Die bloedvlekken moet je zelf opruimen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Je mag mijn kamer wel komen schoonmaken/bedverschonen enz?
Ben net zelf bezig een was te draaien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Opdekop het volgende:
Je mag mijn kamer wel komen schoonmaken/bedverschonen enz?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Die bloedvlekken moet je zelf opruimen.
Haha, nice. Als je vanuit de kroeg een superchill bed in wil rollen, weet je waar je moet zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef Opdekop het volgende:
Is er zaterdagnacht nog wat te beleven in Ljouwert? Ik ga dan OP STAP NOUUU WEEST WEL!
Als ze minderjarig is in Mammaloe wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:03 schreef Opdekop het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik met haar uit ga.
Ik denk dat we even de Doelesteeg induiken. Ik hoop dat ze er in komt.
Moet je ook een korter rokje aandoen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Opdekop het volgende:
Daar vergis je je nog raar in hoor. Laatste keer dat ik daar kwam was ik .. vijftien zoiets, en mn vriendin was net zestien geworden. Ik was al binnen en zij stond nog buiten
RAAR
FYPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Crutch het volgende:
Pagina 5 alweer; kan merken dat Ensaf weer terug is
Thuiswedstrijd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Het WK is begonnen!!
maandag op tijd thuis zijn voor het voetbal
Staat genoteerd. Mocht ik ooit Homo-erotisch-gefascineerd raken dan ben jij de eerste.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil mijn piemeltje wel in jou stoppen hoor Crutch.
Opnames van de verborgen camera in de Bie-em-dobbeljoe van mattie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef Opdekop het volgende:
Iew, hoe weet jij dat? Wanneer heb jij onder mijn rokje gekeken?
geen van drieenquote:
Ik heb van de week een film met Mel Gibson gezien, is een nieuwe film. Was wel nice.quote:
Ik hoop het ook voor je, justmattie. Anders ; zweep!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef justmattie het volgende:
Zo weer lekker natgeregend thuis. Examen was pittighoop dat ik geslaagd ben
Koot & Biequote:
Daar zit ik nu binnen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Opdekop het volgende:
CJIB? Centraal Juridisch Incasso Bureau?
Ik zou gas geven.
Owquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
Voor jou !
Nicequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Nee dan stopt mijn mama mij in bed maar dan vlucht ik stiekem via het raam naar buiten!
Ik ben schoner dan jijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Hier is het grijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Echt wel5 uur lang in de sauna gelegen
Zou kunnen, maar als er iets mis gaat ben ik niet verzekerd en kun jij de komende jaren zwaaien naar een rijbewijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:37 schreef Opdekop het volgende:
Wat ben jij gemeen. Jij kan het me toch leren
Samen gaan dan maar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu niet
Zullen wij dan samenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Dan ga ik wel alleen met Opdekop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |