"quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
genoef IDF ooggetuige verslagen ... die vallen natuurlijk onder dezelfde categorie
wat werkt propaganda toch schitterend een kant op zeg...
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
Gevalletje meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar, wel dat er alleen beelden worden vrijgegeven van de grote boot. Als het echt was gegaan zoals ISR. zegt dan kunnen ze toch ook die beelden vrijgeven?
En dan zou je meer foto's verwachten met dezelfde datum erop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Re het volgende:
ok WIE heeft die foto geplaatst dan?... en je leest blijkbaar selectief... de datum op de exif heeft geen fuck te maken met de release datum... ik kan elke willekeurige datum in de camera zetten als ik wil, ik zeg nergens dat die foto op die datum is gemaakt... alleen dat het best dom is als je bewijsfoto's wil aanleveren met foute data erop
P&W is er niet tot september..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vast bij Paul & Witteman met die heks van een Gretta die nog steeds d'r bezemsteel kwijt is.
Alleen haar bovenarm.quote:
Ook als de politie de dader is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.
Tuurlijk ongedeerd, welk beest zou haar wat moeten aandoen dan? Oh wacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef mm1985 het volgende:
[..]
ik ben een sukkel om dat ik denk dat de Israeliers haar net zo goed langer hadden vast kunnen houden? Ik ben blij voor haar dat ze ongedeerd is en dat ze straks weer veilig thuis is.
Je bent dus voor martelen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef mm1985 het volgende:
[..]
die soldaten ook. Die blauwe plekke gaan wel weer weg maak je maar geen zorgen.
Niet zonder advocaat, zonder kans om contact opnemen met het consulaat en zonder slaap nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom zou je ook getuigen ondervragen. Dat zou de Nederlandse politie ook niet doen bij een negenvoudige moord.
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gevalletje meer van hetzelfde.
Waarschijnlijk valt het op die afstanden niet eens te zien, je denkt toch zeker niet dat die schepen 10 meter van elkaar af vaarde of wel?
Klopt als een bus. Ik had echter niet het idee dat er oorlogsschip richting Gaza voer. Kom op, Israel hoeft niet te overdrijven. Het is al erg genoeg dat er negen mensen dood zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Wie appelen vaart, die appelen eet'
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.quote:
Hij had eerder ook al gezegd dat ze blij mocht zijn dat ze is vrijgelaten etc....echt een.. laat maar.quote:
gast, het zijn blauwe plekken, ze hebben arm niet geamputeerd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tuurlijk ongedeerd, welk beest zou haar wat moeten aandoen dan? Oh wacht.
Nu weet ik dus 100% zeker dat jij nog nooit bent opgepakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet zonder advocaat, zonder kans om contact opnemen met het consulaat en zonder slaap nee.
Zeg dat dan. Dat een blauwe plek over gaat weet ik ook wel en is een onzin argument.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.
Verzet tegen arrestatie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Die blauwe plek zal ze bij (verzet tegen) de arrestatie wel opgelopen hebben, niet zo vreemd natuurlijk tussen al dat vechtende tuig.
En weer klets je in de ronde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...
wat te zien is op die filmpjes is duidelijk...
Dat is normaal want dat zijn mediadragers die bewijs kunnen bevatten he. Dat gebeurt net zo goed in Nederland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
feit is dat alle camera's laptops en andere electronische zooi is ingenomen en dat er wel 2 filmpjes door de IDF zijn vrijgegeven...
Nee flapdrol, omdat ze deelnam aan een vloot waarbij op een van de schepen meerdere doden zijn gevallen. En omdat dit nu een wereldwijd drama is geworden wat overal het nieuws beheerstquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een domme onzin kraam jij uit. Het is volstrekt normaal dat een Nederland staatsburger wordt vastgehouden door Israel en wordt onderworpen aan strenge ondervragingen? En waarom? Omdat ze op een fucking boot zat die speelgoed en andere troep bracht naar Gaza. Ja, er waren een paar rotte appels aan boord, maar dat is geen reden om een onschuldig persoon zo te behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |