http://www.nu.nl/buitenla(...)t-hulp-weg-gaza.htmlquote:Rachel Corrie
De Rachel Corrie, vernoemd naar een Amerikaanse die in 2003 in de Gazastrook om het leven kwam tijdens een protest, heeft vijftien activisten aan boord.
Onder de passagiers zijn ook de Ierse Nobelprijswinnares Mairead Corrigan-Maguire en Denis Halliday, een voormalige VN-diplomaat.
De lading van het schip bestaat uit 12.000 ton hulpgoederen, waaronder rolstoelen, schoolspullen en medicijnen. Ook heeft het schip cement aan boord, een van de zaken die Israël niet naar de Gazastrook wil hebben.
uhmm ja dat komt omdat je gewoon niet wil lezen... ik ridiculiseer niets, ik observeer alleen dat blijkbaar propaganda wel heel erg eenzijdig is naar gelang voor welke partij je bent...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
""
Negeer de rest van de inhoud maar en blijf maar ridiculiseren, zonder dat je echt steekhoudend bezig bent. En dan wordt Mylene op de vingers getikt terwijl jij welhaast ordinair zit te trollen door enkel met dit soort replies te komen
Wil je nu beweren dat jij gevoelloos bent voor propaganda en geen kant kiest?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm ja dat komt omdat je gewoon niet wil lezen... ik ridiculiseer niets, ik observeer alleen dat blijkbaar propaganda wel heel erg eenzijdig is naar gelang voor welke partij je bent...
En dan moet ze een Gitmo-behandeling krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee flapdrol, omdat ze deelnam aan een vloot waarbij op een van de schepen meerdere doden zijn gevallen. En omdat dit nu een wereldwijd drama is geworden wat overal het nieuws beheerst
Dat observeren van je is beneden de maat en die propaganda doe je vrolijk aan mee met je Israëlhaat. Stop daar eens mee als je nog steeds beweert neutraal te zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
ik observeer alleen dat blijkbaar propaganda wel heel erg eenzijdig is naar gelang voor welke partij je bent...
Kom op zeg, zelfs in Nederland kom je in de cel zonder je advocaat eerst gesproken te hebben. Daar is niks raars aan. Ook kun je ondervraagd worden zonder advocaat, er staat er niet 1 in het bureau klaar om voor je in te springen dat moet je zelf regelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan moet ze een Gitmo-behandeling krijgen?
Die meid is een antropologe, geen Feyenoord-supporter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:
Oh en @KoosVogels ;
Jij denkt dat ze zonder verzet zichzelf heeft laten arresteren?
er is een verschil tussen propaganda en gekleurde ooggetuigenverslagen, maar allebei hebben ze als doel om slachtoffer te spelen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat jij gevoelloos bent voor propaganda en geen kant kiest?
Ze wilden de blokkade doorbreken, Koos.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
Benno L. was zwemleraar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die meid is een antropologe, geen Feyenoord-supporter.
Koos wil dat gebash op Israël voort zetten. Dus tovert ie gekke uitspraken uit zijn mouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs in Nederland kom je in de cel zonder je advocaat eerst gesproken te hebben. Daar is niks raars aan. Ook kun je ondervraagd worden zonder advocaat, er staat er niet 1 in het bureau klaar om voor je in te springen dat moet je zelf regelen.
Dat was mijn vraag niet, lees hem nog eens goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
er is een verschil tussen propaganda en gekleurde ooggetuigenverslagen, maar allebei hebben ze als doel om slachtoffer te spelen...
Blijf eens bij de discussie. Ik heb nog antwoorden te goed van je uit het vorige deel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef TeenWolf het volgende:
(On topictitel)
Nee, ook haar zijn we niet vergeten, zal me niet verbazen als degenen die deze actie zitten ook de moordenaar van Rachel Corrie kenden, de op een brute wijze vermoorde 23 jarige Amerikaanse activiste.
[ afbeelding ]
En dan word je wakker gehouden? Heb je ooit wel eens op het bureau gezeten in Nederland? Effe in een celletje zitten, verklaring afleggen en weer opkrassen. Nu is de situatie natuurlijk anders omdat er negen doden zijn gevallen, maar als de Israeli's op zoek zijn naar een dader dan moeten ze binnen de eigen gelederen zoeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs in Nederland kom je in de cel zonder je advocaat eerst gesproken te hebben. Daar is niks raars aan. Ook kun je ondervraagd worden zonder advocaat, er staat er niet 1 in het bureau klaar om voor je in te springen dat moet je zelf regelen.
welke israel haat... geef me een quote meneer de insinuateur... kom dan .... hup je kan het of hou gewoon je mondquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat observeren van je is beneden de maat en die propaganda doe je vrolijk aan mee met je Israëlhaat. Stop daar eens mee als je nog steeds beweert neutraal te zijn.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan word je wakker gehouden? Heb je ooit wel eens op het bureau gezeten in Nederland?
Niet alleen negen doden maar ook het doorbreken van een militaire blokkade. Dus niet dat ze met een glas bier op het Leidseplein heeft gestrooid he Koos. Die vergelijking kun je niet trekken.quote:Effe in een celletje zitten, verklaring afleggen en weer opkrassen. Nu is de situatie natuurlijk anders omdat er negen doden zijn gevallen,
want de israeliers zaten zelf op de boten die illegaal door een blokkade wilden?quote:maar als de Israeli's op zoek zijn naar een dader dan moeten ze binnen de eigen gelederen zoeken.
Antwoorden te goed? Waar heb je het over troll? Met je onlangs aangemaakte troll account.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Blijf eens bij de discussie. Ik heb nog antwoorden te goed van je uit het vorige deel.
Wakker houden? Verdorie zeg, onmenselijk hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan word je wakker gehouden? Heb je ooit wel eens op het bureau gezeten in Nederland? Effe in een celletje zitten, verklaring afleggen en weer opkrassen. Nu is de situatie natuurlijk anders omdat er negen doden zijn gevallen, maar als de Israeli's op zoek zijn naar een dader dan moeten ze binnen de eigen gelederen zoeken.
Je bent eigenlijk ook een zielig mannetje. Ik ben nog geen enkele reactie gepost waarin ik Israel bash.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Koos wil dat gebash op Israël voort zetten. Dus tovert ie gekke uitspraken uit zijn mouw.
ik ben me bewust van wat propaganda is en wat ooggetuigenverslagen betekenen ja... en die komen aan beide kanten voor... en door beide kan ik heenprikkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet, lees hem nog eens goed.
Dus je gaat er niet op in en blijft valse info en niet relevante info verspreiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Antwoorden te goed? Waar heb je het over troll? Met je onlangs aangemaakte troll account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |