abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 01:02:36 #76
117098 Hathor
Effe niet
pi_82427193
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef moussie het volgende:

[..]

Wtf .. laatst had je het nog over je Joodse opa en oma, je opa zat bij de Engelandvaarders en daarna hadden ze nog dik van die 'hogere' contacten dankzij de Prince Irene Brigade, was Prins Bernhard niet bij hun over de vloer en die vond jij best een joviale gast? En je oma wou niet naar Israël omdat ze bang was geworden ..

Nu heb je weer een vader die leidinggevende was bij het moslimbroederschap ..
It wasn't me, it was Mr. Hat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82427201
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef Mylene het volgende:
Hulpgoederen worden niet door iedereen op prijs gesteld omdat het ten gevolge van hun baan gaat.
[..]

volledig artikel
Dat is wat ik al eerder in dit topic aanhaalde, de werkloosheid is gigantisch, iets van 40%, onder jongeren nog hoger, en zowat de helft van de bevolking is jonger dan 25 jaar ..

Al die jeugd, met niets om handen en geen enkel toekomstperspectief .. het is vragen om ellende !!
pleased to meet you
pi_82427213
quote:

[..]

Wtf .. laatst had je het nog over je Joodse opa en oma, je opa zat bij de Engelandvaarders en daarna hadden ze nog dik van die 'hogere' contacten dankzij de Prince Irene Brigade, was Prins Bernhard niet bij hun over de vloer en die vond jij best een joviale gast? En je oma wou niet naar Israël omdat ze bang was geworden ..

Dat zei ik dus om aan te tonen dat het veel pro-Palestina aanhangers puur om de Islam ging.
Al het bovenstaande wat je zegt dat klopt, behalve mijn voorkeur voor Bernhard,
mijn grootouders hadden die ik weet niet wat ik van Bernhard moet denken. Die uit de serie vond ik overigens wel goed geacteerd. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_82427227
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

It wasn't me, it was Mr. Hat.
Lijkt anders meer op Bono
pleased to meet you
pi_82427246
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Fijn dat Garibaldi (mijn held met z'n roodhemden ) even precies kan vertellen wie en wat ik ben.
Terwijl ik hem nog nooit volgens mij gesproken heb, laat staan, dat ik hem dus kan kennen.

En is dat dan zo raar Burakius dat ik een moslim zou kunnen zijn.

Of is dit conflict in jouw ogen dus volledig gericht op religie, want dan heb je dus het punt weten te kraken,

het gaat de moslims, de Turkse actievoerders, de Marokkanen op straat vandaag, de Libiers, de Algerijnen, en de Egyptenaren geen zier om het lot van de Palestijnen. Het is puur religie en de Islam en niets anders.

De Islam is geen haatzaaiende ideologie of religie, maar die mensen en hun leiders wel, simpel.

Net zo zeer als de Paus dat is/was ttv de Kruistochten, het ging ze alleen om ideeen, meer niet.
Voor Moussie, nee geen identiteitscrisis , slechts een standpunt.
pi_82427250
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zei ik dus om aan te tonen dat het veel pro-Palestina aanhangers puur om de Islam ging.
Al het bovenstaande wat je zegt dat klopt, behalve mijn voorkeur voor Bernhard,
mijn grootouders hadden die ik weet niet wat ik van Bernhard moet denken. Die uit de serie vond ik overigens wel goed geacteerd. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Say what?
pleased to meet you
pi_82427267
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Haredi.
Ben jij nou pro-Israel of anti-Israel, want ik kan je een ding vertellen,
Garibaldi zou pro geweest zijn.
pi_82427282
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:55 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Haredi.
Haredi Joden for the win, mijn eeuwige support voor deze OJ's.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82427313
quote:

[..]

Moussie, maak je niet druk. Hij zat te stangen.
Maar je geeft nu wel duidelijker informatie.
Hoewel: DeParo is voor drie maanden verbannen geweest omdat hij de verhalen van andere gebruikers over hun opa in twijfel trok. En zelfs verdacht maakte.
Die verbanning is ingetrokken, om onduidelijke redenen.
Maar wat klopt er dan van zijn verhalen over zijn eigen opa?

Pseudologicus fantasticus, begin ik langzamerhand te denken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82427370
Mijn Pa bijvoorbeeld is harstikke kritisch over de huidige regering, tevens over de slecht aangepakte actie van afgelopen maandag, terwijl hij wel zegt dat de verantwoordelijk gewoon ligt bij de actievoerders dat ze dood zijn. Desalniettemin, ondanks dat hij de regering van Israel (niet de blokkade politiek) verwijt iedereen tegen zich in het harnas te jagen door te rechtse politiek,

keek hij volgens mij vrijdag naar Anne de Jong, en hij werd zo kwaad, echt niet normaal.

Mijn vader is veel kritischer dan ik zoals je hierboven misschien wel kan opvatten, de hele nederzettingenpolitiek etc etc, (zonder dat hij overigens zegt dat Israel de schuld of de fout is),
en als hij echt boos wordt dan weet ik wel dat je goed moet opletten.

Ik heb het stukje daarna nog eens teruggezien en ik kan hem ook niet anders dan gelijk geven.

Hoe die Anne de Jong zat te vertellen, het was simpelweg schandalig, er kon niets fouts gedaan worden door deze mensen. Alle schuld lag bij Israel, bij de commando's, en geen enkele verantwoordelijkheid lag bij de Palestijnen of de actievoerders die aanvallen uitlokten. Ze vertelde het precieze verhaal over een schip waar ze niet eens op had gezeten ironisch genoeg, tsja, maar ik wil maar zeggen.

Niet iedereen is hetzelfde.
Maar objectiviteit is bij de meeste mensen, behalve bij mijn pa (in mijn ogen althans), dood.
pi_82427387
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Moussie, maak je niet druk. Hij zat te stangen.
Maar je geeft nu wel duidelijker informatie.
Hoewel: DeParo is voor drie maanden verbannen geweest omdat hij de verhalen van andere gebruikers over hun opa in twijfel trok. En zelfs verdacht maakte.
Die verbanning is ingetrokken, om onduidelijke redenen.
Maar wat klopt er dan van zijn verhalen over zijn eigen opa?

Pseudologicus fantasticus, begin ik langzamerhand te denken.
Ach, je denkt maar wat je wilt Kees, ik ben jarig en als iemand me niet op de kast kan jagen ben jij het wel.
Het is al erg genoeg dat ik dankzij mijn scriptie nu nog op de computer zit .
pi_82427400
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:05 schreef DeParo het volgende:
Ben jij nou pro-Israel of anti-Israel, want ik kan je een ding vertellen,
Garibaldi zou pro geweest zijn.
Ik laat me niet meeslepen in het moeten kiezen tussen twee kampen. Ik ben pro-menselijkheid.
We shall meet again before long to march to new triumphs.
pi_82427427
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Ik laat me niet meeslepen in het moeten kiezen tussen twee kampen. Ik ben pro-menselijkheid.
Amen.
pi_82427491
DeParo, vind je het raar als ik er niets van geloof dat jij een Egyptische moslim bent?
pi_82427542
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef IHVK het volgende:
DeParo, vind je het raar als ik er niets van geloof dat jij een Egyptische moslim bent?
Lees eens de reacties door.

Israel #23 Erdogan naar Gaza?!
We shall meet again before long to march to new triumphs.
pi_82427555
Ik loop achter. Kan gebeuren.
pi_82427589
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ach, je denkt maar wat je wilt Kees, ik ben jarig en als iemand me niet op de kast kan jagen ben jij het wel.
Het is al erg genoeg dat ik dankzij mijn scriptie nu nog op de computer zit .
Yeah right, en nu is je vader weer een Jood maar wel eentje die kritisch is. Daarnaast ben jij jarig maar zit jij nu nog op de computer omdat je aan je scriptie moet werken. Nou gefeliciteerd dan jongen, en ga dan ook aan de scriptie werken hé, met al dat gepost op zo'n forum kom je daar natuurlijk niet aan toe ..
pleased to meet you
pi_82427618
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef IHVK het volgende:
Ik vond mijn punt toch niet zo heel erg verkeerd.
Ik bedoel, als papa met kindje in Marokko (bijvoorbeeld dus) de straat op gaat om te demonstreren, voor vrede.
Waarom moet het kindje dan een geweer dragen.
Waarom moeten in al die landen Islamitische betogers alles platstampen wat ze tegenkomen.

Waarom moeten ze anti-semitische leuzen roepen. Als je hen vraagt naar de precieze aard van het conflict, wat er eigenlijk gebeurd is of op dit moment aan de gang is, dan kunnen ze je het niet vertellen.

Ik heb absoluut niets tegen de Islam of welke religie dan ook. Maar dit is voor de moslims wel een religieuze oorlog, terwijl het voor Israel, om lijfsbehoud ging en een eigen natie.
pi_82427630
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:25 schreef moussie het volgende:

[..]

Yeah right, en nu is je vader weer een Jood maar wel eentje die kritisch is. Daarnaast ben jij jarig maar zit jij nu nog op de computer omdat je aan je scriptie moet werken. Nou gefeliciteerd dan jongen, en ga dan ook aan de scriptie werken hé, met al dat gepost op zo'n forum kom je daar natuurlijk niet aan toe ..
Ik wil je wel alvast mijn scriptie tot dusverre opsturen.
Maar goed.
pi_82427634
Hm ik ben moe en heb slaap en totaal geen zin in een diepzinnige discussie, maar ik zal dit wel een keer beantwoorden.
pi_82427647
Het is wel hypocriet, dat wanneer ik als Turk en Moslim-zijnde blijkbaar al gepredestineerd ben om de kant van Turkije te kiezen en niet van Israël en niet uit eigen objectiviteit deze keuze kan maken. Dit "standpunt" wou je zelf al eerder maken.

Ik neem aan dat je dan, gezien je Joodse afkomst, jezelf ook gepredestineerd vindt om Israël te steunen. Hoe kan je ons dan steeds maar weer bejegenen dat wij slechts Turkije steunen vanuit eigen subjectiviteit , maar niet de lijn door trekken naar jezelf?

Zoals je al eerder heel erg duidelijk hebt gemaakt met Garibaldi overigens, een aanhanger/steuner van Garibaldi is onvermijdelijk volgens jou een aanhanger van Israël wat betreft dit geval. Ik vind dat dit heel veel zegt over jou en het antwoord van de user Garibaldi moet als een mokerslag aangekomen zijn op je verstand. Althans dat hoop ik.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82427656
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:27 schreef DeParo het volgende:
Waarom moeten in al die landen Islamitische betogers alles platstampen wat ze tegenkomen.

Omdat ze helemaal niet demonstreren voor vrede.
pi_82427673
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik vond mijn punt toch niet zo heel erg verkeerd.
Ik bedoel, als papa met kindje in Marokko (bijvoorbeeld dus) de straat op gaat om te demonstreren, voor vrede.

Waarom moeten ze anti-semitische leuzen roepen. Als je hen vraagt naar de precieze aard van het conflict, wat er eigenlijk gebeurd is of op dit moment aan de gang is, dan kunnen ze je het niet vertellen.

Ik heb absoluut niets tegen de Islam of welke religie dan ook. Maar dit is voor de moslims wel een religieuze oorlog, terwijl het voor Israel, om lijfsbehoud ging en een eigen natie.
Dat komt voornamelijk omdat de Moslims in die landen erg machteloos zijn en niets kunnen veranderen aan de situatie. Althans ze hebben niet door wat er gedaan moet worden om Moslims een goed tegengeluid te laten produceren in degelijke vorm en een musculaire gemeenschap te maken. Vandaar dat ze uit onmacht , dat gecreëerd is door niet nader te noemen "machten" overigens, op deze manier reageren.
pi_82427675
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef IHVK het volgende:
DeParo lult uit zijn nek.
Hij denkt dat zijn vader, die niet bij de gebeurtenissen geweest is, niet eens in de buurt, objectief is.
En dan nog gaat hij heftig tegen zijn objectieve vader in.

Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82427684
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

DeParo lult uit zijn nek.
Hij denkt dat zijn vader, die niet bij de gebeurtenissen geweest is, niet eens in de buurt, objectief is.
En dan nog gaat hij heftig tegen zijn objectieve vader in.

Misschien is zijn vader wel objectief. Hoe kan jij dat nou weten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')