Ik ben even de draad kwijt.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niet demonstreren voor vrede.
Lees de originele post nog eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben even de draad kwijt.
Bedoel je nou de Israelische schoolgaande jeugd?
Heel eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik 100% objectief ben. Maar wie is dat dan wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:30 schreef Burakius het volgende:
Het is wel hypocriet, dat wanneer ik als Turk en Moslim-zijnde blijkbaar al gepredestineerd ben om de kant van Turkije te kiezen en niet van Israël en niet uit eigen objectiviteit deze keuze kan maken. Dit "standpunt" wou je zelf al eerder maken.
Ik neem aan dat je dan, gezien je Joodse afkomst, jezelf ook gepredestineerd vindt om Israël te steunen. Hoe kan je ons dan steeds maar weer bejegenen dat wij slechts Turkije steunen vanuit eigen subjectiviteit , maar niet de lijn door trekken naar jezelf?
Zoals je al eerder heel erg duidelijk hebt gemaakt met Garibaldi overigens, een aanhanger/steuner van Garibaldi is onvermijdelijk volgens jou een aanhanger van Israël wat betreft dit geval. Ik vind dat dit heel veel zegt over jou en het antwoord van de user Garibaldi moet als een mokerslag aangekomen zijn op je verstand. Althans dat hoop ik.
Dan hebben ze er dus niet veel van begrepen helaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niet demonstreren voor vrede.
Waarom zouden ze iets willen veranderen in eerste instantie aan de situatie. Omdat ze zo begaan zijn met de mensen daar, of omdat ze begaan zijn met hun eigen religie, de Islam dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat de Moslims in die landen erg machteloos zijn en niets kunnen veranderen aan de situatie. Althans ze hebben niet door wat er gedaan moet worden om Moslims een goed tegengeluid te laten produceren in degelijke vorm en een musculaire gemeenschap te maken. Vandaar dat ze uit onmacht , dat gecreëerd is door niet nader te noemen "machten" overigens, op deze manier reageren.
Oke Kees, nou verzoek ik je toch vriendelijk op te houden, je negeert mijn posts zogenaamd maar op deze manier blijf je wel telkens reageren. Reageer wel op me of helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
DeParo lult uit zijn nek.
Hij denkt dat zijn vader, die niet bij de gebeurtenissen geweest is, niet eens in de buurt, objectief is.
En dan nog gaat hij heftig tegen zijn objectieve vader in.
![]()
![]()
Dat kan hij ook niet weten, en mijn vader is overigens pro-Israel, maar dan hoef je niet subjectief te zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien is zijn vader wel objectief. Hoe kan jij dat nou weten?
Dat zou kunnen. Over de algemene politiek van israel.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien is zijn vader wel objectief. Hoe kan jij dat nou weten?
Je hebt er weer eens niets van begrepen Kees22, ik heb je op verschillende manieren vriendelijk verzocht normaal te reageren, maar kennelijk kan je het niet laten om op deze kinderachtige wijze te moeten reageren.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Over de algemene politiek van israel.
Maar dan is DeParo dat dus niet, Wat we al wisten maar nu bevestigd wordt.
Maar over de piraterij van Israel kan zijn vader alleen maar objectief zijn, als hij die veroordeelt (in overeenstemming met het internationale recht).
Ik begrijp dat zijn vader het verhaal van de Jonge veroordeelt. Terwijl die er toch aanzezig was.
Dus daar gaat hij de mist in.
Jammer dan.
Wat ik hieruit begrijp is dat jij als student niet 'aangevallen' zou mogen worden door een ouder persoon, want dat is een slecht voorbeeld? C'mon zeg, wat is dat voor 'slachtoffer' gedrag, enige coulantie taz van je leeftijd, het 'recht' om je daarop te kunnen beroepen heb je een riant aantal persoonlijke 'aanvallen' geleden verspeeltquote:Op maandag 7 juni 2010 01:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt er weer eens niets van begrepen Kees22, ik heb je op verschillende manieren vriendelijk verzocht normaal te reageren, maar kennelijk kan je het niet laten om op deze kinderachtige wijze te moeten reageren.
Je bent ergens in de 50, je staat tegenover een student, is dit hoe jij mij het voorbeeld wilt geven.
Nogmaals, of je reageert normaal, of je reageert niet want dit slaat helemaal nergens op.
oh wauw, die mogen we inlijsten.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik 100% objectief ben. Maar wie is dat dan wel.
Je kent de situatie niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat ik hieruit begrijp is dat jij als student niet 'aangevallen' zou mogen worden door een ouder persoon, want dat is een slecht voorbeeld? C'mon zeg, wat is dat voor 'slachtoffer' gedrag, enige coulantie taz van je leeftijd, het 'recht' om je daarop te kunnen beroepen heb je een riant aantal persoonlijke 'aanvallen' geleden verspeelt
Ik ben Kritisch, maar ik ben wel onvoorwaardelijk pro-Israel, dat geef ik zonder meer toe.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:13 schreef moussie het volgende:
[..]
oh wauw, die mogen we inlijsten.
Maar echt waar, jij denkt dat je redelijk objectief bent? Dan zou jij moeten kunnen vertellen hoe de gemiddelde Palestijn zich voelt, als hij en zijn persoonlijke nood gebruikt wordt, niet alleen door Hamas maar ook door Israël, als een pion op het schaakbord .. ik ben benieuwd.
Sterker nog: hij veroorlooft het zich om als geschiedenisstudent iemand de mantel uit te vegen als zijnde ongeïnformeerd en niet belezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat ik hieruit begrijp is dat jij als student niet 'aangevallen' zou mogen worden door een ouder persoon, want dat is een slecht voorbeeld? C'mon zeg, wat is dat voor 'slachtoffer' gedrag, enige coulantie taz van je leeftijd, het 'recht' om je daarop te kunnen beroepen heb je een riant aantal persoonlijke 'aanvallen' geleden verspeelt
Kritisch mag je zijn zoveel je wilt jegens mij, vind ik alleen maar leuk,quote:Op maandag 7 juni 2010 02:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sterker nog: hij veroorlooft het zich om als geschiedenisstudent iemand de mantel uit te vegen als zijnde ongeïnformeerd en niet belezen.
En vervolgens moet diezelfde persoon zich dan op grond van zijn leeftijd onthouden van kritische opmerkingen aan het adres van een student? Student: dat is iemand die wat moet leren.
Hoe schizofreen kun je zijn?
dit laat niet zo veel zien hoor, except for a registred PR gigquote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit laat mooi zien dat de problemen niet met Joden of het Jodendom zijn, maar met het zionisme. Hetzelfde geldt voor zogenaamde "Moslim-leiders" die ook onderdrukken (Mubarak, Kadafi, Die dudes van Tunesie en Algerije).
Onvoorwaardelijk achter een land, ideologie of partij staan is extremisme imo.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben Kritisch, maar ik ben wel onvoorwaardelijk pro-Israel, dat geef ik zonder meer toe.
er zijn leuke berichten in dit topic .quote:Op maandag 7 juni 2010 01:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
DeParo lult uit zijn nek.
Hij denkt dat zijn vader, die niet bij de gebeurtenissen geweest is, niet eens in de buurt, objectief is.
En dan nog gaat hij heftig tegen zijn objectieve vader in.
![]()
![]()
http://news.xinhuanet.com(...)06/07/c_13337302.htmquote:Israeli navy kills 4 Palestinians off Gaza coast
GAZA, June 7 (Xinhua) -- Israeli navy killed at least four Palestinians off the Gaza coast early Monday, medical sources said.
Witnesses said that an Israeli gunboat fired intensively at a fishing boat off the coast and killed four people who were wearing diving suits.
The dead were apparently affiliated with a militant group, medics said.
Police from Hamas, the Islamic movement that controls Gaza, retrieved the bodies in the south of Gaza City and ambulances took them to Al-Aqsa hospital in Deir Al-Balah town.
An Israeli army spokesman said the naval forces thwarted a Palestinian attack. He provided no further details.
Hamas police is still searching for at least one missing diver.
Zelfs na alle misdaden wat indruist tegen het Jodendom, steun jij nog steeds deze zionistische regering? Hebben jullie dan niet geleerd van het verleden?quote:Op maandag 7 juni 2010 02:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben Kritisch, maar ik ben wel onvoorwaardelijk pro-Israel, dat geef ik zonder meer toe.
Maar ik ben niet subjectiever dan jij, ik ben niet subjectiever dan welke pro-Palestijn dan ook, etc etc.
Maar wat je altijd moet leren, en dat heb ik dus van mijn vader geleerd en hij is daar nog sterker in, dat je kritisch moet blijven. Anders leer je nooit iets en zal de situatie niet in ieders voordeel verbeteren.
Dat was voor iedereen die wel eens in een keuken komt al lang duidelijk .. sterker nog, voor een boot met 600 opvarenden lagen daar nogal weinig messen, net voldoende messen voor twee, hooguit drie koks, en dat is erg weinig voor 600 mensen ..quote:Op maandag 7 juni 2010 08:01 schreef C_N het volgende:
de messen zijn al achterhaald waar ze vandaan kwamen .
Is daar rechts nou een gevechts-mes te zien?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:33 schreef Mylene het volgende:
Nog een bewerkte foto van Reuters. Waarom in godsnaam?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen het mes is verwijderd, ook een andere gewonde Israëlische soldaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Is daar rechts nou een gevechts-mes te zien?
Dat is geen gewoon keukenmes in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |