Haquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tot dusverre BasOne en bronnen, als zijn zogenaamde experts op het gebied van maritieme operaties hier ook vandaan komen, tsja.
Maar hulde voor de OPquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit topic slaat echt nergens meer op
Resoluie 1860 heeft geen veto gekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als mensen gelijk roepen 'geloof ik niet', zijn ze ook te lam om het even na te kijken.
Daarbij was het gewoon een PDF'je van Resolutie 1860.
bronquote:De Verenigde Staten onthield zich van de stemming. Volgens minister van buitenlandse zaken Condoleezza Rice omdat de VS eerst het resultaat wil afwachten van een Egyptisch initiatief. De VS stemde niet tegen de resolutie omdat het deze een stap in de goede richting vindt.
Ja hallo, jij bent degeen die zegt dat hij onvoorwaardelijk achter Israel staat.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ten eerste heeft dat niets met extremisme te maken.
Weet waar je over praat voordat je dit soort achterlijke dingen gaat roepen.
Ja absoluut.quote:Jij staat toch ook onvoorwaardelijk achter het Nederlands voetbalelftal.
Dat was dus mijn vraag, geen reden om zo in de verdediging te schieten.quote:Neemt niet weg dat je nog altijd kritisch bent, acties kan veroordelen, etc etc dus doe eventjes normaal.
Israel geeft zelf toe dat ze met die tapes geknoeid hebben maar ik ben de complotzeikerd?quote:Over de tapes, ja ze waren ge-edit maar alles wat je hebt gehoord was authentiek,
maar voor complotzeikerds zoals jij is dat natuurlijk niet genoeg.
http://www.debka.com/article/8840/quote:Israel, Turkey, Gaza in covert sea war. Hamas frogmen thwarted
The Israeli commando raid on a Turkish ferry heading to break the Gaza blockade, in which 9 activists were killed, is turning out a week later to have kicked off a semi-clandestine sea war between Israel, Turkey and the Gaza-based Hamas, debkafile's military sources report. Monday, June 7, Hamas frogmen were on their way to a large-scale attack on an Israeli target when their boat was intercepted by Israeli commandos and four or five armed Palestinians killed. Turkey is investigating suspicions of Israel's hand behind a deadly Kurdish terrorist attack on its Iskenderun base on May 31.
Our military sources disclose Iskenderun's quietly growing role in the last two months as a military hub in potential confrontations by Syria and Hizballah with Israel. In mid-May, Turkey moved anti-air missile batteries into the port to defend targets in Syria and Lebanon against potential Israeli air strikes from the eastern Mediterranean. This is the first time Ankara has provided Syria and Hizballah with an air defense umbrella and come down on their side in their conflict with Israel.
Some hours after Israeli commandos clashed with armed men aboard the Mavi Marmara, Kurdish PKK rebel fighters attacked the Turkish naval base at Iskenderun on the Syrian border, killing seven Turkish seamen and injuring another six. If Ankara can prove its suspicions, it will be able to claim that Israel is involved by proxy in terrorist attacks on Turkish soil. Diplomatic relations still in force despite the frictions between the two countries will then be severed, one step before a declaration of war.
Following the Turkish Prime Minister Recep Erdogan's fiery abuse of Israel, Interior Minister Besir Atalay said Sunday, June 6: "We have been working hard, especially to ascertain what happened in the Iskenderun incident." Local media have suggested he is looking for Israeli covert invovlement in the planning and execution of the deadly attack on the Turkish naval base in revenge for the violence on the Marmara against the Israeli naval boarding party.
Early Monday, June 7, an Israeli Navy Commando force intercepted a large group of armed Palestinian frogmen, members of the Hamas sea commando, on their way from the Gaza Strip to the Israeli shore to the north early Monday, June 7. Palestinian sources confirmed at least four wet-suited terrorists were killed, and another four were missing in the wake of a shootout in the Nahal Aza area of the Gaza Strip near Nuseirat between their boat and Israeli troops.
The IDF spokesman reported there were no Israeli casualties. debkafile's military sources report the Hamas seaborne unit aimed to prove itself capable by striking an Israeli target of retaliating for the thwarting of the Turkish-led campaign to break the Gaza blockade.
Shortly afterwards, a Palestinian Qassam missile squad was spotted on land near Jebalya preparing to fire into Israel. It was knocked out by the Israeli Air force.
debkafile: Cross-fire from Gaza on Israeli border patrols is frequent, almost daily and Hamas still launches several Qassam missiles and mortar bombs into Israel every week, but attempts attacks by Hamas or related groups from the sea are a new development.
Als Egypte de grens echt openhoudt is de blokkade over en voorbij.quote:Egypt: Gaza blockade a failure, border stays open
An Egyptian security official declared the blockade of Gaza a failure Monday and said his country will keep its border with the Palestinian territory open indefinitely.
Keeping that crossing point open long term would ease the blockade imposed by Israel three years ago to isolate and punish Gaza's Hamas rulers. It also restores a link to the outside the world for some of Gaza's 1.5 million Palestinians.
Egypt opened its border with Gaza soon after Israel's deadly raid on an international flotilla of activists trying to break the blockade a week ago. Israel has not publicly protested the Egyptian move, but officials declined to comment Monday.
Toch maar even wachten op een bericht van hogerhand. Maar het zou wel heel mooi zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
Het belangrijkste bericht van vandaag is toch wel:
[..]
Als Egypte de grens echt openhoudt is de blokkade over en voorbij.
Droom maar verder. Meneer Mubarrakje zal als de slet dat hij is weer Amerikaanse dollars innnen en het sluiten.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik hou ook een hele wijde slag om de arm.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch maar even wachten op een bericht van hogerhand. Maar het zou wel heel mooi zijn.
Ik had gehoord dat meneer Hayvan (Mubarrak) zelfs de "one-minute" actie van Erdogan niet heeft vertoond op tv??? Zou dat kunnen kloppen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik hou ook een hele wijde slag om de arm.
Het kan goed zijn dat dit puur is om even de druk van de ketel in Egypte te halen, om Mubarak nog enige legitimiteit te verschaffen. De Turkse premier toont zich momenteel een grotere leider van de Arabische volken en dat is een slechte beurt voor Hosni.
Ik geloof ook niet dat Hosni ook maar iets doet zonder groen licht vanuit Washington (en dus Tel Aviv).quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Droom maar verder. Meneer Mubarrakje zal als de slet dat hij is weer Amerikaanse dollars innnen en het sluiten.
Verder verwacht ik mits het open blijft een paar aanslagen in Egypte van de CIA. Deze zal het dan doen lijken net alsof de Hamas dit heeft gedaan etc. etc. , je kent het riedeltje wel.
Waar zijn al die "broeders" gebleven van Egypte. Ik zal het je zeggen. Egypte heeft inderdaad veel sympathie voor Gaza, maar het is het dictatoriaal bewind die dat tegenhoudt, net zoals het de Moslimbroederschap tegen houdt. Ik spuug op Mubarak. Ik wil hem niet eens met zo een mooie naam noemen. Iets wat meer bij hem past is : hayvan (beest).
Haha!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat meneer Hayvan (Mubarrak) zelfs de "one-minute" actie van Erdogan niet heeft vertoond op tv??? Zou dat kunnen kloppen.
Verder zijn Turken nou eenmaal de natuurlijke leiders der Arabieren en eigenlijk der Islam. Wij zijn de leiders en het leger, de Perzen de wetenschappers en de Arabieren... die ehm... die..
Ik ben niet trots op Turkije. Het Turkije van nu is niet mijn Turkije. In mijn Turkije is er geen leger dat zoveel macht heeft. In mijn Turkije heeft de elite en de vrijmetselaarij niet zoveel macht. In mijn Turkije mag je met een hoofddoek, keppel , kruis gewoon naar de universiteit. In mijn Turkije is er niet op elke hoek een standbeeld van Ataturk. In mijn Turkije moet je ook niet zijn "mausoleum" bezoeken als je het land bezoekt voor zaken. In mijn Turkije wordt die Mausoleum vernietigt en wordt er op die plaats een kerk een moskee en een synagoge gebouwd.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Haha!Maar het is je vergeven. Je mag na afgelopen week wmb met recht trots op Turkije en de Turken zijn.
Zeg dat wel, wat een prachtige OP.quote:
De Turkse bijdrage aan de islam is vrijwel nihil geweest hoor. Bukhari, Muslim ibn al-Hajjaj, Ahmad ibn Hanbal en andere belangrijke islamitische figuren waren niet Turks.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
Verder zijn Turken nou eenmaal de natuurlijke leiders der Arabieren en eigenlijk der Islam. Wij zijn de leiders en het leger, de Perzen de wetenschappers en de Arabieren... die ehm... die..
Niet per definitie. Israël kan zo weer de Gazastrook binnentrekken en controles op land houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maliki en Shafi'i ook niet. Maar iedereen zal de Turken herinneren als de verdedigers der Islam in de tijden van de kruistocht, de tijden erna, waarin de Islam weer opbloeide door de heerschappij der Turken. De bijdrage van de Turken is dat de Islam nog bestaat door de inzet van haar volk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
De Turkse bijdrage aan de islam is vrijwel nihil geweest hoor. Bukhari, Muslim ibn al-Hajjaj, Ahmad ibn Hanbal en andere belangrijke islamitische figuren waren niet Turks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |