Ik wilde het nog zeggen, maar ik ging er van uit dat iemand die een dergelijke aankoop doet en een dergelijke ombouw wil uitvoeren....zich toch wel een heel klein beetje heeft ingelezenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef rival het volgende:
iemand had mij wel even mogen waarschuwen dat je een m52 niet zo makkelijk aansluit als een m50
Precies, waarom denk je dat ik voor M50 ben gegaan en niet M52quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef Maharbal het volgende:
Het is deel 31, klapjosti!
[..]
Ik wilde het nog zeggen, maar ik ging er van uit dat iemand die een dergelijke aankoop doet en een dergelijke ombouw wil uitvoeren....zich toch wel een heel klein beetje heeft ingelezen![]()
fixedquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef rival het volgende:
Ik heb de E36 niet meer, kan dus uit de op....
goed verkapte tvp he
Als ik mij niet vergis is de 5GT eigenlijk voor de oudere mensen die jarenlang een 5 hebben gereden maar nu moeilijker uit de auto komenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
Laat ik zo zeggen, ik vond het verschil in rijbeleving met bijv. een BMW 5-serie (zowel E60 als F10) frappant, en het ligt zeker een klasse hoger. Dat is ook logisch, omdat de 5 GT zijn platform met de 7-serie deelt.
Helemaal mee eens. Net een uitgezakte reet van een 70-er in een te strakke broek.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn god, wat is de achterkant van die auto vreselijk lelijk.
GAST!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Net een uitgezakte reet van een 70-er in een te strakke broek.
Ik ben een turk ja endanquote:
Keb niks tegen jou als turk zijnde heurquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een turk ja endan![]()
Laatst wouden ze de pomp helemaal niet aan zetten, moest zogenaamd me ID bij de kassa achterlaten en zo tanken.. Ja doeii![]()
Kut moffen
Ik moest moeteen denken aan:quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
GAST!
Dankzij jou heb ik nu een mental image.
Niet tof!
Das net zo iets als zeggen dat stronthappen op z'n tijd moet kunnen, omdat je anders altijd haute cousine eet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Jullie zijn gewoon verwend met BMW. Niet alles kan supermooi zijn, maar een 5GT is ook weer niet lelijk hoor. Lelijk is een groot woord. Multipla, die SangYyong met rare achterkant, die zijn lelijk. De 5GT is gewoon een dikke bak, maar niet zo perfect als de 3-serie coupe bijv. altijd is
[ afbeelding ]
Je eerste punt kan kloppen, in de 5GT heb ik (subjectief?) het gevoel een stuk hoger te zitten dan in een 5-serie.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is de 5GT eigenlijk voor de oudere mensen die jarenlang een 5 hebben gereden maar nu moeilijker uit de auto komen
Maar dan vraag ik mij af in hoeverre deze met de F01 verschilt, gezien de 5GT ook dit platform heeft.
Maar gaat de 5GT goed door de bochten? Ik heb aardig wat SUV's gereden en geen enkele lag lekker in de bocht.
@ Rival, en nu?
Zelfde met de X6, die achterkant vind ik ook vre-se-lijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Net een uitgezakte reet van een 70-er in een te strakke broek.
Ik had het ook niet over jou lieve schatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Keb niks tegen jou als turk zijnde heurik zei ook turq. als in jouwn nickname?
maar das wel apart, ik tank bijna altijd bij onbemande tankstations dus ik heb er geen ervaring mee
heb ook nooit gehoord dat ze zoiets doen.
Discriminatie zeg ik
Donder een eind op gast, 't is een BMW Fantopic dus mag praten waar ik over wil als het maar over een bmw gaat.. Als iemand me wat vraagt geef ik er ook antwoord op, ga niet voor jou aan de kantquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Catch22- het volgende:
Turq, ga ff in je eigen topic ouwehoeren. Dat geouwehoer over dat brik van je maakt het topic niet interresanter.
Trouwens; heeft dat ding APK? Een echte dan hè, niet zo'n '150 euro' apk.
als je een eerlijke motor hebt, incl een factuur oid.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..
Een 'gewone' APK haalt ie toch niet, dat is te verwachten, niet?
Zo duur? Voor 40 euro ben je klaar hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Catch22- het volgende:
Turq, ga ff in je eigen topic ouwehoeren. Dat geouwehoer over dat brik van je maakt het topic niet interresanter.
Trouwens; heeft dat ding APK? Een echte dan hè, niet zo'n '150 euro' apk.
Met een "150 euro APK" bedoelt hij dus dat ze 'm op afstand keurenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zo duur? Voor 40 euro ben je klaar hoor.
En illegaalquote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh zo en dan vragen ze er wat meer voor, klinkt logisch (en gevaarlijk).
Gister 14 uur gestudeerd, en vandaag ook weer. Ik "werk" zatquote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Bowny het volgende:
Hey homoows, ga eens werken i.p.v. over BMW's lullen.....of zijn jullie allemaal dealertjes?![]()
Verkapte tvp
kheb ook wel es pauzequote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Bowny het volgende:
Hey homoows, ga eens werken i.p.v. over BMW's lullen.....of zijn jullie allemaal dealertjes?![]()
Verkapte tvp
Als hij oorspronkelijk wel verzekerd is: uitkeren aan slachtoffer en verhalen op schuldige.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef eevebe het volgende:
stel dat turq achterop iemand zou rijden en ze zien dat er weinig origineel is aan zijn auto. wat doet de verzekering dan in zo'n geval?
ik heb trouwens avonddienst
Wel dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Catch22- het volgende:
die betalen dan niet uit. Ben je dus aardig de zak.
Yep, dat wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef Catch22- het volgende:
Als je een ongeluk krijgt met een onverzekerde ben je toch ook de haas?
dus je gaat de motor niet op kenteken laten zetten?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
ik rij ook zomaar voor mijn lol in deze staat rond..![]()
Ik heb nog wel veel dingetjes te doen, en tja keuring.. hop na rotterdam dan maar![]()
Eerlijke keuring haalt hij toch niet, al was hij pico bello 100% in orde
want?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
ik rij ook zomaar voor mijn lol in deze staat rond..![]()
Ik heb nog wel veel dingetjes te doen, en tja keuring.. hop na rotterdam dan maar![]()
Eerlijke keuring haalt hij toch niet, al was hij pico bello 100% in orde
Wthquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Eerlijke keuring haalt hij toch niet, al was hij pico bello 100% in orde
mijn motor misschienquote:
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef eevebe het volgende:
[..]
dus je gaat de motor niet op kenteken laten zetten?
Das geen reden. Zodra alles fatsoenlijk is gedaan en aangesloten krijg je gewoon APK. Of dacht je soms dat al die mensen die wat voor ombouw dan ook deden geen APK konden krijgen?quote:
alleen al de schijven achter zou genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..
rij nu nog op 318 remmerij voor en 325i achter.. is niet echt iets waar je trots op kunt zijn..
Ga gewoon voor de 535i handbakquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je eerste punt kan kloppen, in de 5GT heb ik (subjectief?) het gevoel een stuk hoger te zitten dan in een 5-serie.
Tsja, verschillen met de F01? Ik heb ze beide gereden, en ik zou eigenlijk willen zeggen dat het verschil hem gewoon in het praktisch concept is, en net zo groot is als tussen de 5-serie sedan & touring.
Naar mijn mening gaat de 5GT wel aardig door de bochten, hij benadert de 5-serie, maar door het iets hoger liggende zwaartepunt en het extra gewicht is hij niet helemaal zo scherp. Ook is hij een tik langzamer, bij 243km/h was het toch echt afgelopen.
Hem rijdt gewoon (net zoiets als wij) in andere bakken rondquote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de 535i handbak
Dat zou mijn keuze zijn in ieder geval
Dus hij is ook privé-chauffeur?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hem Hij rijdt gewoon (net zoiets als wij) in andere bakken rond
Mwah, je weet ook welke meuk je niet hoeft te kopenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus hij is ook privé-chauffeur?
Weet je wat ik wel één groot nadeel vind aan dat werk. Je rijdt auto's die je niet meer zo snel zal rijden en je standaard gaat omhoog zonder dat je het kan veroorloven.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Enkele wagens zijn van familie, maar het gros komt van het volgende:
Als "bijbaantje" ben ik voor enkele dealers in het oostblok onderweg als een soort van inkoper van jonge, gebruikte automobielen. Die hebben als een stuk aan "Wertverlust" (kom even niet op het nederlandse woord) gehad, en zijn daarom in die streken erg geliefd.
Het grote voordeel voor hun is dat ik toegang heb tot verschillende bronnen, en zodoende als ze iets zoeken meestal wel iets voor hun kan vinden. Ook hoeven ze dan niet zelf een mannetje te hebben die 1 of 2 weken in Duitsland onderweg is (kost ook allemaal geld).
Dan breng ik de wagens meestal naar een verzamel- of ophaalpunt, vanwaar de dealer dan zelf transport / import etc. regelt.
Daar waar andere studenten een maand lang ploeteren in de horeca, ben ik geheel relaxed 2 a 3 dagen onderweg in "die Heimat" en heb veel plezier.
Franse auto'squote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, je weet ook welke meuk je niet hoeft te kopen.
Wel ff fatsoenlijke schijfjes scoren natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..
rij nu nog op 318 remmerij voor en 325i achter.. is niet echt iets waar je trots op kunt zijn..
Dus jij was ook van de partij?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Maharbal het volgende:
Wel opvallend veel dikke oude kalende mannen / met een petje op
Waarom 2 e30's met dezelfde motoriseringquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Robin-e30 het volgende:
Heb 2 e30's
1. e30 325i cabrio uit 87.
2. e30 325i cabrio uit 86.
Zeer gaaf
Dat zijn de leukere wegen inderdaad!quote:
en beide cabrio, beide type 1.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Waarom 2 e30's met dezelfde motorisering.
Kan toch niet? 4 cilinder op kenteken en 6 onder de motorkapquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das geen reden. Zodra alles fatsoenlijk is gedaan en aangesloten krijg je gewoon APK. Of dacht je soms dat al die mensen die wat voor ombouw dan ook deden geen APK konden krijgen?
Daarom laat je 'm herkeuren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan toch niet? 4 cilinder op kenteken en 6 onder de motorkap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |