Die paintball wapens zijn gewoon te zien op de beelden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:28 schreef Re het volgende:
dat van die paintballs etc is gecommuniceerd na het instellen van de de mediastop/cencuur, dus dat neem ik ook wel met een korreltje zout, voor het instellen van die mediastop sprak men over 2 lichtgewonde IDFers, erna van een dozijn zwaargewonde IDFers...
Sjonge, je collega's helemaal tot puin geslagen zien worden door een doorgedraaide menigte met metalen staven en dan nog enkel met paintbal geweren schieten. Die Israëlische soldaten hebben engelengeduld en verdienen een applausje.quote:
Zeker wel. Probleem is dat her en der ook beschrijvingen staan die ietswat, met zekere vrije fantasie vertaling naar gelang men belieft, anders gelezen kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Re het volgende:
dat is nog nergens aangetoond... kwestie van interpretatie maar zeker geen feit
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:53 schreef Stranger het volgende:
Zoveel wapens? Moesten ze die boten van te voren strippen van elke ijzeren pijp?
Yup. plus-minus 50 katapulten en een flinke voorraad knikkers, flessen gevuld met knikkers, metalen staven die klaar lagen (ook tientallen), rookbommen, flashbangs, flink aantal enorme messen, sikkels, en er is geschoten op de Israëlische soldaten. Maar of die schoten kwamen van afgepakte wapens of eigen wapens, laat ik in het midden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Re het volgende:
zoveel wapens?... enige wat ik gezien heb is een paar zakjes knikkers en een speelgoed slingshot...
Yep, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:21 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Sjonge, je collega's helemaal tot puin geslagen zien worden door een doorgedraaide menigte met metalen staven en dan nog enkel met paintbal geweren schieten. Die Israëlische soldaten hebben engelengeduld en verdienen een applausje.
Hier al moslims/anti-Israellers langs geweest die dat prijzen?
ik heb in totaal 1 katapult gezien, formaatje kinderspeelgoed, en apart ergens 2 zakjes knikkers, de rest is allemaal communicatie van de IDF, en dat neem ik, als je het niet erg vindt, met een grote korrel zout.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
[..]
Yup. plus-minus 50 katapulten en een flinke voorraad knikkers, flessen gevuld met knikkers, metalen staven die klaar lagen (ook tientallen), rookbommen, flashbangs, flink aantal enorme messen, sikkels, en er is geschoten op de Israëlische soldaten. Maar of die schoten kwamen van afgepakte wapens of eigen wapens, laat ik in het midden.
Was duidelijk in die filmpjes te zien. Maar blijkbaar zijn jullie goed getraind om de zaak zo af te vlakken tot je er zelf in gelooft. Alles is geoorloofd om je doel maar goed te praten. Zelfs je voor blind houden.
Hmmm als ik jou zo bezig zie is het *kwaad* al aanwezig. Daar hoef je niet voor op de zionisten te wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Burakius het volgende:
Die paintbull guns waren dan wel erg sterk als ze voor 10 doden hebben gezorgd. "erg" mild hoor van de Israelische soldaten om maar 10 doden te maken.
Als het leger van die zionistische staat mijn schip ENTERT dan sla ik ze ook neer. Is net het kwaad zelf slaan.
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Burakius het volgende:
Die paintbull guns waren dan wel erg sterk als ze voor 10 doden hebben gezorgd. "erg" mild hoor van de Israelische soldaten om maar 10 doden te maken.
Als het leger van die zionistische staat mijn schip ENTERT dan sla ik ze ook neer. Is net het kwaad zelf slaan.
Wat doen ze überhaupt op het dek van dat schip ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Ciske- het volgende:
Wat KoffieMetMelk zegt.
Ik zie commando's die compleet in elkaar geslagen worden door een menigte zo gauw ze op het dek landen.
Joh...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb in totaal 1 katapult gezien, formaatje kinderspeelgoed, en apart ergens 2 zakjes knikkers, de rest is allemaal communicatie van de IDF, en dat neem ik, als je het niet erg vindt, met een grote korrel zout.
Precies. Inhakken met buizen en wat je ook maar kan vastpakken op gewapende militairen is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Ciske- het volgende:
Wat KoffieMetMelk zegt.
Ik zie commando's die compleet in elkaar geslagen worden door een menigte zo gauw ze op het dek landen.
Eerlijk gezegd vind ik 9 doden op 800 opvarenden dan nog heel 'terughoudend'. Wat hadden ze dan moeten doen? Zichzelf laten afmaken? Als die activisten niet zo aggressief gereageerd hadden waren er ook geen doden gevallen. Dat was het doel van Israël ook niet, anders hadden ze meteen heel die boot wel getorpedeerd.
Begrijp me goed, de situaties in Gaza vind ik ook schrijnend. Dat is oorlog altijd. Maar gezien de gebeurtenissen in de afgelopen jaren kan ik me heel goed voorstellen dat Israël die blokkade niet opheft zodat alles er gewoon doorkan, inclusief wapens.
Dan blijft de discussie dat je wel voedsel / medicijnen en andere dringende zaken zou moeten toelaten zoals ook zou moeten volgens het humanitair recht (volgens mij). Daar sta ik ook achter dat dat gebeurd en wat mij betreft mag de druk op Israël om die zaken wel toe te laten worden opgevoerd. Maar dat bereik je niet door gewoonweg te forceren dat je erdoor gelaten wordt en, als je dan wordt tegengehouden, je aggressief op te stellen. Mijns inziens moet je dan ook niet klagen dat er met scherp wordt geschoten. Je nam het risico, neem dan ook de verantwoordelijkheid.
dat inderdaad ook ja. Zo'n schip tegenhouden had ook wel met waarschuwingsschoten vanaf een fregat gekund. En als ze het echt hadden willen enteren en overnemen hadden ze dat met meer moeten doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wat doen ze überhaupt op het dek van dat schip ?![]()
Ze konden die mensen makkelijk van een afstandje irriteren met een waterkanon.
Vervolgens wat waarschuwing schoten afvuren om de boten te stoppen.
Kinder-redenering. Even jouw tactiek toepassen:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Joh...![]()
We zien hier niet anders van jullie moslims/anti-Israellers. Dat was wel te verwachten. Is al tientallen jaren zo.
Een waterkanonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Muridae het volgende:
[..]
Inspecteren of er geen wapens aan boord waren. Met de andere boten was dit kennelijk geen probleem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Muridae het volgende:
[..]
Sorry man dan is het wel goed dat ze zoveel mensen dood schieten. Idioten. Je blijft gewoon met je tengels af van een schip dat niet van jou is op internationale wateren. Die nog met een vredevolle missie (en gecontroleerd) alleen maar goederen wil afleveren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Je laat nu goed merken al het nieuws niet te volgen. En wel een mening verkondigen...![]()
Als je het nieuws gevolgd had wist je dat de Israëlische soldaten eerst met paintbal geweren schoten om de verdragen niet te schenden. Nadat de soldaten zelf beschoten werden met live bullets, hebben ze eerst om toestemming gevraagd en hun wapens uit de holsters gehaald en terug geschoten.
Zie je nu dat het een beetje anders ligt? Of past dit niet in je Israël gebash en doe je net of het niet bestaat?
Mag ik gokken wat het antwoord is? Mag ik?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Burakius het volgende:
Het is een militaire blokkade. Als die wordt doorbroken is dat een ernstig incident, daarop stuur je dus ook goedgetrainde militairen af en geen ongewapende burgers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:35 schreef Viajero het volgende:
Dit was echt een enorme blunder van Israel. Ze hadden gewoon overdag ongewapende kustwachtsoldaten dat schip op moeten sturen. Als die waren aangevallen dan was het zonder meer duidelijk geweest waar de agressie vandaan komt, en had Israel met bv waterkanonnen of traangas die boot onder controle kunnen krijgen.
kon je zelf weer geen argumenten bedenken en begin je daarom valselijk te papagaaien?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kinder-redenering. Even jouw tactiek toepassen:
Joh
We zien hier niet anders van jullie atheïst/anti-Islam-ers. Dat was wel te verwachten. Is al tientallen jaren zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |