Das geen reden. Zodra alles fatsoenlijk is gedaan en aangesloten krijg je gewoon APK. Of dacht je soms dat al die mensen die wat voor ombouw dan ook deden geen APK konden krijgen?quote:
alleen al de schijven achter zou genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..
rij nu nog op 318 remmerij voor en 325i achter.. is niet echt iets waar je trots op kunt zijn..
Ga gewoon voor de 535i handbakquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je eerste punt kan kloppen, in de 5GT heb ik (subjectief?) het gevoel een stuk hoger te zitten dan in een 5-serie.
Tsja, verschillen met de F01? Ik heb ze beide gereden, en ik zou eigenlijk willen zeggen dat het verschil hem gewoon in het praktisch concept is, en net zo groot is als tussen de 5-serie sedan & touring.
Naar mijn mening gaat de 5GT wel aardig door de bochten, hij benadert de 5-serie, maar door het iets hoger liggende zwaartepunt en het extra gewicht is hij niet helemaal zo scherp. Ook is hij een tik langzamer, bij 243km/h was het toch echt afgelopen.
Hem rijdt gewoon (net zoiets als wij) in andere bakken rondquote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de 535i handbak
Dat zou mijn keuze zijn in ieder geval
Dus hij is ook privé-chauffeur?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hem Hij rijdt gewoon (net zoiets als wij) in andere bakken rond
Mwah, je weet ook welke meuk je niet hoeft te kopenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus hij is ook privé-chauffeur?
Weet je wat ik wel één groot nadeel vind aan dat werk. Je rijdt auto's die je niet meer zo snel zal rijden en je standaard gaat omhoog zonder dat je het kan veroorloven.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Enkele wagens zijn van familie, maar het gros komt van het volgende:
Als "bijbaantje" ben ik voor enkele dealers in het oostblok onderweg als een soort van inkoper van jonge, gebruikte automobielen. Die hebben als een stuk aan "Wertverlust" (kom even niet op het nederlandse woord) gehad, en zijn daarom in die streken erg geliefd.
Het grote voordeel voor hun is dat ik toegang heb tot verschillende bronnen, en zodoende als ze iets zoeken meestal wel iets voor hun kan vinden. Ook hoeven ze dan niet zelf een mannetje te hebben die 1 of 2 weken in Duitsland onderweg is (kost ook allemaal geld).
Dan breng ik de wagens meestal naar een verzamel- of ophaalpunt, vanwaar de dealer dan zelf transport / import etc. regelt.
Daar waar andere studenten een maand lang ploeteren in de horeca, ben ik geheel relaxed 2 a 3 dagen onderweg in "die Heimat" en heb veel plezier.
Franse auto'squote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, je weet ook welke meuk je niet hoeft te kopen.
Wel ff fatsoenlijke schijfjes scoren natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nog niet nee, ik wacht op me Brembo 8 pots voor klauwen incl. met de schijven en blokken..
rij nu nog op 318 remmerij voor en 325i achter.. is niet echt iets waar je trots op kunt zijn..
Dus jij was ook van de partij?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Maharbal het volgende:
Wel opvallend veel dikke oude kalende mannen / met een petje op
Waarom 2 e30's met dezelfde motoriseringquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Robin-e30 het volgende:
Heb 2 e30's
1. e30 325i cabrio uit 87.
2. e30 325i cabrio uit 86.
Zeer gaaf
Dat zijn de leukere wegen inderdaad!quote:
en beide cabrio, beide type 1.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Waarom 2 e30's met dezelfde motorisering.
Kan toch niet? 4 cilinder op kenteken en 6 onder de motorkapquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das geen reden. Zodra alles fatsoenlijk is gedaan en aangesloten krijg je gewoon APK. Of dacht je soms dat al die mensen die wat voor ombouw dan ook deden geen APK konden krijgen?
Daarom laat je 'm herkeuren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan toch niet? 4 cilinder op kenteken en 6 onder de motorkap
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Catch22- het volgende:
ja als het deugdelijk is gemaakt kan je hem gewoon laten omkeuren.
Of onderdelen verliest waar iemand anders op knalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Catch22- het volgende:
hoezo niet? Je kan er wel fulle pulle mee rijden en knallen op de snelweg maar hij is niet af?
Ik hoop van harte dat je wat eenzijdigs krijgt. Je wil niet weten wat je aanricht als je een gezinnetje aanrijdt met dit hok in deze staat.
Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Of onderdelen verliest waar iemand anders op knalt.
Hehe, donderdag moet ik wel in m'n eigen auto. Moet ergens op locatie zijn en kan geen vervangend vervoer regelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha.
Heb jij nu geen last van, jij rijdt toch weer niet!
Hij is wel verzekerd. Mongool.quote:
Volgens rdw niet maar je plaatje is overtuigend. Als dit niet van een andere auto is.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is wel verzekerd. Mongool.
[ afbeelding ]
Ja, alleen niet in deze staat... Als je nu wat krijgt verhalen ze het gewoon op jou hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is wel verzekerd. Mongool.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Bovendien, naar Hema ga je voor de rookworst niet voor de autoverzekeringen
nu snap ik hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens rdw niet maar je plaatje is overtuigend. Als dit niet van een andere auto is.....
Nu de apk nog.
Net ontvangen via mailquote:Dit motorrijtuig hebben wij voor u verzekerd. Het kenteken hebben
wij in combinatie met de meldcode aangemeld bij de RDW.
Van deze instantie ontvingen wij het bericht dat de combinatie
van het kenteken en de meldcode niet juist is.
Wilt u de gegevens controleren op uw kentekenbewijs deel I? De
meldcode bestaat uit de laatste 4 cijfers van het identificatie-
nummer. De juiste gegevens kunt u doorgeven door te reageren op
dit bericht. Wilt u dit binnen 2 weken doen? Wij zorgen dan voor
een juiste aanmelding bij de RDW.
ja, tot je een ongeluk krijgt en het wel heel erg opvalt dat je auto niet in de staat verkeerd die zij denken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nu snap ik het![]()
[..]
Net ontvangen via mail
duidelijk uitgelegt, goed filmpje!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
Voor als je niets begrijpt van het differentieel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |