precies... die IDFers kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef Mylene het volgende:
Getuigenverklaringen neem ik sowieso niet serieus. Het blijft frapant dat die gekleurde verklaringen zonder meer voor waar worden aangenomen.
Omdat het misschien niet bestaat? Vooralsnog is dat maar een verklaring van 1 van de opvarende.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:55 schreef TeenWolf het volgende:
Maar wat ik vreemd vind, waarom hebben ze geen beelden gemaakt toen ze een 19 jarige student 4x door het hoofd schoten en een ander op het toilet 5x door de maag? We willen namelijk wel alles zien.
Dit ga je niet menen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef mm1985 het volgende:
Ze mag blij zijn dat ze zo snel weer thuis is.
De soldaten zin alleen op de grote boot aangevallen, die waar IHH op zat, de andere 5 boten waren van Free Gaza. De video's zijn alleen van die grote boot. Op de andere boten zijn de enige mensen die zijn aangevallen de opvarenden, typisch genoeg zijn daar geen beelden van vrijgegeven en zijn alle camera's/telefoons/lap-tops ingenomen door de soldaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef mm1985 het volgende:
[..]
nou zeg ze werd wakker gehouden , wat een ramp. Hallo zeg ze is opgepakt, wat denkt ze zelf dat ze na 5 uur stoppen met ondervragenZe mag blij zijn dat ze zo snel weer thuis is. Het zou best kunnen dat ze dmensen zag neervallen maar op de videos zie je wel andere dingen. DUs of 1) ze zag de soldaten neervallen of 2) die mensne vielen pas neer nadat die mensen van het schip de soldaten begonnen aan te vallen.
Niet bestaat? Jij bestaat niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Omdat het misschien niet bestaat? Vooralsnog is dat maar een verklaring van 1 van de opvarende.
Dat jij dit wel direct als bewijs vasthoud en de videobeelden in twijfel zet maakt duidelijk dat je vol zit met Israël haat en alle redelijkheid overboord gooit.
Oogkleppen noemen ze dat.
ik zeg alleen dat iedereen zegt dat ooggetuigenverslagen gekleurd zijn, maar als het IDFers zijn is het ineens objectief... vandaar de eenzijdige propaganda... en nog maar een keer, die filmpjes zeggen alleen dat er een moment is geweest dat de commando's zijn aangevallen, wat er daarvoor en daarna heeft afgespeeld weet blijkbar niemandquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:55 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Gewoon het tegendeel beweren en mij aanpraten. Wat een pareltje ben je toch ook.
En ook nog beweren neutraal te zijn...
Zou ik ook doen als ik wat te verbergen had.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef kahaarin het volgende:
typisch genoeg zijn daar geen beelden van vrijgegeven en zijn alle camera's/telefoons/lap-tops ingenomen door de soldaten.
ik ben een sukkel om dat ik denk dat de Israeliers haar net zo goed langer hadden vast kunnen houden? Ik ben blij voor haar dat ze ongedeerd is en dat ze straks weer veilig thuis is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen.![]()
Wat een sukkel ben je ook.
Haha, da minde nie?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De soldaten zin alleen op de grote boot aangevallen, die waar IHH op zat, de andere 5 boten waren van Free Gaza. De video's zijn alleen van die grote boot. Op de andere boten zijn de enige mensen die zijn aangevallen de opvarenden, typisch genoeg zijn daar geen beelden van vrijgegeven en zijn alle camera's/telefoons/lap-tops ingenomen door de soldaten.
Daarmee zeg je uiteindelijk zelf dat je eigen post helemaal niets toevoegt aan het commentaar op die foto.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
ok WIE heeft die foto geplaatst dan?... en je leest blijkbaar selectief... de datum op de exif heeft geen fuck te maken met de release datum... ik kan elke willekeurige datum in de camera zetten als ik wil, ik zeg nergens dat die foto op die datum is gemaakt... alleen dat het best dom is als je bewijsfoto's wil aanleveren met foute data erop
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef mm1985 het volgende:
[..]
nou zeg ze werd wakker gehouden , wat een ramp. Hallo zeg ze is opgepakt, wat denkt ze zelf dat ze na 5 uur stoppen met ondervragenZe mag blij zijn dat ze zo snel weer thuis is. Het zou best kunnen dat ze dmensen zag neervallen maar op de videos zie je wel andere dingen. DUs of 1) ze zag de soldaten neervallen of 2) die mensne vielen pas neer nadat die mensen van het schip de soldaten begonnen aan te vallen.
Dat klopt, het zou idd fijn zijn als we ook de beelden van de andere boten hadden, dan konden we zelf vergelijken. Alle getuigen praten vanuit hun eigen beleving en die is gekleurd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef Mylene het volgende:
Getuigenverklaringen neem ik sowieso niet serieus. Het blijft frapant dat die gekleurde verklaringen zonder meer voor waar worden aangenomen.
Hier heb je zeker een punt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat men op de arabische tv-zenders wel eens beelden laat zien van opgeblazen israelische bussen met uiteengereten lichamen of een dorp met kraterinslagen na raketbeschietingen etc. Er zal vast geen aandacht worden gegeven aan het feit dat er flnik wat militanten aan boord waren die er juist op uit waren de confrontatie te zoeken en dat het hele gebeuren pas escaleerde toen die israelische soldaten aangevallen werden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Zionista het volgende:
Hypocrisie te over in ‘de Islamitische wereld’, waar moslims grootschalig moslims vermoorden, o.a. vorige week 80 ‘onschuldige mensen’ die in hun bloedbad stierven – gefusilleerd in een moskee in Pakistan door moslims, die ook christenen vermoorden zoals dit hen uitkomt ‘mag ook’ Waarover geen verontwaardigde protesten ‘wereldwijd door regeringen’ wat de BBC keer op keer blijft herhalen ‘Israël wordt internationally condemned door regeringen’ dit als hetze tegen Joden overkomt, indien niet, dom van de BBC die beter moet weten.
Niemand is objectief, maar Van Agt is wel degelijk goed geinformeerd, en heeft als jurist kennis van zaken wat betreft de rechtmatigheid van Israelische handelingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:43 schreef mm1985 het volgende:
[..]
blijf me er toch telkens over verbazen over het feit dat ieders keer wanneer er iets met israel is we in de Nederlandse tv programmas telkens gretta en van acht tegenkomen. Alsof dat nou de meest objectieve en geinformeerde mensen zijn die je over dit conflict kunt spreken.
'Wie appelen vaart, die appelen eet'quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
omdat ze onschuldig is mag ze toch weg , of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
enige wat ik zeg is dat het nogal dom is om een verkeerde datum te leveren bij een bewijsfoto... grappif dat jij wel gelijk naar vervalsing wijst...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Daarmee zeg je uiteindelijk zelf dat je eigen post helemaal niets toevoegt aan het commentaar op die foto.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet bestaat? Jij bestaat niet.
Is uit een sectie gebleken : http://uk.reuters.com/article/idUKLDE6520QV20100603
Hier stopte ik met lezenquote:The head of a Turkish charity
Ken jij ze? Wie waren dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
Nee, dat is niet raar, wel dat er alleen beelden worden vrijgegeven van de grote boot. Als het echt was gegaan zoals ISR. zegt dan kunnen ze toch ook die beelden vrijgeven?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha, da minde nie?!![]()
Wat raar zeg, dat in een onderzoek dat soort dingen in beslag genomen worden.
Hij haalt wat selectief VN resoluties aan, enkel alsof die betrekking hebben op Israel. Ja, dan ben je goed geinformeerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niemand is objectief, maar Van Agt is wel degelijk goed geinformeerd, en heeft als jurist kennis van zaken wat betreft de rechtmatigheid van Israelische handelingen.
Maar je stopt niet met lezen als het Israeliers zijn die commentaar geven op eigengemaakte beelden?quote:
Ze heeft wel blauwe plekken overal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef mm1985 het volgende:
[..]
omdat ze onschuldig is mag ze toch weg , of niet?
persoonlijk zie ik er mensen zitten die beide kanten van het verhaal kunnen onderbouwen en dat zie ik niet bij zowel Grette als van Agtquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niemand is objectief, maar Van Agt is wel degelijk goed geinformeerd, en heeft als jurist kennis van zaken wat betreft de rechtmatigheid van Israelische handelingen.
Sorry, je lult. Big time.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet bestaat? Jij bestaat niet.
Is uit een sectie gebleken : http://uk.reuters.com/article/idUKLDE6520QV20100603
"quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
genoef IDF ooggetuige verslagen ... die vallen natuurlijk onder dezelfde categorie
wat werkt propaganda toch schitterend een kant op zeg...
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gevalletje meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar, wel dat er alleen beelden worden vrijgegeven van de grote boot. Als het echt was gegaan zoals ISR. zegt dan kunnen ze toch ook die beelden vrijgeven?
En dan zou je meer foto's verwachten met dezelfde datum erop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Re het volgende:
ok WIE heeft die foto geplaatst dan?... en je leest blijkbaar selectief... de datum op de exif heeft geen fuck te maken met de release datum... ik kan elke willekeurige datum in de camera zetten als ik wil, ik zeg nergens dat die foto op die datum is gemaakt... alleen dat het best dom is als je bewijsfoto's wil aanleveren met foute data erop
P&W is er niet tot september..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vast bij Paul & Witteman met die heks van een Gretta die nog steeds d'r bezemsteel kwijt is.
Alleen haar bovenarm.quote:
Ook als de politie de dader is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.
Tuurlijk ongedeerd, welk beest zou haar wat moeten aandoen dan? Oh wacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef mm1985 het volgende:
[..]
ik ben een sukkel om dat ik denk dat de Israeliers haar net zo goed langer hadden vast kunnen houden? Ik ben blij voor haar dat ze ongedeerd is en dat ze straks weer veilig thuis is.
Je bent dus voor martelen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef mm1985 het volgende:
[..]
die soldaten ook. Die blauwe plekke gaan wel weer weg maak je maar geen zorgen.
Niet zonder advocaat, zonder kans om contact opnemen met het consulaat en zonder slaap nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gevalletje meer van hetzelfde.
Waarschijnlijk valt het op die afstanden niet eens te zien, je denkt toch zeker niet dat die schepen 10 meter van elkaar af vaarde of wel?
Klopt als een bus. Ik had echter niet het idee dat er oorlogsschip richting Gaza voer. Kom op, Israel hoeft niet te overdrijven. Het is al erg genoeg dat er negen mensen dood zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Wie appelen vaart, die appelen eet'
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.quote:
Hij had eerder ook al gezegd dat ze blij mocht zijn dat ze is vrijgelaten etc....echt een.. laat maar.quote:
gast, het zijn blauwe plekken, ze hebben arm niet geamputeerd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tuurlijk ongedeerd, welk beest zou haar wat moeten aandoen dan? Oh wacht.
Nu weet ik dus 100% zeker dat jij nog nooit bent opgepakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet zonder advocaat, zonder kans om contact opnemen met het consulaat en zonder slaap nee.
Zeg dat dan. Dat een blauwe plek over gaat weet ik ook wel en is een onzin argument.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.
Verzet tegen arrestatie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.
En weer klets je in de ronde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...
wat te zien is op die filmpjes is duidelijk...
Dat is normaal want dat zijn mediadragers die bewijs kunnen bevatten he. Dat gebeurt net zo goed in Nederland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...
Nee flapdrol, omdat ze deelnam aan een vloot waarbij op een van de schepen meerdere doden zijn gevallen. En omdat dit nu een wereldwijd drama is geworden wat overal het nieuws beheerstquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |