Uiteraardquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:09 schreef Creeg het volgende:
Jan Smit
Ik wist dat ik hem moest posten omdat je vanochtend geen goed woord over had voor Janquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard
Over het paard getild "succes is een keuze"![]()
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:17 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem moest posten omdat je vanochtend geen goed woord over had voor Jan
Mensen die denken dat succes een keuze is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:25 schreef jaronsch het volgende:
Waarvoor dient deze thread eigenlijk? Om je overduidelijke haat te projecteren op een gezicht anders dan die van Rutte?
Zoveel mensen kunnen als zwak gemarkeerd worden, betekent niet dat ze vol zelfmedelijden afhaken. Succes is veelal het gevolg van hard werken en initiatieven durven nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die denken dat succes een keuze is.Het zijn allemaal dezelfde types.
Maar zwakken het daglicht niet gunnen.![]()
En dat leidt automatisch tot succes? Dacht het niet. Ken hordes mensen, mezelf incluis die heel wat anders hebben ervaren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Zoveel mensen kunnen als zwak gemarkeerd worden, betekent niet dat ze vol zelfmedelijden afhaken. Succes is veelal het gevolg van hard werken en initiatieven durven nemen.
Succes voor mij betekent zoveel mogelijk je eigen leven organiseren. Ik vind jou ook best wel verwend overkomen in je posts. Je voegt niets toe aan de samenleving en vindt het heel gewoon dat diezelfde samenleving je een leefbare uitkering toewerpt, een uitkering die je in vele andere landen niet zou hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat leidt automatisch tot succes? Dacht het niet. Ken hordes mensen, mezelf incluis die heel wat anders hebben ervaren.
Het zijn gewoon verwende, zwaar over het paard getilde kindjes.
Yepquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Er is trouwens ook nog zoiets als het verschil tussen keuze en omstandigheid. Als een omstandigheid je verhoedt succes te behalen dan mag de overheid een bepaald herverdelingsmechanisme gebruiken om dat te compenseren. Dat is gewoon een stukje beschaving.
Natuurlijk. Tijdelijk gebruik moeten maken van steun omdat een ziekte bijvoorbeeld je belemmert op het werk mag iedereen. Als de persoon na verloop van tijd herstellende is, wordt de uitkering stopgezet en mag hij weer terug de arbeidsmarkt op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Er is trouwens ook nog zoiets als het verschil tussen keuze en omstandigheid. Als een omstandigheid je verhoedt succes te behalen dan mag de overheid een bepaald herverdelingsmechanisme gebruiken om dat te compenseren. Dat is gewoon een stukje beschaving.
Succes is geen keuze, falen wel degelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die denken dat succes een keuze is.Het zijn allemaal dezelfde types.
Maar zwakken het daglicht niet gunnen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |