Met zo'n pessimistische mentaliteit verdien jij ook een VVD-premier, EGquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag is niet meer als, ze worden het gewoon.
Yep, dat zit er dik inquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag is niet meer als, ze worden het gewoon.
en CDAquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef Innisdemon het volgende:
Hahha, gaan we weer speculeren over een coalitie?
OK here goes: VVD-PVV-???
Nou nee, dan liever Balkenende. Die verheiligt de economie tenminste niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Met zo'n pessimistische mentaliteit verdien jij ook een VVD-premier, EG
Rooie Lexquote:
Wat bedoel je met verheiligt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee, dan liever Balkenende. Die verheiligt de economie tenminste niet.
Ik schrik mij kapot als dit land werkelijk de VVD tot grootste maakt.
Toch zit het er dik in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Prima coalitie!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
PvdA-VVD-D66
Mensen die nog steeds geloven dat Wilders gaat regeren
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.quote:
Hij bedoelt dat alles en iedereen ondergeschikt is aan de economie in de ogen van de VVD. Niet zo gek aangezien het VVD-electoraat vooral bestaat uit rijke ondernemers.quote:
Maar je ziet aan Griekenland dat gezonde overheidsfinancien wel een randvoorwaarde zijn voor alle andere dingen die je in een land wil regelen als overheid zijnde....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.
Als ze nou nog eens een verstandig economisch beleid voerde zou het wat anders zijn. Maar dat is er ook niet bijquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Anders gezegd: de economie tot en afgod maken. Een maatschappij is heel wat meer dan economie.
Eens. Zolang IEDEREEN naar draagkracht gaat meebetalen aan de bezuinigingen. De VVD heeft daar echter een broertje aan dood.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar je ziet aan Griekenland dat gezonde overheidsfinancien wel een randvoorwaarde zijn voor alle andere dingen die je in een land wil regelen als overheid zijnde....
Deze moet ik even quotenquote:
Precies. Rutte snapt het niet. Als de regering gaat doen wat Rutte wil, dan hebben we over een paar jaar een paar honderdduizend werklozen extra.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze nou nog eens een verstandig economisch beleid voerde zou het wat anders zijn. Maar dat is er ook niet bij
Maar daar hebben we geen last van want die krijgen toch geen uitkering meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Rutte snapt het niet. Als de regering gaat doen wat Rutte wil, dan hebben we over een paar jaar een paar honderdduizend werklozen extra.
Wat Rutte wil is de boel kapotbezuinigen.
Welnee, er zit van alles bij de VVD, van vuilnisman tot ondernemer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat alles en iedereen ondergeschikt is aan de economie in de ogen van de VVD. Niet zo gek aangezien het VVD-electoraat vooral bestaat uit rijke ondernemers.
Exactementquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar je ziet aan Griekenland dat gezonde overheidsfinancien wel een randvoorwaarde zijn voor alle andere dingen die je in een land wil regelen als overheid zijnde....
Bezuinigen wil elke partij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Rutte snapt het niet. Als de regering gaat doen wat Rutte wil, dan hebben we over een paar jaar een paar honderdduizend werklozen extra.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Teteteterek het volgende:
Elke keer als ik die tt zie, kom ik een beetje klaar
Dat is dan een behoorlijk domme vuilnisman.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, er zit van alles bij de VVD, van vuilnisman tot ondernemer.
Neuhquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dan een behoorlijk domme vuilnisman.
Onderbouw dat laatste eens. Volgens het IMF zijn het juist de staatsschulden die het economisch herstel bedreigenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eh, onzin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat alles en iedereen ondergeschikt is aan de economie in de ogen van de VVD. Niet zo gek aangezien het VVD-electoraat vooral bestaat uit rijke ondernemers.
Doordat het ons jaren heerlijk voor de wind is gegaan is het nu tijd om weer een beetje met de voetjes op de vloer terug te keren. Ja, er zal een moeilijkere tijd komen. Iets met conjunctuurgolven... en daar zit Rutte dus gewoon goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als de VVD de grootste wordt krijg jij van mij een flesje wijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met Cohen als voorman van links is er momenteel weinig concurrentie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop 1 ding, dat na de debatten de mensen tot inkeer komen.
Inderdaad, de VVD haat nivelleren. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Zolang IEDEREEN naar draagkracht gaat meebetalen aan de bezuinigingen. De VVD heeft daar echter een broertje aan dood.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
PvdA-VVD-D66
Mensen die nog steeds geloven dat Wilders gaat regeren
Sowieso een erg goede band met de UK. Hij en Cameron zijn toch dikke vriendjes?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef DroogDok het volgende:
Als ze de grootste worden vormen ze een coalitie met een andere partij, net als altijd, dus zie het probleem niet zo.
Wat erger is dat Rutte dan PM wordt, een saab rijdende stunditikoos type als onze vertegenwoordiging in het buitenland.... ach, maarja, erger dan JP kan het niet zijn natuurlijk.
Je hoeft weinig van bevolkingssamenstelling af te weten dat 33 zetels (zoals nu in de peiling van vandaag) aan rijke ondernemers niet mogelijk is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat dus. Het is echt een heel gevarieerd electoraat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je hoeft weinig van bevolkingssamenstelling af te weten dat 33 zetels (zoals nu in de peiling van vandaag) aan rijke ondernemers niet mogelijk is.
Verdomd, 33? De PVV-aanhang is aan het overlopen. Natuurlijk heb je gelijk. Maar weet niet hoe verstandig het is om als minima VVD te stemmen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je hoeft weinig van bevolkingssamenstelling af te weten dat 33 zetels (zoals nu in de peiling van vandaag) aan rijke ondernemers niet mogelijk is.
gatver de gatver. dat wordt meer geld naar oorlogsmissies, meer cameras ipv patrouille, doei vrijheid/ privacy, hoi KM-kastjes en co2-heffingen, en meer vrijheid voor de rijken die toch al nooit wat tekort kwamen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens politieke barometer is Paars een mogelijkheid:
PvdA: 32
VVD: 30
D66: 13
Precies 75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |