Ach, als je bijtelling kunt trekken, waarom nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:08 schreef Oksel het volgende:
Dit weekend weer gesprekken met mijn (hopelijk) aanstaande baas.. zal ook het onderwerp auto nog even laten vallen..Heb een 330 beloofd gekregen, maar vind dat zelf te gek. Denk nu aan een 1 coupé (123d) of aan een 320d ofzo. Dat is mooi genoeg. 3 coupé is meteen weer erg duur.
Ik zou voor de achterste gaan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En 184pk, dat is ook niet verkeerd.
Dat is wel een beetje een kappersauto hè?quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is wel een beetje een kappersauto hè?
Dat is eerder een kappersauto, met dat stalen vouwdak. Ik vind 'm ook mooiquote:Ik vind die nieuwe Z4 eigenlijk wel een beetje tof
Ik vind een stoffen kap eigenlijk wel mooier, maar die lijnen van die nieuwe Z4 zijn wel tof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Dat is eerder een kappersauto, met dat stalen vouwdak. Ik vind 'm ook mooi
Mag ik mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef k_man het volgende:
Oh, maar da's met mijn auto ook wel tof. Gaat nog wel gebeuren.
Wil jij dan wel gezien worden in een kappersauto?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Ik denk dat mijn auto dat momenteel niet haalt
met een diesel dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
met pk's verkoop je auto's, met koppel win je races
Horsepower sells cars, torque wins races.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Hyperdude het volgende:
There is no substitute for horsepower.
Coupé kon je altijd de leuning van de achterbank naar voren klappen, dus IKEA blijft mogelijk.
Kan bij de E92 vast ook.
truequote:
Die 400nm levert mijn benzine blok ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:35 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
true
mn pa die heeft nu zo'n nieuwe merc c classe, een 2.2l diesel
dat blok is dus ook nieuw en die levert 170 pk en 400 koppel.
Dat vind ik wel heel wat voor een 2.2 moet ik zeggen.
het trekt wel lekker natuurlijk maar je moet dan weer zo snel schakelen
doe mij maar een benzine, ik ga dat verre doortrekken in de toeren zo missen anders
Tof. Doe je ook mee aan clubritten enzo? Of is het als daily?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:33 schreef oYo het volgende:
* oYo meldt zich.
Topic was nooit opgevallen.
Z4 e89 sDrive 35i A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |