Zie je wel: ze willen niets anders dan de sociale zekerheid tot aan de grond slopen...Het neemt schaamteloze vormen aan. Ze hebben niet eens de guts om te zeggen dat ze eerst de werkgelegenheid moet creeren....Maar wel mensen uit de bijstand of WW trappen, terwijl de meeste kansloos zijn.quote:VVD pakt uitkeringen aan
De VVD wil de WW en de bijstand fors versoberen. Door ingrepen in deze werkloosheidsuitkeringen hopen de liberalen meer mensen aan het werk te krijgen. Deze ingrepen staan volgens bronnen in het verkiezingsprogramma, dat aanstaande maandag wordt gepresenteerd.
bron http://www.fd.nl/ShowRedactieNieuws.asp?Context=N%7C1&DocumentId=29707
Ja inderdaad. Die VVD is gewoon een A_SOCIALE CLUB. dit blijk nu weer. Ze hebben gewoon geen fatsoen in hun donder...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Boven de 40 kom je nauwelijks nog de WW of Bijstand meer uit. Er gaat dus een hele grote groep getroffen worden.
Das niet erg, maar wel doorwerken tot 67 hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Boven de 40 kom je nauwelijks nog de WW of Bijstand meer uit. Er gaat dus een hele grote groep getroffen worden.
de kosten liggen al op het bordje van de gemeenten, die moeten dus zelf de boodschap vol=vol zien te verkopen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
De VVD laat ook zien dat ze niet weten wat ze willen, en met een idioot als zalm in je partij kan er ook weinig goeds uitkomen.
Dat de uitkeringen anders moeten zit misschien nog wel wat in, maar......
bron?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Rutte wil trouwens de bijstand helemaal afschaffen.
die Rutte is gewoon een verwend kreng. (hij eet nog bij zijn moeder en ze doet ook nog de was voor hemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Aoristus het volgende:
Rutte wil trouwens de bijstand helemaal afschaffen.
Hij zegt zelf zich voor al die arme bijstandsmoedertjes in te zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
die Rutte is gewoon een verwend kreng. (hij eet nog bij zijn moeder en ze doet ook nog de was voor hem![]()
Hij heeft waarschijnlijk zelf nog nooit een uitkering gezien. Die yup heeft ook nog amper iets van de maatschappij gezien....
Precies, als HR manager zie je niets van de maatschappijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
die Rutte is gewoon een verwend kreng. (hij eet nog bij zijn moeder en ze doet ook nog de was voor hem)
Hij heeft waarschijnlijk zelf nog nooit een uitkering gezien. Die yup heeft ook nog amper iets van de maatschappij gezien....
jij hebt vast nooit gesolliciteerd zodat je kan zien dat de werkelijkheid wel anders is. Werkgevers roepen en schreeuwen wel maar als puntje bij paaltje komt trekken ze hun keutel in...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:50 schreef BobRooney het volgende:
Er is toch werk genoeg. Ik hoor vaak op het nieuws dat er in elke sector duizenden vacatures zijn.
Is dat een blijvende garantie, denk je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:50 schreef BobRooney het volgende:
Er is toch werk genoeg. Ik hoor vaak op het nieuws dat er in elke sector duizenden vacatures zijn.
En maar een beperkt gedeelte van de maatschappij ziet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies, als HR manager zie je niets van de maatschappij
Die persoon die met zulke schaamteloze ideeen komt, mag best ff op zijn nummer worden gezet.quote:En lang leve het op de persoon spelen.
Ik heb als werkgever liever een vacature dan een incapabele ongemotiveerde zak hooi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jij hebt vast nooit gesolliciteerd zodat je kan zien dat de werkelijkheid wel anders is. Werkgevers roepen en schreeuwen wel maar als puntje bij paaltje komt trekken ze hun keutel in...
Inhoudelijk mag je het proberen, op de persoon is kansloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die persoon die met zulke schaamteloze ideeen komt, mag best ff op zijn nummer worden gezet.
Dan moeten ze ook niet zeuren dat er een steeds groter worden groep niet meer opgewassen is tegen de ratrace. Steeds meer uitvallers. Daar zit het probleem. Ze zijn niet allemaal luiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb als werkgever liever een vacature dan een incapabele ongemotiveerde zak hooi.
Ik ben zelf 4 maanden werkeloos geweest..elke dag sollicitaties gehad. Het duurde even, en het was ook niet echt een hele leuk baan, maar ik was aan het werk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jij hebt vast nooit gesolliciteerd zodat je kan zien dat de werkelijkheid wel anders is. Werkgevers roepen en schreeuwen wel maar als puntje bij paaltje komt trekken ze hun keutel in...
Nee, je hebt altijd uitzonderingen. Maar je gaat mij toch niet beweren dat er niets mis is met de arbeidsethos aan de onderkant van de Nederlandse arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet zeuren dat er een steeds groter worden groep niet meer opgewassen is tegen de ratrace. Steeds meer uitvallers. Daar zit het probleem. Ze zijn niet allemaal lui
Het is niet normaal als je met het idee komt om het allerlaatste vangnet wilt afschaffen. Dat is de schaamte voorbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Inhoudelijk mag je het proberen, op de persoon is kansloos.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat een blijvende garantie, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |