en ik voor al die mensen die zijn omgekomen in Somalië en Sudan door moslims waar je dat hypocriete kut geloof nooit over hoortquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik steek een kaarsje aan voor de Gazanen die leven in erbarmelijke omstandigheden.
Jezus christus, het was gvd maar een grapjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
en ik voor al die mensen die zijn omgekomen in Somalië en Sudan door moslims waar je dat hypocriete kut geloof nooit over hoort![]()
nee ben geen pvv stemmer
Grote Hamasvrind die je er bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef Re het volgende:
ik zou elke week gewoon een humanitair konvooi die kant opsturen, kijken hoe lang ze dat gaan volhouden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus christus, het was gvd maar een grapje
Ik heb het ook met ze te doen, slachtoffers van extremisme....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik steek een kaarsje aan voor de Gazanen die leven in erbarmelijke omstandigheden.
ik kan de handleiding voor de mentally challenged niet vinden... moment...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Grote Hamasvrind die je er bent.
Hoe maak ik dit mijn signature?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb het ook met ze te doen, slachtoffers van extremisme....
Brengt altijd een ethische kwestie bij mij op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wist dat jij die ergens had liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
ik kan de handleiding voor de mentally challenged niet vinden... moment...
idd altijd handig om te hebben... maar goed ik ben geen hamas vriendje al maakt dat discussieren voor jou wat makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die ergens had liggen.
ik denk dat bepaalde landen dat niet echt tof zouden vinden, ik denk dat er gewoon een paar goede leiders op moeten staan of gewoon een grote VN interventie oidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Brengt altijd een ethische kwestie bij mij op.
Zou het niet beter zijn wanneer de hele gazastrook wordt weggevaagd(iets verschrikkelijks om over na te denken, maar toch) dan nog decennia van erbarmelijke omstandigheden?
Israël vergelijken met Nazi Duitsland is niet nodig. Als Israël 'Lebensraum' zou willen hebben ze jammerlijk gefaald gezien dat kleine landje dat de ongeveer helft van Nederland is en voornamelijk uit woestijn bestaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
a
[..]
Het gaat toch uitstekend? Het uitverkoren volk heeft nauwelijks last van de oorlog. En met hun Lebensraum gaat het elk jaar dat ze in oorlog zijn de goede kant op.
Ah goed om te weten.... want met je blinde Israelgebash was ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Re het volgende:
[..]
idd altijd handig om te hebben... maar goed ik ben geen hamas vriendje al maakt dat discussieren voor jou wat makkelijker.
En wat moet jij dan voorstellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah goed om te weten.... want met je blinde Israelgebash was ik niet helemaal zeker.
Je bent zelf erg goed in selectief lezen.
In tegenstelling tot wat men dus beweerde was een groep opvarende van de Flotilla 13 dus uit op martelaarschap en uitroeing van de Joden zoals bovenstaande filmpjes laten zien.
Zou het kunnen zijn dat de geweldadigheden juist op dat schip plaatsvonden en minimaal 9 mensen geslaagd zijn in hun missie?
Die zouden de IDF dus juist dankbaar moeten zijn
[ afbeelding ]
ik vind het wel interessant als er weer is wat gebeurtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Scorpie het volgende:
Je zou er toch moe van worden als neutrale toeschouwer zijnde.
Volgens mij is 't allemaal al tig x gezegd en nu moeten we dus maar wachten op het volgende schip dat probeert de blokkade te breken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef sp3c het volgende:
We houden het wel op een beetje niveau hoop ik he want dit gaat nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |