Ik ben voor het land dat gaat winnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ryon het volgende:
Ja. Ik ben ook alleen voor Oranje als ze voor staan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VVD. Omdat de verzorgingstaat naar de klote moet.
Er zijn mensen die een winnende partij hip vinden , omdat ze winnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef Abraracadabra het volgende:
Welke reden zit daar achter dan? Om de coalities die ze kunnen vormen te beinvloeden?
Nee, beter lezen. Het gaat hier om mensen die een partij kiezen, omdat ze in de winning mood zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Lariekoek het volgende:
Ahh, het dagelijkse EchtGaaf VVD bash topic
Die lijdt al jaren aan een parasitaire infectie, dus daar mag best het mes in. Met een beetje geluk houden we, na de nodige bloedingen, een gezonde patiënt over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VVD. Omdat de verzorgingstaat naar de klote moet.
Sorry, ik las alleen je naam en VVD en trok al de conclusiequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, beter lezen. Het gaat hier om mensen die een partij kiezen, omdat ze in de winning mood zijn.
Een dode patiënt is veel goedkoper hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die lijdt al jaren aan een parasitaire infectie, dus daar mag best het mes in. Met een beetje geluk houden we, na de nodige bloedingen, een gezonde patiënt over.
Pavlovquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Sorry, ik las alleen je naam en VVD en trok al de conclusie
Stem VVD. Gewoon doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef zoefschildpad het volgende:
dude, ik ben ook tegen de VVD, maar door al die topics van jou heb ik nu de neiging om op ze te gaan stemmen om me tegen jouw gezeik af te zetten...
Als dat jouw idee is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een dode patiënt is veel goedkoper hoor.
Dat heb jij toch liever? Waarom zou je zwakkeren moeten sparen? Je kan ze toch beter wegstoppen?quote:
Roemer deed het goed gisterenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef Tamashii het volgende:
Geen VVD. Ik stem voor SP.
Of mensen dit bewust zo doen vraag ik me af maar je ziet dit gedrag wel vaak en zeker niet alleen in de politiek.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof werkelijk dat die mensen er zijn
Ben jij er ook zo'n eentje?
Ja in luxe hotels waar allemaal lekkere wijven ze de hele dag bier en lekkere wijn komen bijschenken. De sterke schouders gaan daarvoor wel aan de slag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat heb jij toch liever? Waarom zou je zwakkeren moeten sparen? Je kan ze toch beter wegstoppen?
Nee, joh. In kampementen. Want dat is goed voor de economie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja in luxe hotels waar allemaal lekkere wijven ze de hele dag bier en lekkere wijn komen bijschenken. De sterke schouders gaan daarvoor wel aan de slag.
Als het zover is hak ik mijn pink eraf, dan ben ik ook zwakkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja in luxe hotels waar allemaal lekkere wijven ze de hele dag bier en lekkere wijn komen bijschenken. De sterke schouders gaan daarvoor wel aan de slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |