurs ban op moeten staan inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
In een Liwwadden topic Fries gaan praten.
Wanneer gaan wij eens afspreken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Opdekop het volgende:
justmattie, gedraag je even. Anders gebruik ik die zweep straks op jou
Dat dacht jequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Opdekop het volgende:
justmattie, gedraag je even. Anders gebruik ik die zweep straks op jou
Ik durf niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Opdekop het volgende:
Die datum ken ik niet ? Kun je dat misschien in het Nederlands herhalen?
Hij durft toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Opdekop het volgende:
Oke. Dan niet. Jongen. Must ut self wetuh.
Geheimtipsquote:
Daar is nooit geluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef justmattie het volgende:
Hier op school is weer eens geen geluid, dus vanavond thuis maar kijken
Jaaaaah!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef justmattie het volgende:
Green zone schijnt ook vet te zijn trouwens.
Geen cam versie tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jaaaaah!Die ben ik nu ook aan het kuiken.
Er staat DVDrip bij, heeft een shitload aan seeders en de torrentpagina staat vol met links naar screencaps. Zit wel goed enk ik.quote:
Is dat met Mel Gibson?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef Paladijn het volgende:
Green zone moet ik ook nog zien ja, Ghost writer (nu nog in de bios) schijnt ook erg goed te zijn.
Afgelopen week nog Defendor gezien, dat was ondanks een traag begin een prima film.
Torrentsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Er staat DVDrip bij, heeft een shitload aan seeders en de torrentpagina staat vol met links naar screencaps. Zit wel goed enk ik.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Opdekop het volgende:
Jammer.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Opdekop het volgende:
Hihiihhihihi. Ik ben ongesteld. Mag ik chagrijnig doen? Ik voel me niet chagrijnig. KOMT NOG WEL
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Dangel het volgende:
Ik ben de schaduw in de nacht. De brekende tak vlak achter je als je door het bos loopt. Het vreemde rammeltje onder de motorkap van je BMW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |