nope, maar deze meneer welquote:Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ah want jij hebt de IDF messencollectie in je bezit?
Ten eerste is het laatste een heel beledigende stelling die kant noch wal raakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs na alle misdaden wat indruist tegen het Jodendom, steun jij nog steeds deze zionistische regering? Hebben jullie dan niet geleerd van het verleden?
Ten eerste heeft dat niets met extremisme te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijk achter een land, ideologie of partij staan is extremisme imo.
Een vraag voor jou en anderen die zeggen onvoorwaardelijk achter Israel te staan.
Israel publiceert opnames die volgens hen van het radiocontact met de Mavi Marmara zijn. Daarin wordt onder andere dingen gezegd als "Ga terug naar Auschwitz" en "Vergeet 9/11 niet".
Dan blijkt dat de persoon wiens stem te horen is en het gezegd zou hebben helemaal niet op de Mavi Marmara maar op een ander schip zat. Nou geeft Israel toe met de tapes geknoeid te hebben maar blijft tegelijkertijd beweren dat het wel gezegd is. In de nieuwe tapes die volgens Isarel ongeedit zijn is echter de stem te horen van ene Huwaida Arraf, die aan de radio zat tijdens een vorige boottocht naar Gaza.
Wat doe je nu? Geef je toe dat dit wel heel verdacht lijkt of sta je dan niet meer onvoorwaardelijk achter Israel in je beleving?
Die zijn daar vrij verkrijgbaar in israel meen ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef moussie het volgende:
[..]
nope, maar deze meneer wel
http://www.howardlinett.com/Comabat_Knife_Challenge.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey een Ka-Bar.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef moussie het volgende:
[..]
nope, maar deze meneer wel
http://www.howardlinett.com/Comabat_Knife_Challenge.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gelooft die vrouw dat ze beweerd dat ze niets anders hebben dan die olijven?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
Wat vind je hiervan dan, DeParo?
Ik zou dit best misdadig noemen.
(je moet de dramatiserende muziek op de achtergrond even negeren)
Waar dien ik op in te gaan? Op jouw gebral over dat foto's wel waarde hebben? Of wat was het ook alweer? Je sprak mij in ieder geval tegen. Want ik kan daar wel even kort op ingaan: je hebt het mis.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Inhoudelijk ingaan had je al opgegeven omdat je niets anders kon dan mij gelijk geven?
Op alleen olijven kun je niet overleven overigensquote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je gelooft die vrouw dat ze beweerd dat ze niets anders hebben dan die olijven?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je gelooft die vrouw dat ze beweerd dat ze niets anders hebben dan die olijven?
Net zo plausibel als de "vredesactivisten" op dit moment. Je weet niet wat eraan voorafgegaan is.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maak het wat uit of het haar enige bezit is?
En het klinkt verder zeer plausibel ja.
Tja, dat getreiter blijf je toch wel houden. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maak het wat uit of het haar enige bezit is?
En het klinkt verder zeer plausibel ja.
Zeer vervelend voor de Arabische families ja, zal iemand dat ontkennen? Vergeet echter niet waarom die muur er is gekomen, en vooral wat voor effect ze heeft gehad. Als het aantal bomaanslagen in Israel gedaald is van 40 per jaar naar plusminus 1, is een zekere rechtvaardiging ook wel op haar plek.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
Kolonisatie is provocatie als je niet bereid bent weg te gaan uiteindelijk, kolonisten zitten de meest minder prettige mensen van Israel tussen, maar de veiligheidsmuur was een legitieme actie.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:04 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Zeer vervelend voor de Arabische families ja, zal iemand dat ontkennen? Vergeet echter niet waarom die muur er is gekomen, en vooral wat voor effect ze heeft gehad. Als het aantal bomaanslagen in Israel gedaald is van 40 per jaar naar plusminus 1, is een zekere rechtvaardiging ook wel op haar plek.
Hamas IS een terreurgroep.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:05 schreef IHVK het volgende:
Palestijnen doen ook dingen ja, maar het is echt makkelijk om eenzijdig Hamas af te schilderen als terreurgroep en de andere strijdende partij beschaafd te noemen. Ik zie dat niet echt terug in hoe Israël hier allemaal mee omgaat.
Ok.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kolonisatie is provocatie als je niet bereid bent weg te gaan uiteindelijk, kolonisten zitten de meest minder prettige mensen van Israel tussen, maar de veiligheidsmuur was een legitieme actie.
Een actie waarbij de veiligheid van Israel dus gewaarborgd is.
Sommige mensen verloren inderdaad land, maar hun landerijen strekten zich ook uit elders,
in gebieden die helemaal niet van hun waren, andere mensen zijn weer aan de goede kant van de muur terechtgekomen zonder dat ze het wisten, en hun leven is er opeens enorm op vooruit gegaan.
Maar ik ben het met je eens dat Israel hier wel een vergoeding voor levensonderhoud had mogen geven.
In sommige gevallen is dat gebeurd, maar de Israelische rechtbank zei ook, niet genoeg.
Ze willen het hele land voor zichzelf hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom houden ze zich dan niet aan de internationaal afgesproken grenzen en waarom gaat men door met het bouwen van nederzettingen?
We weten toch allemaal wat er gebeurd is in Libanon. Hezbollah schiet raketten af vanuit de meest lugubere plaatsen, schoolpleinen, ziekenhuizen enz, Israel bombardeert deze plaatsen vervolgens. Wat had je dan verwacht in oorlogstijd, dat ze bloemstukjes met papiertjes 'Niet meer doen svp' zouden droppen?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
En witte fosfor gebruiken op speelplaatsen/woonwijken. Dat vind ik ook best misdadig.
Hoe ze tekeer gingen in Libanon lijkt me ook niet om naar huis over te schrijven.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:08 schreef Haradrim het volgende:
[..]
We weten toch allemaal wat er gebeurd is in Libanon. Hezbollah schiet raketten af vanuit de meest lugubere plaatsen, schoolpleinen, ziekenhuizen enz, Israel bombardeert deze plaatsen vervolgens. Wat had je dan verwacht in oorlogstijd, dat ze bloemstukjes met papiertjes 'Niet meer doen svp' zouden droppen?
quote:Hm:
Witte fosfor is niet verboden op het slagveld, maar het mag niet gebruikt worden in dichtbevolkte gebieden. Volgens het Israëlische leger is dat niet gebeurd, omdat veel burgers het gebied al hadden verlaten.
Waarom zou je burgers van Israel niet beschermen in de bezette gebieden? Zolang er geen overeenkomst is, is het nutteloos om je eenzijdig terug te trekken. Zie Gaza. De zgn. enclaves waar jij het over hebt zijn grotendeels al geen enclaves meer, omdat het hooggerechtshof deze al heeft verboden cq vrijgesproken en de muren daar omgebouwd moeten worden. De Westelijke Joodse gebieden bij de grens worden btw toch wel Israelisch, er liggen zat plannen klaar om deze te ruilen tegen gebieden in de Galilea en de Negev waar vooral Arabieren wonen. Is voor iedereen beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom houden ze zich dan niet aan de internationaal afgesproken grenzen en waarom gaat men door met het bouwen van nederzettingen?
En er is ook niemand die opmerkt dat ze best langs de olijven hadden kunnen bouwen. Het dwars door de plantage heen, bouwen, moeten we natuurlijk maar voor lief nemen want ergens moet dit weer een vergelding zijn voor iets waar deze mensen totaal niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |