Met zo'n pessimistische mentaliteit verdien jij ook een VVD-premier, EGquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag is niet meer als, ze worden het gewoon.
Yep, dat zit er dik inquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag is niet meer als, ze worden het gewoon.
en CDAquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef Innisdemon het volgende:
Hahha, gaan we weer speculeren over een coalitie?
OK here goes: VVD-PVV-???
Nou nee, dan liever Balkenende. Die verheiligt de economie tenminste niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Met zo'n pessimistische mentaliteit verdien jij ook een VVD-premier, EG
Rooie Lexquote:
Wat bedoel je met verheiligt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee, dan liever Balkenende. Die verheiligt de economie tenminste niet.
Ik schrik mij kapot als dit land werkelijk de VVD tot grootste maakt.
Toch zit het er dik in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee, dan liever Balkenende. Die verheiligt de economie tenminste niet.
Ik schrik mij kapot als dit land werkelijk de VVD tot grootste maakt.
Prima coalitie!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
PvdA-VVD-D66
Mensen die nog steeds geloven dat Wilders gaat regeren
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.quote:
Hij bedoelt dat alles en iedereen ondergeschikt is aan de economie in de ogen van de VVD. Niet zo gek aangezien het VVD-electoraat vooral bestaat uit rijke ondernemers.quote:
Maar je ziet aan Griekenland dat gezonde overheidsfinancien wel een randvoorwaarde zijn voor alle andere dingen die je in een land wil regelen als overheid zijnde....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.
Als ze nou nog eens een verstandig economisch beleid voerde zou het wat anders zijn. Maar dat is er ook niet bijquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.
Eens. Zolang IEDEREEN naar draagkracht gaat meebetalen aan de bezuinigingen. De VVD heeft daar echter een broertje aan dood.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar je ziet aan Griekenland dat gezonde overheidsfinancien wel een randvoorwaarde zijn voor alle andere dingen die je in een land wil regelen als overheid zijnde....
Deze moet ik even quotenquote:
Precies. Rutte snapt het niet. Als de regering gaat doen wat Rutte wil, dan hebben we over een paar jaar een paar honderdduizend werklozen extra.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze nou nog eens een verstandig economisch beleid voerde zou het wat anders zijn. Maar dat is er ook niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |