Koffiemetmelk iets anders, jij vindt beelden gemaakt door het israelische leger met commentaar erop wel geloofwaardig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zo makkelijk te vervalsen dit.
Die camera (Nikon D2xs) is pas 1 juni 2006 op de markt gekomen, kan dus never nooit niet dat daar op 7 februari 2006 een foto mee is gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikon_D2X#Nikon_D2Xs
Vast bij Paul & Witteman met die heks van een Gretta die nog steeds d'r bezemsteel kwijt is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef waht het volgende:
En is die Anne de Jong al uitgenodigd bij een praatprogramma alwaar zij haar tirade tegen Israël kan uitstorten?
Bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:55 schreef Idiota het volgende:
NOS
Anne de Jong
Het schijnt dat leden van de IHH ook aanwezig waren op de vredeschepen![]()
Weet niet of dit al gepost is, een aantal leden die vreedzaam demonstreren:
[..]
kap daar is meequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vast bij Paul & Witteman met die heks van een Gretta die nog steeds d'r bezemsteel kwijt is.
Incorrecte EXIF data is 0,0% bewijsquote:
De foto's? neuh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Koffiemetmelk iets anders, jij vindt beelden gemaakt door het israelische leger met commentaar erop wel geloofwaardig?
Alleen Ja of Nee antwoorden aub.
blijf me er toch telkens over verbazen over het feit dat ieders keer wanneer er iets met israel is we in de Nederlandse tv programmas telkens gretta en van acht tegenkomen. Alsof dat nou de meest objectieve en geinformeerde mensen zijn die je over dit conflict kunt spreken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vast bij Paul & Witteman met die heks van een Gretta die nog steeds d'r bezemsteel kwijt is.
Sterker nog, toen is ie pas aangekondigd, op 1 juniquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zo makkelijk te vervalsen dit.
Die camera (Nikon D2xs) is pas 1 juni 2006 op de markt gekomen, kan dus never nooit niet dat daar op 7 februari 2006 een foto mee is gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikon_D2X#Nikon_D2Xs
en wat vind je meer geloofwaardig, beelden gemaakt door het Israelische leger of alle getuigenverklaringen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:43 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
De foto's? neuh.
De video's? Ja.
(onbewerkte, voor de azijnzeikersquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en wat vind je meer geloofwaardig, beelden gemaakt door het Israelische leger of alle getuigenverklaringen?
wie zou die foto vervalst moeten hebben dan?... en dat een camera gereleased wordt op een bepaalde datum wil natuurlijk niet zeggen dat dus die datum moet overeenkomen met de exif.... oh btw ik heb zelf een D2xquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Je hebt mijn post gemist waar ik met wat onderzoek aantoon dat die flickerinfo vals is?
Das wel een fail ja. Alle foto's van 31-5 zijn op 02-07-2006 gedateerd (toen was de D2Xs net door Nikon aangekondigd trouwensquote:
Videobeelden uiteraard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en wat vind je meer geloofwaardig, beelden gemaakt door het Israelische leger of alle getuigenverklaringen?
Interview:quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
Ze zat bij de Free Gaza Movement.... of is dat ook tuig in jouw ogen... samen met die holocaust overlevende, nobel prijs winnaars en europarlementariers...
interview radio 1, v/a 3.09.quote:'Verblijf in Israëlische cel was heel naar'
ISTANBUL - Anne de Jong, een van de twee Nederlanders die op het hulpkonvooi naar de Gazastrook zaten en in een Israëlische cel belandden, noemt haar verblijf in de gevangenis „heel erg naar”. Dat heeft ze donderdag vanuit Istanbul gezegd tegen Radio 1.
„Ik kon geen contact krijgen met het consulaat, de ondervraging was zonder advocaat en ze hielden je wakker”, aldus De Jong.
De twee Nederlanders, Anne de Jong en Amin Abou Rashed, zaten sinds maandag vast in een cellencomplex in Be'er Sheva in het zuiden van Israël. Ze hadden aan boord gezeten van een schip dat deel uitmaakte van het hulpkonvooi voor Gaza dat maandag door Israëlische militairen werd geënterd. Woensdagavond werden ze naar Istanbul overgevlogen. Donderdagochtend komen ze naar verwachting rond half elf in Nederland aan.
De Jong zei dat ze vanaf haar boot kon zien hoe de andere boot werd aangevallen. „Je zag de mensen neervallen.” Volgens haar was het verzet in eerste instantie geweldloos en ze spreekt tegen dat er provocaties waren.
*zucht*quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Re het volgende:
[..]
wie zou die foto vervalst moeten hebben dan?... en dat een camera gereleased wordt op een bepaalde datum wil natuurlijk niet zeggen dat dus die datum moet overeenkomen met de exif.... oh btw ik heb zelf een D2x
genoef IDF ooggetuige verslagen ... die vallen natuurlijk onder dezelfde categoriequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Videobeelden uiteraard.
Verklaringen zijn doordrenkt met persoonlijke belangen zoals vanmorgen al bleek met het interview van Anne die goed op haar smoel ging toen ze beweerde dat die soldaten na een rustige entering toch begonnen te schieten. De beelden toonden onomstotelijk aan dat ze compleet verkeerd zit.
Gewoon het tegendeel beweren en mij aanpraten. Wat een pareltje ben je toch ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
genoef IDF ooggetuige verslagen ... die vallen natuurlijk onder dezelfde categorie
wat werkt propaganda toch schitterend een kant op zeg...
Ik herken geen gezichten op de videobeelden, ik zie een paar mensen met stokken maar weet niet van welke partij ze zijn en voor de rest zie ik een paar mensen met water spuiten, aan de andere kant ook zwaar bewapende soldaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Amos_ het volgende:
[..]
(onbewerkte, voor de azijnzeikers) Videobeelden liegen niet, getuigenverklaringen zijn gekleurd.
nou zeg ze werd wakker gehouden , wat een ramp. Hallo zeg ze is opgepakt, wat denkt ze zelf dat ze na 5 uur stoppen met ondervragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Interview:
[..]
interview radio 1, v/a 3.09.
ok WIE heeft die foto geplaatst dan?... en je leest blijkbaar selectief... de datum op de exif heeft geen fuck te maken met de release datum... ik kan elke willekeurige datum in de camera zetten als ik wil, ik zeg nergens dat die foto op die datum is gemaakt... alleen dat het best dom is als je bewijsfoto's wil aanleveren met foute data eropquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
*zucht*
Die camrea komt op juni 2006 op de markt en die foto zou een half jaar eerder ermee gemaakt zijn.
Tuurlijk. En nog blijf je je eraan vasthouden. hoe wanhopig is dat?
Wie er belang bij heeft om het te vervalsen? Hmm, er zijn hier 2 partijen. De Israëliërs zouden het kunnen doen als lolletje ofzo, maar ik schat die kans klein.
Wat jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |