quote:DEN HAAG (ANP) - VVD-minister Rita Verdonk heeft bij de Tweede Kamerverkiezingen weliswaar meer stemmen gehaald dan VVD-leider Mark Rutte, de meerderheid van de VVD-kiezers wil desondanks niet dat zij het leiderschap overneemt.
Dat blijkt woensdag uit een peiling van Maurice de Hond. Verdonk eiste dinsdag nog tevergeefs de macht op. Van de VVD-kiezers vindt 55 procent dat Verdonk de VVD-fractie niet moet gaan aanvoeren, 39 procent vindt dat wel.
bron
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef teamlead het volgende:
Je kunt toch best op iemand anders stemmen, zonder te willen dat die persoon meteen de partijleider wordt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef teamlead het volgende:
Je kunt toch best op iemand anders stemmen, zonder te willen dat die persoon meteen de partijleider wordt?
StefanPquote:Op donderdag 30 november 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
Ja, die 600000 mensen hebben voor niets op Verdonk gestemd.
Mauriesje weet het beter na het pollen van 100 mensen.
Maurice de hond
En zelfs dan...quote:Op donderdag 30 november 2006 07:38 schreef Slarioux het volgende:
Oh ja, iedereen die op de VVD stemt is ook lid van de VVD
Mensen die op Verdonk hebben gestemd zijn de wat intelligenter (MBO niveau) Wilders stemmers die ook wel inzien dat de PVV een soort LPF deel 2 zal worden. De echte VVDer moet namelijk niets van haar hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
Maurice de hond
Er zijn niet alleen stemmen op Rutte of Verdonk, de cijfers kan je vast wel terug vinden ergens.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
-Is dat juiste uitleg van de voorkeurstemmen?
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
- Of speelt hier nu een anti-Rita-effect na dinsdag onder de voorkeurstemmers, nu Rita zo dom heeft gedaan door een domme coupepoging te plegen?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:13 schreef teamlead het volgende:
Ik heb op de nummer 10 van lijst 8 gestemd, maar dat betekent niet dat ik vind dat de lijsttrekker het niet goed gedaan heeft.
Ik denk dat dit de enige juiste uitleg is van voorkeursstemmen
ruim 600.000 stemmen is anders nog altijd minder dan de helft van het totaal aantal stemmen op de VVD, je kunt dus niet stellen dat de Hond ernaast zit met zijn peiling omdat Verdonk meer stemmen had dan de lijsttrekker.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
Maurice de hond
Jezus, jij kan echt alleen maar lopen zeiken he.quote:Op donderdag 30 november 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
Maurice de hond
Goed planquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Chewie het volgende:
k maak hier zo wel deel 5 van, in het verdonk deel 4 topic kunnen nog maar 4 reacties
Prima, maak ik het andere deel even vol.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Chewie het volgende:
k maak hier zo wel deel 5 van, in het verdonk deel 4 topic kunnen nog maar 4 reacties
Beetje een vreemde conclusie, heb je cijfertjes die dit bevestigen? Nee héquote:Op donderdag 30 november 2006 09:54 schreef HokkePok het volgende:
[..]
Mensen die op Verdonk hebben gestemd zijn de wat intelligenter (MBO niveau) Wilders stemmers die ook wel inzien dat de PVV een soort LPF deel 2 zal worden. De echte VVDer moet namelijk niets van haar hebben.
Neuh, zo'n 3 á 4 duizend jaar oudquote:
Goh, ik wist niet dat Verdonk zo'n fossiel was.....quote:Op donderdag 30 november 2006 13:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Neuh, zo'n 3 á 4 duizend jaar oud![]()
Ze is 51 jaar oud mocht je geïnteresseerd zijn. Maar vanwaar toch altijd die negatieve reactie's op haar (ik neem aan dat je fossiel niet positief bedoelt)? Ga je ook zo tekeer tegen Job Cohen?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat Verdonk zo'n fossiel was.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |