Bij elke 2e TK verkiezing stemmen er meer dan 1,5 miljoen mensen op de VVD.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zwevende kiezers met veel poen en een vette audi onder hun kont....
je moet natuurlijk wel volledige informatie geven
Dit dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beetje sneu dit..
Pas maar op, hij komt je opzoeken en je bent de zijne als je over zijn autistische stoornis begintquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Allemaal een beetje sneu, zeker aangezien EG wel degelijk een autistische stoornis heeft en volgens mij totaal niet door heeft dat ie dit een beetje zelf heeft veroorzaakt. Hij wil geloof ik dankzij dit topic niet meer posten in R & P oid. Ook een beetje overdreven zo'n reactie, maar ja...
Ik wens 'm succes mij op internet te vinden. (er kleven voordelen aan geen Hyves, Facebook of wat voor onzin dan ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Pas maar op, hij komt je opzoeken en je bent de zijne als je over zijn autistische stoornis begint
daarvoor hoef je trouwens niet eens in R&P te kijken, het was zo ook wel te raden
Niet alles te serieus nemen he, het blijf fok!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beetje sneu dit..![]()
En zeker als je door een ergernis m.b.t. een mede-user je stemvoorkeur wijzigt..
Stiekem is EG verliefd op Mark Rutte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef Arcee het volgende:
Voor VVD stemmen omdat ze gaan winnen?
Wat maakt de VVD tot de meest sociale partij van Nederland?
De banenmotor is gevonden: Mark Rutte.
Rutte komt afspraken na maar geeft geen garanties.
VVD-fractie in beraad over Verdonk: hangt ze nu eindelijk?
VVD: Shoppen is ook zondagsrust
Wat als VVD straks echt de grootste wordt?
De draaipunten van de VVD.
VVD pakt uitkeringen aan
Kabinet zonder VVD is een zegen voor het land....
VVD-aanhang wil Rutte weg #2
Rutte maakt zich belachelijk met uitspraak "potverteren"
Ergeren aan Rutte's stokpaardje "Hardwerkende Nederlander"
Heb jij ook zo'n ontzettende hekel aan de VVD?
Rutte wil bezuinigen op WAO en ontwikkelingssamenwerking
Zijn er nog mensen die de VVD nog sociaal durven te noemen?
Ondernemers optimistisch en Rutte praat iedereen de put in
Knoet VVD: Harde maatregelen tegen langdurige werkloosheid
Wat als VVD straks echt de grootste wordt #2
Balkenende noemt beleid VVD desastreus en rampzalig.
Zou je ook op de VVD stemmen als je minder geluk hebt gehad?
Met de VVD staat het land stil.
BN-ers die VVD stemmen
Perikelen VVD kieslijst
VVD pakt uitkeringen aan Deel 3
Komt het nog goed met de VVD?
Wijn: VVD hervormt om te hervormen
Balkenende laat voorkeur voor VVD doorklinken
Meerderheid VVD-kiezers wil Verdonk niet als leider! #5
VVD: regeerakkoord verhoogt lasten
VVD heeft kritiek op Kamervoorzitter Verbeet
Het is een lekker ding hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stiekem is EG verliefd op Mark Rutte.
Als je kies zou zijn, dan zou je R&P erbuiten laten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Allemaal een beetje sneu, zeker aangezien EG wel degelijk een autistische stoornis heeft en volgens mij totaal niet door heeft dat ie dit een beetje zelf heeft veroorzaakt. Hij wil geloof ik dankzij dit topic niet meer posten in R & P oid. Ook een beetje overdreven zo'n reactie, maar ja...
Hm ik probeer je te verdedigen jammer dat jij werkelijk alles als een persoonlijke aanval beschouwt. Even voor de goede orde: ik was het niet die dit aansneed in 't R & P topic met daarbij een post uit iemands z'n FoBo en ik was ook niet degene die kennelijk zo flauw was om in VKZ quotes van jou te plaatsen. Betreffende quotes zjin verwijderd dus al met al is er niet zo gek veel aan de hand en vind ik jouw reactie om dan maar te stoppen met posten overdreven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je kies zou zijn, dan zou je R&P erbuiten laten.
En dit is wmb de laatste post geweest.
Niet zo heel gek na die posts van vanmiddag. Ik ben benieuwd hoe Rutte gaat reageren op de ban van EG.quote:
-1 zetelquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo heel gek na die posts van vanmiddag. Ik ben benieuwd hoe Rutte gaat reageren op de ban van EG.
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo heel gek na die posts van vanmiddag. Ik ben benieuwd hoe Rutte gaat reageren op de ban van EG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |