quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Catch22- het volgende:
ja als het deugdelijk is gemaakt kan je hem gewoon laten omkeuren.
Of onderdelen verliest waar iemand anders op knalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Catch22- het volgende:
hoezo niet? Je kan er wel fulle pulle mee rijden en knallen op de snelweg maar hij is niet af?
Ik hoop van harte dat je wat eenzijdigs krijgt. Je wil niet weten wat je aanricht als je een gezinnetje aanrijdt met dit hok in deze staat.
Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Of onderdelen verliest waar iemand anders op knalt.
Hehe, donderdag moet ik wel in m'n eigen auto. Moet ergens op locatie zijn en kan geen vervangend vervoer regelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha.
Heb jij nu geen last van, jij rijdt toch weer niet!
Hij is wel verzekerd. Mongool.quote:
Volgens rdw niet maar je plaatje is overtuigend. Als dit niet van een andere auto is.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is wel verzekerd. Mongool.
[ afbeelding ]
Ja, alleen niet in deze staat... Als je nu wat krijgt verhalen ze het gewoon op jou hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is wel verzekerd. Mongool.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Bovendien, naar Hema ga je voor de rookworst niet voor de autoverzekeringen
nu snap ik hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens rdw niet maar je plaatje is overtuigend. Als dit niet van een andere auto is.....
Nu de apk nog.
Net ontvangen via mailquote:Dit motorrijtuig hebben wij voor u verzekerd. Het kenteken hebben
wij in combinatie met de meldcode aangemeld bij de RDW.
Van deze instantie ontvingen wij het bericht dat de combinatie
van het kenteken en de meldcode niet juist is.
Wilt u de gegevens controleren op uw kentekenbewijs deel I? De
meldcode bestaat uit de laatste 4 cijfers van het identificatie-
nummer. De juiste gegevens kunt u doorgeven door te reageren op
dit bericht. Wilt u dit binnen 2 weken doen? Wij zorgen dan voor
een juiste aanmelding bij de RDW.
ja, tot je een ongeluk krijgt en het wel heel erg opvalt dat je auto niet in de staat verkeerd die zij denken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nu snap ik het![]()
[..]
Net ontvangen via mail
duidelijk uitgelegt, goed filmpje!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
Voor als je niets begrijpt van het differentieel
Ach, als je bijtelling kunt trekken, waarom nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:08 schreef Oksel het volgende:
Dit weekend weer gesprekken met mijn (hopelijk) aanstaande baas.. zal ook het onderwerp auto nog even laten vallen..Heb een 330 beloofd gekregen, maar vind dat zelf te gek. Denk nu aan een 1 coupé (123d) of aan een 320d ofzo. Dat is mooi genoeg. 3 coupé is meteen weer erg duur.
Ik zou voor de achterste gaan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En 184pk, dat is ook niet verkeerd.
Dat is wel een beetje een kappersauto hè?quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is wel een beetje een kappersauto hè?
Dat is eerder een kappersauto, met dat stalen vouwdak. Ik vind 'm ook mooiquote:Ik vind die nieuwe Z4 eigenlijk wel een beetje tof
Ik vind een stoffen kap eigenlijk wel mooier, maar die lijnen van die nieuwe Z4 zijn wel tof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Dat is eerder een kappersauto, met dat stalen vouwdak. Ik vind 'm ook mooi
Mag ik mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef k_man het volgende:
Oh, maar da's met mijn auto ook wel tof. Gaat nog wel gebeuren.
Wil jij dan wel gezien worden in een kappersauto?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Ik denk dat mijn auto dat momenteel niet haalt
met een diesel dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
met pk's verkoop je auto's, met koppel win je races
Horsepower sells cars, torque wins races.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Hyperdude het volgende:
There is no substitute for horsepower.
Coupé kon je altijd de leuning van de achterbank naar voren klappen, dus IKEA blijft mogelijk.
Kan bij de E92 vast ook.
truequote:
Die 400nm levert mijn benzine blok ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
true
mn pa die heeft nu zo'n nieuwe merc c classe, een 2.2l diesel
dat blok is dus ook nieuw en die levert 170 pk en 400 koppel.
Dat vind ik wel heel wat voor een 2.2 moet ik zeggen.
het trekt wel lekker natuurlijk maar je moet dan weer zo snel schakelen
doe mij maar een benzine, ik ga dat verre doortrekken in de toeren zo missen anders
Tof. Doe je ook mee aan clubritten enzo? Of is het als daily?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:33 schreef oYo het volgende:
* oYo meldt zich.
Topic was nooit opgevallen.
Z4 e89 sDrive 35i A
Mercs werken toch met (grotendeels) superchargers?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Catch22- het volgende:
op die 2.2 diesel? reken maar van wel.
Niet gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Tof. Doe je ook mee aan clubritten enzo? Of is het als daily?
Vziw ik niet op de diesels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mercs werken toch met (grotendeels) superchargers?
Compressor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mercs werken toch met (grotendeels) superchargers?
De golf is sneller totdat ie moet overschakelen naar de 2e versnelling (binnen 2 seconden dus)quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb een golf 3 1.9TDI 90 pk, maar wel 220 nm koppel. dat scheelt maar 2 nm met mn E30 325i ( 222nm ).
Het zijn echt 2 compleet verschillende blokken wat karakter betreft, maar de diesel is ook behoorlijk vlot, ik heb ze nog niet naast mekaar gehad, maar ik denk niet dat de 325i veel sneller is, de BMW is natuurlijk ook 200 kg zwaarder.
Gefelicidinges.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef piekartz87 het volgende:
En @haarbal: ik heb wellicht ook een baantje als studentchauffeur ^^ moet vrijdag 25ste in Breda zijn
Turbo...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef piekartz87 het volgende:
Ik heb gekeken op de website van mercedes zelf maar ik zie nergens iets staan over een turbo?
ook merk ik niks van een turbo als ik er in rij.
maargoed dan nog, ik vind 400 koppel wel bijzonder van een 2.2 blok.
0-100 tijd is volgens mij ook iets rond de 8 seconden.
En @haarbal: ik heb wellicht ook een baantje als studentchauffeur ^^ moet vrijdag 25ste in Breda zijn
Exactly..quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De golf is sneller totdat ie moet overschakelen naar de 2e versnelling (binnen 2 seconden dus). Daarna houdt de pret snel op hoor en stuift je E30 er vandoor.
[..]
Gefelicidinges.
www.autoweek.nlquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef piekartz87 het volgende:
Ik heb gekeken op de website van mercedes zelf maar ik zie nergens iets staan over een turbo?
ook merk ik niks van een turbo als ik er in rij.
maargoed dan nog, ik vind 400 koppel wel bijzonder van een 2.2 blok.
0-100 tijd is volgens mij ook iets rond de 8 seconden.
En @haarbal: ik heb wellicht ook een baantje als studentchauffeur ^^ moet vrijdag 25ste in Breda zijn
Ja leukerd, maar in Mercedes termen heet het altijd kompressor. Vandaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En wat denk je dat een compressor is?
Dat is dus hetzelfde.
Zoals?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef Catch22- het volgende:
Superchargers zuigenHebben een aantal leuke eigenschappen, maar ook een aantal grove nadelen.
Veel opgenomen vermogen bijvoorbeeld.quote:
topvermogen en -koppel zegt ook niets natuurlijk. Het gaat uiteindelijk om het verloopquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef metallicattim het volgende:
Autoweek zegt 0-100 met de TDI in 12,3 seconden. Zo VOELT het niet. De BMW heb ik geklokt op 8,3 seconden, maar dat was helemaal in het begin toen ik hem net had, het moet nog iets sneller kunnen, heb het echter nooit meer getest.
Ik heb nooit geklokt, maar die 8.3 vink best "hoog" eigenlijk. Zal ook nog wel van auto tot auto verschillen dunkt me. Ik zit zelf meer rond de 7,5sec (tegen een E46 325i). Maar ik heb van HJV begrepen dat die van mij nog erg goed doortrekt (die reed er in toen ie 'm meenam om het e.e.a. te vervangen).quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef metallicattim het volgende:
Autoweek zegt 0-100 met de TDI in 12,3 seconden. Zo VOELT het niet. De BMW heb ik geklokt op 8,3 seconden, maar dat was helemaal in het begin toen ik hem net had, het moet nog iets sneller kunnen, heb het echter nooit meer getest.
Ja dat snap ik, maar dat betekent niet dat het dan ineens geen supercharger meer is omdat zij het anders noemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja leukerd, maar in Mercedes termen heet het altijd kompressor. Vandaar.
2 Turbo's = turbolag "opheffen", doordat de ene eerder spoelt dan de andere. Zo heb je "overlap".quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:19 schreef piekartz87 het volgende:
Jullie hebben gelijk de merc heeft een turbo
Knap gedaan dan, je merkt dat hij veel koppel heeft maar je hoort geen turbo's ofzo. en turbolag valt me al helemaal niet op.
dat probeerde ik in een vorig topic ook al uit te leggen maar toen kreeg ik een note omdat een 2e josti het ging bagatelliseren ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, alleen niet in deze staat... Als je nu wat krijgt verhalen ze het gewoon op jou hoor
Japans?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dat probeerde ik in een vorig topic ook al uit te leggen maar toen kreeg ik een note omdat een 2e josti het ging bagatelliseren ook![]()
blijkbaar is dit soort gedrag normaal in het japanse kuthokken tune wereldje
Ik verduidelijkte jouw post slechts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef Maharbal het volgende:
Ja dat snap ik, maar dat betekent niet dat het dan ineens geen supercharger meer is omdat zij het anders noemen
Zoals gezegd, ik had de wagen toen pas net en wist nog niet hoe ik er precies mee om moest gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb nooit geklokt, maar die 8.3 vink best "hoog" eigenlijk. Zal ook nog wel van auto tot auto verschillen dunkt me. Ik zit zelf meer rond de 7,5sec (tegen een E46 325i). Maar ik heb van HJV begrepen dat die van mij nog erg goed doortrekt (die reed er in toen ie 'm meenam om het e.e.a. te vervangen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |