geen van drieenquote:
Ik heb van de week een film met Mel Gibson gezien, is een nieuwe film. Was wel nice.quote:
Ik hoop het ook voor je, justmattie. Anders ; zweep!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef justmattie het volgende:
Zo weer lekker natgeregend thuis. Examen was pittighoop dat ik geslaagd ben
Koot & Biequote:
Daar zit ik nu binnen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Opdekop het volgende:
CJIB? Centraal Juridisch Incasso Bureau?
Ik zou gas geven.
Owquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
Voor jou !
Nicequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Nee dan stopt mijn mama mij in bed maar dan vlucht ik stiekem via het raam naar buiten!
Ik ben schoner dan jijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Hier is het grijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef Opdekop het volgende:
Waarschijnlijk wel, het is de hele dag rotweer geweest hier en nu is er een blauwe lucht met wat wolkjes. RAAR.
JUSTMATTIE IK BEN SCHOON HOOR ;D MAG IK WEER MET MIJN AARSCH IN JOUW AUTO? Ga je me leren rijden?
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Echt wel5 uur lang in de sauna gelegen
Zou kunnen, maar als er iets mis gaat ben ik niet verzekerd en kun jij de komende jaren zwaaien naar een rijbewijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:37 schreef Opdekop het volgende:
Wat ben jij gemeen. Jij kan het me toch leren
Samen gaan dan maar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ohhh ja dan ben je schoner ! Ik kan dat niet dan ga ik dood. Denk ik. Nooit uitgeprobeerd natuurlijk want dan was ik hier nu niet
Zullen wij dan samenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Dan ga ik wel alleen met Opdekop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan blijf ik wel thuis, ik ben preuts!
Is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |