als je een eerlijke motor hebt, incl een factuur oid.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..
Een 'gewone' APK haalt ie toch niet, dat is te verwachten, niet?
Zo duur? Voor 40 euro ben je klaar hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Catch22- het volgende:
Turq, ga ff in je eigen topic ouwehoeren. Dat geouwehoer over dat brik van je maakt het topic niet interresanter.
Trouwens; heeft dat ding APK? Een echte dan hè, niet zo'n '150 euro' apk.
Met een "150 euro APK" bedoelt hij dus dat ze 'm op afstand keurenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zo duur? Voor 40 euro ben je klaar hoor.
En illegaalquote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh zo en dan vragen ze er wat meer voor, klinkt logisch (en gevaarlijk).
Gister 14 uur gestudeerd, en vandaag ook weer. Ik "werk" zatquote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Bowny het volgende:
Hey homoows, ga eens werken i.p.v. over BMW's lullen.....of zijn jullie allemaal dealertjes?![]()
Verkapte tvp
kheb ook wel es pauzequote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Bowny het volgende:
Hey homoows, ga eens werken i.p.v. over BMW's lullen.....of zijn jullie allemaal dealertjes?![]()
Verkapte tvp
Als hij oorspronkelijk wel verzekerd is: uitkeren aan slachtoffer en verhalen op schuldige.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef eevebe het volgende:
stel dat turq achterop iemand zou rijden en ze zien dat er weinig origineel is aan zijn auto. wat doet de verzekering dan in zo'n geval?
ik heb trouwens avonddienst
Wel dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Catch22- het volgende:
die betalen dan niet uit. Ben je dus aardig de zak.
Yep, dat wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef Catch22- het volgende:
Als je een ongeluk krijgt met een onverzekerde ben je toch ook de haas?
dus je gaat de motor niet op kenteken laten zetten?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
ik rij ook zomaar voor mijn lol in deze staat rond..![]()
Ik heb nog wel veel dingetjes te doen, en tja keuring.. hop na rotterdam dan maar![]()
Eerlijke keuring haalt hij toch niet, al was hij pico bello 100% in orde
want?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
ik rij ook zomaar voor mijn lol in deze staat rond..![]()
Ik heb nog wel veel dingetjes te doen, en tja keuring.. hop na rotterdam dan maar![]()
Wthquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
mijn motor misschienquote:
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef eevebe het volgende:
[..]
dus je gaat de motor niet op kenteken laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |